skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

(Online Seminar) Marketing TeXploration

4 & 5 Οκτωβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Data – Inspired Marketing: Strategize. Personalize. Optimize.

Πολλοί πιστεύουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός στο marketing είναι η εκμετάλλευση των ψηφιακών καναλιών κι όμως, είναι πολλά περισσότερα από αυτό.

Η τεχνολογία σήμερα δίνει πρωτοφανείς δυνατότητες στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν ουσιαστικότερα με τους πελάτες τους σε όλα τα στάδια διάδρασης με το brand τους, να αναπτύσσουν νέα revenue streams και να λειτουργούν προληπτικά σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει.

Σε αυτό το σεμινάριο θα δούμε πως χρησιμοποιώντας την τεχνολογία μπορούμε να χαράσσουμε data-driven στοχευμένες στρατηγικές marketing που οδηγούν σε μοναδικές εμπειρίες για τον πελάτη και φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Εισηγητής:
 Τάσος Τάσκαρης, Co-Founder, Partner & Executive Director  of EXIS I.T

(Online Seminar) Creative Brief – The Holy Grail!

6 & 7 Δεκεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Χαλασμένο τηλέφωνο – ή email, βιαστικές πληροφορίες, τρελές προθεσμίες, αλλαγούλες, ασκήσεις επί χάρτου, ιστορίες καθημερινής τρέλας ανάμεσα σε clients & agencies, creatives & accounts…

Στον χώρο της επικοινωνίας το creative brief είναι ένα διαρκές πεδίο μάχης. Όσα κι αν ξέρουμε, όσα κι αν πιστεύουμε, τελικά η επικοινωνία μέσα από ένα creative brief δεν είναι ποτέ απλή και ποτέ ιδανική.

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που γράφουν ή διαβάζουν creative brief. Καλύπτει σφαιρικά όχι μόνο τις βασικές αρχές αλλά και τις ρεαλιστικές λύσεις που μπορούν να υλοποιηθούν στο σημερινό περιβάλλον των agencies. Βοηθά τους εργαζόμενους στον χώρο της επικοινωνίας να ευθυγραμμίζονται, να υιοθετούν καλύτερες πρακτικές και να εργάζονται αποτελεσματικά, αποδοτικά, ρεαλιστικά, μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Customer Personas & Customer Journeys

29 & 30 Νοεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Media Strategy – Εξελίξεις & Δυνατότητες Βελτιστοποίησης της Αποτελεσματικότητας της Επικοινωνίας

15 & 16 Νοεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Δημιουργικότητα, Τεχνολογία, Metrics και Aποτελεσματικότητα. Ποια η σχέση τους;

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Ένα  σεμινάριο για τη Στρατηγική Μέσων και την αποτελεσματικότητα στην Επικοινωνία. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους Marketers σε σχέση με τα Media: τη χρήση τους, την αξιολόγηση και τις δυνατότητες βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους.

Εισηγήτρια: Διονυσία Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas

(Online Seminar) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop

6 & 7 Νοεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;

Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε  12 από τις καλύτερες  e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Internal Communication Strategy

13 & 14 Δεκεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Keep the employees engaged!

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Marketing Models

1 & 2 Νοεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Maximize your Marketing Strategy & ROI with the appropriate marketing tools

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Digital Strategy Methodology

 25 & 26 Οκτωβρίου 2023,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(New Online Seminar) YouTube Advertising

YouTube Ads από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας

24 Οκτωβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το YouTube για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία που μας δίνει η πλατφόρμα για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στο YouTube; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) Creative Digital Copy

18 & 19 Οκτωβρίου 2023,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(New Online Seminar) SEO Strategy Masterclass “Πώς μπορεί το brand μου να βγει πρώτο στην Google;”

3 Οκτωβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

The Steps to a Winning SEO Strategy 2023

SEO Strategy Masterclass, ένα strategical workshop που έρχεται να απαντήσει στην one million dollar question “Πώς μπορεί το brand/site μου να βγει πρώτο στην Google;»

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Managing with Εmpathy

20 & 21  Σεπτεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που διοικούν ομάδες ή αποτελούν μέλη διατμηματικών ομάδων. Μέσα από ατομικές και ομαδικές ασκήσεις και παιχνίδια ρόλων υποστηριζόμενα από τη σχετική θεωρία, το workshop βοηθά τους επαγγελματίες να  βελτιώσουν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη, να αναγνωρίσουν τη σημασία της στο χώρο της εργασίας και να εφοδιαστούν με εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να χτίσουν συνειδητά σχέσεις εμπιστοσύνης και θα αυξήσουν την επιδραστική τους ικανότητα.

