skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

(Online Seminar) Internal Communication Strategy

26 & 28 Μαρτίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Keep the employees engaged!

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, Senior Marketing Manager, MON KOOLOOR & JERRY’S THE FOODTRUCK

Copywriting Crash Course

COPYWRITING_OUT_4 – HD 720p

To Copywriting Crash Course, την επιμέλεια του οποίου έχει η Δάφνη Ζαννιά, αφορά απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ (ανεξαρτήτως τομέα και κατεύθυνση σπουδών) που δεν έχουν σταθερή εργασία και που ενδιαφέρονται να γίνουν κειμενογράφοι.

Εισηγήτρια:
Δάφνη Ζαννιά, Communication & Advertising Strategist, Νoetry

(Online Seminar) E-shop Methodology, how much effort for a purchase

24 & 25 Ιουλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;

Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε  12 από τις καλύτερες  e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Marketing Models

17 & 18 Ιουλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Maximize your Marketing Strategy & ROI with the appropriate marketing tools

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, Senior Marketing Manager, MON KOOLOOR & JERRY’S THE FOODTRUCK

(Online Seminar) Customer Personas & Customer Journeys

10 & 11 Ιουλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Personal Branding in Business

3 & 4 Ιουλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Συμβάλετε στην επιτυχία του εαυτού & του brand σας με έξυπνο τρόπο!

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, Senior Marketing Manager, MON KOOLOOR & JERRY’S THE FOODTRUCK

(Online Seminar) SEO Strategy Masterclass “Πώς μπορεί το brand μου να βγει πρώτο στην Google;”

26 Ιουνίου 2024, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

The Steps to a Winning SEO Strategy 2023

SEO Strategy Masterclass, ένα strategical workshop που έρχεται να απαντήσει στην one million dollar question “Πώς μπορεί το brand/site μου να βγει πρώτο στην Google;»

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Creative Digital Copy

18 & 19 Ιουνίου 2024,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Emotional Design: Going Further than Usability

  11 & 12 Ιουνίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

How to engage users and boost conversions with emotions

Τι είναι το “Emotional Design” και πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ψηφιακά προϊόντα, sites και apps, που δημιουργούν αυθεντικά θετικά συναισθήματα στους χρήστες μας; Με το Emotional Design μπορούμε να σχεδιάσουμε εμπειρίες που ξεπερνούν τα όρια της ευχρηστίας και της λειτουργικότητας, και κάνουν engage το χρήστη σε ένα βαθύτερο συναισθηματικό και ψυχολογικό επίπεδο.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Online Seminar) Marketing Budget & Return on Investment

5 & 6 Ιουνίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Σωστή κατανομή του budget σε offline & online ενέργειες marketing.

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) YouTube Advertising

YouTube Ads από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας

29 Μαϊου 2024, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το YouTube για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία που μας δίνει η πλατφόρμα για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στο YouTube; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) Digital Transformation

22 & 23  Μαϊου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Data – Inspired Marketing: Strategize. Personalize. Optimize.

Πολλοί πιστεύουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός στο marketing είναι η εκμετάλλευση των ψηφιακών καναλιών κι όμως, είναι πολλά περισσότερα από αυτό.

Η τεχνολογία σήμερα δίνει πρωτοφανείς δυνατότητες στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν ουσιαστικότερα με τους πελάτες τους σε όλα τα στάδια διάδρασης με το brand τους, να αναπτύσσουν νέα revenue streams και να λειτουργούν προληπτικά σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει.

Σε αυτό το σεμινάριο θα δούμε πως χρησιμοποιώντας την τεχνολογία μπορούμε να χαράσσουμε data-driven στοχευμένες στρατηγικές marketing που οδηγούν σε μοναδικές εμπειρίες για τον πελάτη και φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Εισηγητής:
Τάσος Τάσκαρης, Co-Founder, Partner & Executive Director  of EXIS I.T

(Online Seminar) Crisis in the Social Media!

15 & 16 Μαΐου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Effective Product Management & New Product Development

24 & 25 Απριλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Μεγιστοποιήστε την απόδοση του product portfolio σας!

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) UX Research & Testing: A practical workshop

16 & 17 Απριλίου 2024 , 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Optimizing the UX based on real user insights

Τι πιστεύουν πραγματικά οι χρήστες για το site σας; Πώς χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα το application σας; Τι τους δυσκολεύει και τι τους ευχαριστεί; Μάθετε ποιες ερευνητικές μεθόδους έχετε στη διάθεσή σας, τι insights μπορεί να αντλήσετε από την κάθε μία, και πως να επιλέξετε τη σωστή τεχνική, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το site σας.

Εισηγήτρια: Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Online Seminar) Digital Strategy Methodology

 10 & 11 Απριλίου 2024,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Business Writing in the New Media

2 & 4 Απριλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Business Writing… unusual!

