1 & 2 Νοεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Maximize your Marketing Strategy & ROI with the appropriate marketing tools
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
Απευθύνεται:
To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Group Brand/Product Managers, Marketing Directors, Marketing Strategists, Content Strategists που θέλουν να διαμορφώσουν ένα επιτυχημένο marketing & communication plan.
Ακόμη, απευθύνεται σε ιδιοκτήτες start up εταιρειών που θέλουν να χρησιμοποιήσουν σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας.
Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα:
- Γνωρίζουν τα βήματα μιας επιτυχούς στρατηγικής marketing
- Μάθουν τα πιο δημοφιλή μοντέλα marketing και πώς να τα χρησιμοποιούν για το brand και το target group τους
- Εντρυφήσουν στα θέματα positioning, pricing και product portfolio mapping
- Εμβαθύνουν σε θέματα στρατηγικής περιεχόμενο
- Ξέρουν πώς να υπολογίζουν το ROI του Marketing Investment
Θέματα Σεμιναρίου:
- Boston Consulting Group Matrix
- Ansoff Matrix
- Strategy based on Pricing Positioning
- The Content Marketing Matrix
- Omnichannel Campaign
- Content Strategy
- Persona Mapping Model
- PEST analysis
- SWOT analysis
- ROI
Οργάνωση Σεμιναρίου:
Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες και περιλαμβάνει:
- Θεωρητική Εισήγηση
- Ομαδικές & Ατομικές Aσκήσεις
- Οn the job tips
- Check lists & Τemplates
- Case studies
Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 23.10.2023.
Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.
Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.
Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.
Ημερομηνίες/ Διάρκεια : 1 & 2 Νοεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία Ινστιτούτου Επικοινωνίας,
τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, WS: www.ioc.gr.