Εισηγήτρια:
Γεράσιμος Κουβαράς, Management and Organizational Consultant (ΜΒΑ, PhD candidate)

(Online Seminar) Influencer Marketing: How to make it have ROI

14 & 15 Σεπτεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Influencer Marketing: How to make it have ROI

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

27 & 28 Σεπτεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) Ανάλυση και Βελτιστοποίηση με Google Analytics 4

13 Ιουλίου 2023, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

Βασικά του Google Analytics 4:

  • Ανακαλύψτε τις ουσιαστικές αρχές του GA4 για ανάλυση και βελτιστοποίηση δεδομένων σε ένα συνοπτικό και πρακτικό workshop.
  • Αποκτήστε πρακτικές γνώσεις για την αξιοποίηση της δύναμης του GA4 στην βελτιστοποίηση της ψηφιακής σας παρουσίας.

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Creative Brief – The Holy Grail!

6 & 8 Ιουνίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Χαλασμένο τηλέφωνο – ή email, βιαστικές πληροφορίες, τρελές προθεσμίες, αλλαγούλες, ασκήσεις επί χάρτου, ιστορίες καθημερινής τρέλας ανάμεσα σε clients & agencies, creatives & accounts…

Στον χώρο της επικοινωνίας το creative brief είναι ένα διαρκές πεδίο μάχης. Όσα κι αν ξέρουμε, όσα κι αν πιστεύουμε, τελικά η επικοινωνία μέσα από ένα creative brief δεν είναι ποτέ απλή και ποτέ ιδανική.

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που γράφουν ή διαβάζουν creative brief. Καλύπτει σφαιρικά όχι μόνο τις βασικές αρχές αλλά και τις ρεαλιστικές λύσεις που μπορούν να υλοποιηθούν στο σημερινό περιβάλλον των agencies. Βοηθά τους εργαζόμενους στον χώρο της επικοινωνίας να ευθυγραμμίζονται, να υιοθετούν καλύτερες πρακτικές και να εργάζονται αποτελεσματικά, αποδοτικά, ρεαλιστικά, μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) UX Research & Testing: A practical workshop

31 Μαΐου 2023 & 1 Ιουνίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Optimizing the UX based on real user insights

Τι πιστεύουν πραγματικά οι χρήστες για το site σας; Πώς χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα το application σας; Τι τους δυσκολεύει και τι τους ευχαριστεί; Μάθετε ποιες ερευνητικές μεθόδους έχετε στη διάθεσή σας, τι insights μπορεί να αντλήσετε από την κάθε μία, και πως να επιλέξετε τη σωστή τεχνική, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το site σας.

Εισηγήτρια: Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Online Seminar) Crisis in the Social Media!

23 & 25 Μαΐου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) Marketing Budget & Return on Investment

19 & 20 Ιουλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Σωστή κατανομή του budget σε offline & online ενέργειες marketing.

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Effective Product Management & New Product Development

5 & 6 Ιουλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Μεγιστοποιήστε την απόδοση του product portfolio σας!

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Creative Digital Copy

27 & 28 Ιουνίου 2023,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

21 & 22 Ιουνίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop

14 & 15 Ιουνίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;

Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε  12 από τις καλύτερες  e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Pricing for Marketers

17 & 18 Μαΐου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τhe number one factor for a successful commercial policy

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Emotional Design: Going further than usability

  26 & 27 Απριλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

How to engage users and boost conversions with emotions

Τι είναι το “Emotional Design” και πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ψηφιακά προϊόντα, sites και apps, που δημιουργούν αυθεντικά θετικά συναισθήματα στους χρήστες μας; Με το Emotional Design μπορούμε να σχεδιάσουμε εμπειρίες που ξεπερνούν τα όρια της ευχρηστίας και της λειτουργικότητας, και κάνουν engage το χρήστη σε ένα βαθύτερο συναισθηματικό και ψυχολογικό επίπεδο.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Online Seminar) Media Strategy – Εξελίξεις & Δυνατότητες Βελτιστοποίησης της Αποτελεσματικότητας της Επικοινωνίας

5 & 6 Απριλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Δημιουργικότητα, Τεχνολογία, Metrics και Aποτελεσματικότητα. Ποια η σχέση τους;

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Ένα  σεμινάριο για τη Στρατηγική Μέσων και την αποτελεσματικότητα στην Επικοινωνία. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους Marketers σε σχέση με τα Media: τη χρήση τους, την αξιολόγηση και τις δυνατότητες βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους.

Εισηγήτρια: Διονυσία Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas

(New Online Seminar) SEO Strategy Masterclass “Πώς μπορεί το brand μου να βγει πρώτο στην Google;”

16 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

The Steps to a Winning SEO Strategy 2023

SEO Strategy Masterclass, ένα strategical workshop που έρχεται να απαντήσει στην one million dollar question “Πώς μπορεί το brand/site μου να βγει πρώτο στην Google;»

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

22 & 23 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(New Online Seminar) YouTube Advertising

YouTube Ads από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας

9 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το YouTube για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία που μας δίνει η πλατφόρμα για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στο YouTube; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) Customer Personas & Customer Journeys

14 & 16 Φεβρουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Back To Top
Institute of Communication