skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

(Online Seminar) ΑΙ & UX

 26 & 27 Φεβρουαρίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το ΑΙ ως εργαλείο για επαγγελματίες UX

Ανακαλύψτε πώς τα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) μπορούν να ενισχύσουν κάθε στάδιο της διαδικασίας UX, από τη δημιουργία περιεχομένου έως την έρευνα χρηστών. Στο πρακτικό αυτό σεμινάριο, θα μάθετε να χρησιμοποιείτε σύγχρονα εργαλεία AI για να σχεδιάσετε καλύτερες εμπειρίες χρήστη πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, ενώ θα εξερευνήσετε τρόπους για να ενσωματώσετε το AI στην καθημερινή εργασία σας.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Online Seminar) Media Strategy

18 & 19 Μαρτίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Στρατηγική Μέσων και Αποτελεσματικότητα

Διεθνείς τάσεις και βέλτιστες πρακτικές

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Ένα  σεμινάριο για τη Στρατηγική Μέσων και την αποτελεσματικότητα στην Επικοινωνία. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους Marketers σε σχέση με τα Media: την ενδεδειγμένη χρήση τους ανάλογα με τις επικοινωνιακές ανάγκες και στόχους των μαρκών, την αξιολόγηση τους και τις δυνατότητες βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους αξιοποιώντας τη δημιουργική χρήση Μέσων, τα δεδομένα, την τεχνολογία και τις διεθνείς τάσεις και βέλτιστες πρακτικές.

Εισηγήτρια: Διονυσία Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas

(Online Seminar) Digital Strategy Methodology

29 & 30 Απριλίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Digital Strategy Methodology: A strategic workshop

Περιεχόμενο – Περιγραφή

  • Tι είναι ψηφιακή στρατηγική και ποια είναι τα βασικά της στοιχεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο;
  • Από πού ξεκινάμε και πώς καταλήγουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα;
  • Ποια είναι τα αναγκαία ψηφιακά μέσα, τακτικές, μετρήσεις και αναλύσεις που πρέπει να χρησιμοποιηθούν ανάλογα την περίπτωση (B2B ή B2C);
  • Πώς π.χ. σχετίζονται PPC, SEO, CRM & Email Marketing σ’ ένα στρατηγικό πλάνο;

Εισηγητής:
Χρήστος Μπαλωτής, Account Strategy & Operations Director at Wizard

(Online Seminar) Paid Social Performance Masterclass

12 & 13 Μαρτίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Paid Social Performance Masterclass

Εξερευνήστε τη δύναμη του Paid Social Performance στα Meta Platforms (Facebook & Instagram). Μέσα από ένα διήμερο hands-on Μasterclass, θα αναλύσουμε όλες εκείνες τις στρατηγικές και τις στοχεύσεις που αποδίδουν στις Meta Πλατφόρμες, θα δούμε πώς θα στήσετε σωστά τους λογαριασμούς της επιχείρησής μέσα από το εργαλείο του Meta Business Manager, πώς θα δημιουργήσετε product catalogues & products sets αλλά και πώς θα απογειώσετε τις πωλήσεις σας μέσα από τις νέες AI Based, Advantage+ Shopping καμπάνιες. Θα μάθουμε, επίσης, να τεστάρουμε διαφορετικές στρατηγικές μέσω του A/B Testing, να διαβάζουμε σωστά τα data μας και να δημιουργούμε interactive και actionable reports.

Εισηγητής:
Σπήλιος Τεμπονέρας, Performance Marketing Solutions Architect, BrainWave™ Consulting

(Online Seminar) Paid Social Performance Masterclass

9 & 10 Ιουλίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Paid Social Performance Masterclass

Εξερευνήστε τη δύναμη του Paid Social Performance στα Meta Platforms (Facebook & Instagram). Μέσα από ένα διήμερο hands-on Μasterclass, θα αναλύσουμε όλες εκείνες τις στρατηγικές και τις στοχεύσεις που αποδίδουν στις Meta Πλατφόρμες, θα δούμε πώς θα στήσετε σωστά τους λογαριασμούς της επιχείρησής μέσα από το εργαλείο του Meta Business Manager, πώς θα δημιουργήσετε product catalogues & products sets αλλά και πώς θα απογειώσετε τις πωλήσεις σας μέσα από τις νέες AI Based, Advantage+ Shopping καμπάνιες. Θα μάθουμε, επίσης, να τεστάρουμε διαφορετικές στρατηγικές μέσω του A/B Testing, να διαβάζουμε σωστά τα data μας και να δημιουργούμε interactive και actionable reports.

