(Online Seminar) Digital Strategy Methodology
Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
(Live Online) Data & Magic. How to Blend Data & Creativity to Create the Most Inspiring Campaigns
Η λέξη ‘data’ χρησιμοποιείται σαν την πανάκεια που βρίσκει λύσεις σε όλα τα προβλήματα. Για κάποιους είναι η πιο φυσική και εύκολη λύση ενώ για κάποιους άλλους δημιουργεί αισθήματα αρνητικά. Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθετε πως να χρησιμοποιείτε τα data για να δημιουργήσετε (όχι για να μετρήσετε). Ο στόχος του σεμιναρίου αυτού είναι να σας δώσει τις γνώσεις και την αυτοπεποίθηση ώστε να βρείτε τα πιο σχετικά data και να τα χρησιμοποιήσετε στη δημιουργική διαδικασία. Το αποτέλεσμα; Data driven καμπάνιες γεμάτες δημιουργική έμπνευση.
Εισηγήτρια:
Μέλπω Γκόφα, Head of Planning
(Live Online) Creative Digital Copy
8 & 9 Σεπτεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.
Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Live Online) Data & Magic. How to Blend Data & Creativity to Create the Most Inspiring Campaigns
Η λέξη ‘data’ χρησιμοποιείται σαν την πανάκεια που βρίσκει λύσεις σε όλα τα προβλήματα. Για κάποιους είναι η πιο φυσική και εύκολη λύση ενώ για κάποιους άλλους δημιουργεί αισθήματα αρνητικά. Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθετε πως να χρησιμοποιείτε τα data για να δημιουργήσετε (όχι για να μετρήσετε). Ο στόχος του σεμιναρίου αυτού είναι να σας δώσει τις γνώσεις και την αυτοπεποίθηση ώστε να βρείτε τα πιο σχετικά data και να τα χρησιμοποιήσετε στη δημιουργική διαδικασία. Το αποτέλεσμα; Data driven καμπάνιες γεμάτες δημιουργική έμπνευση.
Εισηγήτρια:
Μέλπω Γκόφα, Head of Planning
(Live Online) Content calendars: Planning for success!
Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας προσφέρει ένα εξειδικευμένο Σεμινάριο-Εργαστήριο ειδικά τη στρατηγική και τη δημιουργικότητα στο περιεχόμενο των Social Media. Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να δημιουργούν και να υλοποιούν στρατηγικό περιεχόμενο και δημιουργικές αναρτήσεις σε σωστά δομημένα content calendar.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Live Online) From Marketing Strategy to Effective Execution
Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan
Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Live Online) Branded Content & Native Advertising
Στο ψηφιακό περιβάλλον οι χρήστες δεν ζητούν διαφημίσεις. Ζητούν περιεχόμενο. Το μάρκετινγκ και η επικοινωνία δεν αρκεί πια μόνο να εντυπωσιάζουν. Πρέπει να έχουν ουσία και αξία όπως την αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής. Το content marketing εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Νέοι όροι και νέες ιδέες αλλάζουν τον τρόπο σκέψης και γραφής.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.d. Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Live Online) UX Research Methods: A practical workshop
18 & 19 Μαΐου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Τι πιστεύουν πραγματικά οι χρήστες για το site σας; Πώς χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα το application σας; Τι τους δυσκολεύει και τι τους ευχαριστεί; Μάθετε ποιες ερευνητικές μεθόδους έχετε στη διάθεσή σας, τι insights μπορεί να αντλήσετε από την κάθε μία, και πως να επιλέξετε τη σωστή τεχνική, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το site σας.
Εισηγήτρια: Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer
(Live Online) Budgeting
7 & 8 Ιουλίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Σωστή κατανομή του budget σε offline & online ενέργειες marketing.
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Live Online) Customer Personas & Customer Journey
Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Live Online) Express Marketing
12 & 13 Μαΐου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Ένα Marketing in Action Workshop που θα βοηθήσει τους marketers & τους company owners να έχουν μια πλήρη εικόνα του marketing μέσα σε 8 ώρες!
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Live Online) Business Writing in the New Media
29 & 30 Ιουνίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Business Writing… unusual!
Εξειδικευμένο σεμινάριο Business Writing για στελέχη της επικοινωνίας
Αναφορές, προτάσεις, προσφορές, email… Στον χώρο της επικοινωνίας, η ανάγκη για αποτελεσματικό, σωστό αλλά και γρήγορο γράψιμο είναι πιο έντονη από ποτέ.
Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που καλούνται να επικοινωνούν είτε εσωτερικά είτε με προμηθευτές και με πελάτες. Καλύπτει όλες τις βασικές αρχές για σωστό business writing, τόσο ως προς τη δομή όσο και ως προς το περιεχόμενο και τη μορφοποίηση. Βοηθά τους επαγγελματίες να υιοθετούν καλές πρακτικές, να ανταποκρίνονται γρήγορα, να αποφεύγουν λάθη και να τηρούν τους κανόνες και το netiquette όπου και όπως πρέπει.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Live Online) Find the Concept!