Εισηγητής:
Σπήλιος Τεμπονέρας, Performance Marketing Solutions Architect, BrainWave™ Consulting

(Online Seminar) Presentation Skills

2 & 3 Ιουλίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Οργανώνω, πείθω, πετυχαίνω

Κατάλληλη προετοιμασία. Σωστή δομή. Ευχάριστο και κατατοπιστικό περιεχόμενο. Καλή εκφορά. Προσαρμογή σε κάθε κοινό-στόχο. Μια παρουσίαση είναι πάντα σημαντική για έναν επαγγελματία. Σε μικρά ή μεγάλα κοινά, στο γραφείο ή σε συνεδριακούς χώρους, ο παρουσιαστής πρέπει να είναι έτοιμος να αποδώσει και να απαντήσει.

Σε αυτό το εξειδικευμένο σεμινάριο, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να οργανώνουν το περιεχόμενο μιας παρουσίασης και το εποπτικό τους υλικό. Παράλληλα, ασκούνται για το πώς να αξιοποιούν τη φωνή, το πρόσωπο και το σώμα τους έτσι ώστε να κρατούν το ενδιαφέρον του ακροατηρίου τους.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Emotional Design: Going Further than Usability

  25 & 26 Ιουνίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

How to engage users and boost conversions with emotions

Τι είναι το “Emotional Design” και πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ψηφιακά προϊόντα, sites και apps, που δημιουργούν αυθεντικά θετικά συναισθήματα στους χρήστες μας; Με το Emotional Design μπορούμε να σχεδιάσουμε εμπειρίες που ξεπερνούν τα όρια της ευχρηστίας και της λειτουργικότητας, και κάνουν engage το χρήστη σε ένα βαθύτερο συναισθηματικό και ψυχολογικό επίπεδο.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Online Seminar) YouTube Advertising

YouTube Ads από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας

12 Ιουνίου 2025, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το YouTube για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία που μας δίνει η πλατφόρμα για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στο YouTube; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) Storytelling

4 & 5 Ιουνίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Facts tell, stories sell.

Οι ιστορίες πείθουν. Συνδέουν τα γεγονότα. Αγγίζουν τους ανθρώπους. Αναδεικνύουν τη δράση και διαμορφώνουν την κουλτούρα των επιχειρήσεων. Βοηθούν τη διαχείριση αλλαγών και τη εμπέδωση της στρατηγικής τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον. Στον χώρο της επικοινωνίας, το storytelling είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία, όχι μόνο μέσα από τη χρήση βίντεο αλλά και μέσα από κείμενα ή αναρτήσεις με εικόνες.

Αυτό το εξειδικευμένο σεμινάριο εξηγεί πώς μπορούμε να δημιουργούμε και να αναπτύσσουμε ιστορίες που υπακούουν σε συγκεκριμένες στρατηγικές και φέρνουν αποτελέσματα. Μέσα από case studies, παραδείγματα και ασκήσεις, οι συμμετέχοντες καλλιεργούν δεξιότητες σχετικές με τη δημιουργία αλλά και τη στρατηγική αξιοποίηση ιστοριών μέσα και έξω από τον οργανισμό.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Marketing Budget & Return on Investment

28 & 29 Μαΐου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Σωστή κατανομή του budget σε offline & online ενέργειες marketing.

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Creative Copywriting

21 & 22 Μαΐου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Creative copywriting & content calendar

Δημιουργικότητα και ευελιξία

To content calendar μοιάζει με ρουτίνα αλλά δεν είναι! Λέξεις συναντούν εικόνες. Selling points συνδυάζονται με consumer needs. Οι στρατηγικές προδιαγραφές και οι κανόνες κάθε κοινωνικού μέσου βάζουν περιορισμούς. Πώς, τελικά, μπορεί κάποιος να δημιουργεί περιεχόμενο πρωτότυπο αλλά και κατάλληλο;

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media έχει χαρακτήρα hands-on. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας. Oλόκληρο το πρόγραμμα είναι βασισμένο σε case studies και ασκήσεις

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Managing with Εmpathy

14 & 15 Μαΐου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που διοικούν ομάδες ή αποτελούν μέλη διατμηματικών ομάδων. Μέσα από ατομικές και ομαδικές ασκήσεις και παιχνίδια ρόλων υποστηριζόμενα από τη σχετική θεωρία, το workshop βοηθά τους επαγγελματίες να  βελτιώσουν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη, να αναγνωρίσουν τη σημασία της στο χώρο της εργασίας και να εφοδιαστούν με εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να χτίσουν συνειδητά σχέσεις εμπιστοσύνης και θα αυξήσουν την επιδραστική τους ικανότητα.

Εισηγητής:
Γεράσιμος Κουβαράς, Management and Organizational Consultant (MBA, PhD)

(Online Seminar) Marketing Models

29 & 30 Απριλίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Maximize your Marketing Strategy & ROI with the appropriate marketing tools

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, Senior Marketing Manager, MON KOOLOOR & JERRY’S THE FOODTRUCK

(Online Seminar) Google Analytics 4 Masterclass

9 & 10 Απριλίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Google Analytics 4 Masterclass

Ετοιμαστείτε να ανακαλύψετε τον μοναδικό κόσμο των Google Analytics 4, μέσα από ένα διήμερο Μasterclass, στο οποίο θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε τα Analytics… που ήρθαν να αντικαταστήσουν όλα τα προηγούμενα!

Στο συναρπαστικό αυτό Masterclass, θα μάθουμε τις διαφορές μεταξύ GA4 και Universal Analytics, θα δούμε τις βέλτιστες πρακτικές για ένα σωστό Migration, θα μάθουμε πώς θα εντοπίσουμε εάν το site μας έχει εγκατεστημένα Analytics, ενώ, θα δούμε βήμα βήμα πώς μπορούμε να κάνουμε ένα νέο GA4 Install, με τη χρήση του Google Tag Manager. Θα εμβαθύνουμε, επίσης, σε όλα τα βασικά report που προσφέρει το εργαλείο, θα αναλύσουμε τα data privacy collection concerns, θα δούμε τα διαφορετικά User Types & Audiences και θα μάθουμε πώς να συνδέουμε το GA4 Property μας με τα Google Ads ή το Google Search Console. Τέλος, θα συζητήσουμε τους λόγους για τους οποίους το Data-Driven Attribution μοντέλο ήρθε για να μείνει, ενώ θα παρουσιάσουμε όλα εκείνα τα εργαλεία που μπορούν να μας βοηθήσουν στο αποτελεσματικό reporting.

Εισηγητής:
Σπήλιος Τεμπονέρας, Performance Marketing Solutions Architect, BrainWave™ Consulting

(Online Seminar) Influencer Marketing: How to make it have ROI

26 & 27 Μαρτίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Influencer Marketing: How to make it have ROI

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Crisis & Community Management in the Social Media

5 & 6 Μαρτίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Crisis & Community Management in the Social Media

(Και τώρα τι;)

Ένα αρνητικό σχόλιο που φέρνει θύελλα. Πολλά αρνητικά σχόλια που ξεχνιούνται την επόμενη μέρα. Χρήστες καχύποπτοι ή ύποπτοι. Πότε και πώς πρέπει να απαντά κανείς σε αρνητικές αντιδράσεις; Πώς μπορεί να χτίζει θετικές σχέσεις ακόμα και μέσα από δύσκολες καταστάσεις;

Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Crisis & Community Management in the Social Media

5 & 6 Μαρτίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Crisis & Community Management in the Social Media

(Και τώρα τι;)

Ένα αρνητικό σχόλιο που φέρνει θύελλα. Πολλά αρνητικά σχόλια που ξεχνιούνται την επόμενη μέρα. Χρήστες καχύποπτοι ή ύποπτοι. Πότε και πώς πρέπει να απαντά κανείς σε αρνητικές αντιδράσεις; Πώς μπορεί να χτίζει θετικές σχέσεις ακόμα και μέσα από δύσκολες καταστάσεις;

Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Digital Transformation

19 & 20 Φεβρουαρίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Data – Inspired Marketing: Strategize. Personalize. Optimize.