26 & 27 Μαΐου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Η δημιουργική επικοινωνία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ταλέντο. Χρειάζεται πείρα, τεχνικές και ευελιξία. Χρειάζεται ερεθίσματα, αντοχή και επιμονή. Κάθε μέρα φέρνει πίεση, άγχος, απόρριψη, αλλαγές… Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να φέρνει όλο και περισσότερες ιδέες. Γίνεται;
Το εξειδικευμένο workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά είτε ατομικά είτε σε ομάδες ώστε να σκέφτονται και να διατυπώνουν ακόμα καλύτερες ιδέες.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Live Online) Pricing for Marketers
7 & 8 Απριλίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Τhe number one factor for a successful commercial policy
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Live Online) The Psychology of User Experience
30 & 31 Μαρτίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Understanding and influencing behavior through cognitive design
Πώς οι αδυναμίες του ανθρώπινου μυαλού επηρεάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αποφασίζουμε; Τι μπορεί να μας μάθει η γνωστική ψυχολογία για το σχεδιασμό εύχρηστων και ευχάριστων εμπειριών στο web; Ποιες τεχνικές επιρροής μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα interfaces που σχεδιάζουμε;
Εισηγήτρια:
Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer
(Live Online) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop
23 & 24 Μαρτίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;
Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε 12 από τις καλύτερες e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
(Live Online) Resilience in Challenging Times
17 & 18 Μαρτίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Διαύγεια και δημιουργικότητα, ακόμη και σε δύσκολους καιρούς.
Εισηγήτρια: Σοφία Κουτσιανά, Certified Transformative Coach
(Live Online) Digital Strategy Methodology
Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
(Live Online) Introduction to Google Analytics
3 & 4 Φεβρουαρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Η άνοδος του digital κατά την τελευταία δεκαετία αυξάνει τις προκλήσεις στο κομμάτι της μέτρησης αποτελεσματικότητας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για τα στελέχη στο κομμάτι του digital, και όχι μόνο, να έχουν γνώσεις μέτρησης της επίτευξης των στόχων τους. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα γνωρίσετε τις γενικές κατηγορίες εργαλείων digital analytics και θα εστιάσετε στην πλατφόρμα των Google analytics, με hands on εξάσκηση στο εργαλείο.
Εισηγητές:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director
(Live Online) Marketing Plan
20 & 21 Ιανουαρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Δημιουργήστε το κατάλληλο υπόβαθρο για μια αποδοτική χρονιά από πλευράς marketing & επικοινωνίας!
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Live Online) Creative Digital Copy
3 & 4 Μαρτίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.
Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Live Online) Integrated Marketing Communications
3 & 4 Νοεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Combining all relevant elements for a successful communications plan based on brand’s positioning
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Live Online) Media Strategy
Ένα σεμινάριο για τη media στρατηγική, τα Metrics και την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία, από τη σκοπιά του διαφημιζόμενου. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους marketers σε σχέση με τα media, τη χρήση τους, την αξιολόγηση και την αποτελεσματικότητά τους.
Εισηγήτρια:
Ματίνα Μιχαλέτου, Senior Marketing & Communication Professional
(Live Online) Usability: Form follows Function
“Design is how it works” – Steve Jobs
Η ευχρηστία και η λειτουργικότητα αποτελούν απαραίτητα συστατικά επιτυχίας ενός website ή application. Σε αυτό το σεμινάριο, κοιτάζουμε πέρα από την εμφάνιση και το design, για να δούμε πώς οι βασικές αρχές Usability & Design μας βοηθούν να σχεδιάσουμε user interfaces που δουλεύουν.
Εισηγήτρια:
Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer
(Live Online) Crisis in the Social Media!
9 & 10 Φεβρουαρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Live Online) Digital Strategy Methodology
17 & 18 Φεβρουαρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
(Live Online) Εξυπηρέτηση πελατών – Διαχείριση παραπόνων
30 Νοεμβρίου 2020 & 1 Δεκεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Το online εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εξυπηρέτηση πελατών – Διαχείριση παραπόνων» είναι ένα εργαστηριακό και έντονα διαδραστικό πρόγραμμα σκοπός του οποίου είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες τόσο να αναπτύξουν δεξιότητες βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών τους όσο και διαχείρισης δυσαρεστημένων πελατών και ενδεχόμενων παραπόνων τους ή και αντιρρήσεων.
Εισηγητής:
Πέτρος Ρούσης, Σύμβουλος εκπαίδευσης και πιστοποιημένος, full-time, εκπαιδευτής σε θέματα ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
(Live Online) Introduction to Google Analytics
6 & 7 Οκτωβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Η άνοδος του digital κατά την τελευταία δεκαετία αυξάνει τις προκλήσεις στο κομμάτι της μέτρησης αποτελεσματικότητας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για τα στελέχη στο κομμάτι του digital, και όχι μόνο, να έχουν γνώσεις μέτρησης της επίτευξης των στόχων τους. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα γνωρίσετε τις γενικές κατηγορίες εργαλείων digital analytics και θα εστιάσετε στην πλατφόρμα των Google analytics, με hands on εξάσκηση στο εργαλείο.
Εισηγητής:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director
(Live Online) Integrated Marketing Communications
14 & 15 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Combining all relevant elements for a successful communications plan based on brand’s positioning
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Live Online) Pricing for Marketers
1 & 2 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Τhe number one factor for a successful commercial policy
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M