Πολλοί πιστεύουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός στο marketing είναι η εκμετάλλευση των ψηφιακών καναλιών κι όμως, είναι πολλά περισσότερα από αυτό.

Η τεχνολογία σήμερα δίνει πρωτοφανείς δυνατότητες στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν ουσιαστικότερα με τους πελάτες τους σε όλα τα στάδια διάδρασης με το brand τους, να αναπτύσσουν νέα revenue streams και να λειτουργούν προληπτικά σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει.

Σε αυτό το σεμινάριο θα δούμε πως χρησιμοποιώντας την τεχνολογία μπορούμε να χαράσσουμε data-driven στοχευμένες στρατηγικές marketing που οδηγούν σε μοναδικές εμπειρίες για τον πελάτη και φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Εισηγητής:
Τάσος Τάσκαρης, Co-Founder, Partner & Executive Director  of EXIS I.T

(Online Seminar) Commercial Management

12-13 & 17-18 Φεβρουαρίου 2025, 10.00 – 14.00 (16 ώρες)

H ένωση Sales & Marketing με στόχο την επίτευξη εμπορικών στόχων

Εισηγητές:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, Marketing Director, Mon Kooloor & Jerry’s

Πάνος Αδαμαντιάδης, Commercial Director, Hellenic Bakery, Brakopoulos

(Online Seminar) Presentation Skills

5 & 6 Φεβρουαρίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Οργανώνω, πείθω, πετυχαίνω

Κατάλληλη προετοιμασία. Σωστή δομή. Ευχάριστο και κατατοπιστικό περιεχόμενο. Καλή εκφορά. Προσαρμογή σε κάθε κοινό-στόχο. Μια παρουσίαση είναι πάντα σημαντική για έναν επαγγελματία. Σε μικρά ή μεγάλα κοινά, στο γραφείο ή σε συνεδριακούς χώρους, ο παρουσιαστής πρέπει να είναι έτοιμος να αποδώσει και να απαντήσει.

Σε αυτό το εξειδικευμένο σεμινάριο, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να οργανώνουν το περιεχόμενο μιας παρουσίασης και το εποπτικό τους υλικό. Παράλληλα, ασκούνται για το πώς να αξιοποιούν τη φωνή, το πρόσωπο και το σώμα τους έτσι ώστε να κρατούν το ενδιαφέρον του ακροατηρίου τους.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Managing with Εmpathy

29 & 30 Ιανουαρίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που διοικούν ομάδες ή αποτελούν μέλη διατμηματικών ομάδων. Μέσα από ατομικές και ομαδικές ασκήσεις και παιχνίδια ρόλων υποστηριζόμενα από τη σχετική θεωρία, το workshop βοηθά τους επαγγελματίες να  βελτιώσουν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη, να αναγνωρίσουν τη σημασία της στο χώρο της εργασίας και να εφοδιαστούν με εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να χτίσουν συνειδητά σχέσεις εμπιστοσύνης και θα αυξήσουν την επιδραστική τους ικανότητα.

Εισηγητής:
Γεράσιμος Κουβαράς, Management and Organizational Consultant (MBA, PhD)

(Online Seminar) Customer Personas & Customer Journeys

22 & 23 Ιανουαρίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

15 & 16 Ιανουαρίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;

Εισηγητής:ΗλίαςΧαραλαμπίδης, Head of Digital, BGM OMD

(Online Seminar) Media Strategy – Εξελίξεις & Δυνατότητες Βελτιστοποίησης της Αποτελεσματικότητας της Επικοινωνίας

12 & 13 Νοεμβρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Δημιουργικότητα, Τεχνολογία, Metrics και Aποτελεσματικότητα. Ποια η σχέση τους;

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Ένα  σεμινάριο για τη Στρατηγική Μέσων και την αποτελεσματικότητα στην Επικοινωνία. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους Marketers σε σχέση με τα Media: τη χρήση τους, την αξιολόγηση και τις δυνατότητες βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους.

Εισηγήτρια: Διονυσία Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas

(Online Seminar) Commercial Management

16-17 & 21-22 Οκτωβρίου 2024, 10.00 – 14.00 (16 ώρες)

H ένωση Sales & Marketing με στόχο την επίτευξη εμπορικών στόχων

Εισηγητές:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, Marketing Director, Mon Kooloor & Jerry’s

Πάνος Αδαμαντιάδης, Commercial Director, Hellenic Bakery, Brakopoulos

(Online Seminar) Storytelling

3 & 5 Δεκεμβρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Facts tell, stories sell.

Οι ιστορίες πείθουν. Συνδέουν τα γεγονότα. Αγγίζουν τους ανθρώπους. Αναδεικνύουν τη δράση και διαμορφώνουν την κουλτούρα των επιχειρήσεων. Βοηθούν τη διαχείριση αλλαγών και τη εμπέδωση της στρατηγικής τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον. Στον χώρο της επικοινωνίας, το storytelling είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία, όχι μόνο μέσα από τη χρήση βίντεο αλλά και μέσα από κείμενα ή αναρτήσεις με εικόνες.

Αυτό το εξειδικευμένο σεμινάριο εξηγεί πώς μπορούμε να δημιουργούμε και να αναπτύσσουμε ιστορίες που υπακούουν σε συγκεκριμένες στρατηγικές και φέρνουν αποτελέσματα. Μέσα από case studies, παραδείγματα και ασκήσεις, οι συμμετέχοντες καλλιεργούν δεξιότητες σχετικές με τη δημιουργία αλλά και τη στρατηγική αξιοποίηση ιστοριών μέσα και έξω από τον οργανισμό.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Creative Copywriting

19 & 21 Νοεμβρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Creative copywriting & content calendar

Δημιουργικότητα και ευελιξία

To content calendar μοιάζει με ρουτίνα αλλά δεν είναι! Λέξεις συναντούν εικόνες. Selling points συνδυάζονται με consumer needs. Οι στρατηγικές προδιαγραφές και οι κανόνες κάθε κοινωνικού μέσου βάζουν περιορισμούς. Πώς, τελικά, μπορεί κάποιος να δημιουργεί περιεχόμενο πρωτότυπο αλλά και κατάλληλο;

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media έχει χαρακτήρα hands-on. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας. Oλόκληρο το πρόγραμμα είναι βασισμένο σε case studies και ασκήσεις

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Crisis & Community Management in the Social Media

5 & 7 Νοεμβρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Crisis & Community Management in the Social Media

(Και τώρα τι;)

Ένα αρνητικό σχόλιο που φέρνει θύελλα. Πολλά αρνητικά σχόλια που ξεχνιούνται την επόμενη μέρα. Χρήστες καχύποπτοι ή ύποπτοι. Πότε και πώς πρέπει να απαντά κανείς σε αρνητικές αντιδράσεις; Πώς μπορεί να χτίζει θετικές σχέσεις ακόμα και μέσα από δύσκολες καταστάσεις;

Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Presentation Skills

8 & 10 Οκτωβρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Οργανώνω, πείθω, πετυχαίνω

Κατάλληλη προετοιμασία. Σωστή δομή. Ευχάριστο και κατατοπιστικό περιεχόμενο. Καλή εκφορά. Προσαρμογή σε κάθε κοινό-στόχο. Μια παρουσίαση είναι πάντα σημαντική για έναν επαγγελματία. Σε μικρά ή μεγάλα κοινά, στο γραφείο ή σε συνεδριακούς χώρους, ο παρουσιαστής πρέπει να είναι έτοιμος να αποδώσει και να απαντήσει.

Σε αυτό το εξειδικευμένο σεμινάριο, οι συμμετέχοντες μαθαίνουν πώς να οργανώνουν το περιεχόμενο μιας παρουσίασης και το εποπτικό τους υλικό. Παράλληλα, ασκούνται για το πώς να αξιοποιούν τη φωνή, το πρόσωπο και το σώμα τους έτσι ώστε να κρατούν το ενδιαφέρον του ακροατηρίου τους.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Influencer Marketing: How to make it have ROI

18 & 19 Δεκεμβρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Influencer Marketing: How to make it have ROI

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Back To Top
Institute of Communication