Εξειδικευμένο σεμινάριο Business Writing για στελέχη της επικοινωνίας

Αναφορές, προτάσεις, προσφορές, email… Στον χώρο της επικοινωνίας, η ανάγκη για αποτελεσματικό, σωστό αλλά και γρήγορο γράψιμο είναι πιο έντονη από ποτέ.

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που καλούνται να επικοινωνούν είτε εσωτερικά είτε με προμηθευτές και με πελάτες. Καλύπτει όλες τις βασικές αρχές για σωστό business writing, τόσο ως προς τη δομή όσο και ως προς το περιεχόμενο και τη μορφοποίηση. Βοηθά τους επαγγελματίες να υιοθετούν καλές πρακτικές, να ανταποκρίνονται γρήγορα, να αποφεύγουν λάθη και να τηρούν τους κανόνες και το netiquette όπου και όπως πρέπει.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Paid Social Performance Masterclass

27 & 28 Μαρτίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Paid Social Performance Masterclass

Εξερευνήστε τη δύναμη του Paid Social Performance στα Meta Platforms (Facebook & Instagram). Μέσα από ένα διήμερο hands-on Μasterclass, θα αναλύσουμε όλες εκείνες τις στρατηγικές και τις στοχεύσεις που αποδίδουν στις Meta Πλατφόρμες, θα δούμε πώς θα στήσετε σωστά τους λογαριασμούς της επιχείρησής μέσα από το εργαλείο του Meta Business Manager, πώς θα δημιουργήσετε product catalogues & products sets αλλά και πώς θα απογειώσετε τις πωλήσεις σας μέσα από τις νέες AI Based, Advantage+ Shopping καμπάνιες. Θα μάθουμε, επίσης, να τεστάρουμε διαφορετικές στρατηγικές μέσω του A/B Testing, να διαβάζουμε σωστά τα data μας και να δημιουργούμε interactive και actionable reports.

Εισηγητής:
Σπήλιος Τεμπονέρας, Performance Marketing Manager, Ogilvy

(Online Seminar) Creative Brief – The Holy Grail!

5 & 7 Μαρτίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Χαλασμένο τηλέφωνο – ή email, βιαστικές πληροφορίες, τρελές προθεσμίες, αλλαγούλες, ασκήσεις επί χάρτου, ιστορίες καθημερινής τρέλας ανάμεσα σε clients & agencies, creatives & accounts…

Στον χώρο της επικοινωνίας το creative brief είναι ένα διαρκές πεδίο μάχης. Όσα κι αν ξέρουμε, όσα κι αν πιστεύουμε, τελικά η επικοινωνία μέσα από ένα creative brief δεν είναι ποτέ απλή και ποτέ ιδανική.

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που γράφουν ή διαβάζουν creative brief. Καλύπτει σφαιρικά όχι μόνο τις βασικές αρχές αλλά και τις ρεαλιστικές λύσεις που μπορούν να υλοποιηθούν στο σημερινό περιβάλλον των agencies. Βοηθά τους εργαζόμενους στον χώρο της επικοινωνίας να ευθυγραμμίζονται, να υιοθετούν καλύτερες πρακτικές και να εργάζονται αποτελεσματικά, αποδοτικά, ρεαλιστικά, μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

28 & 29 Φεβρουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) Managing with Εmpathy

21 & 22 Φεβρουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών που διοικούν ομάδες ή αποτελούν μέλη διατμηματικών ομάδων. Μέσα από ατομικές και ομαδικές ασκήσεις και παιχνίδια ρόλων υποστηριζόμενα από τη σχετική θεωρία, το workshop βοηθά τους επαγγελματίες να  βελτιώσουν τη συναισθηματική τους νοημοσύνη, να αναγνωρίσουν τη σημασία της στο χώρο της εργασίας και να εφοδιαστούν με εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να χτίσουν συνειδητά σχέσεις εμπιστοσύνης και θα αυξήσουν την επιδραστική τους ικανότητα.

Εισηγήτρια:
Γεράσιμος Κουβαράς, Management and Organizational Consultant (ΜΒΑ, PhD candidate)

(Online Seminar) Google Analytics 4 Masterclass

14 & 15 Φεβρουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Google Analytics 4 Masterclass

Ετοιμαστείτε να ανακαλύψετε τον μοναδικό κόσμο των Google Analytics 4, μέσα από ένα διήμερο Μasterclass, στο οποίο θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε τα Analytics… που ήρθαν να αντικαταστήσουν όλα τα προηγούμενα!

Στο συναρπαστικό αυτό Masterclass, θα μάθουμε τις διαφορές μεταξύ GA4 και Universal Analytics, θα δούμε τις βέλτιστες πρακτικές για ένα σωστό Migration, θα μάθουμε πώς θα εντοπίσουμε εάν το site μας έχει εγκατεστημένα Analytics, ενώ, θα δούμε βήμα βήμα πώς μπορούμε να κάνουμε ένα νέο GA4 Install, με τη χρήση του Google Tag Manager. Θα εμβαθύνουμε, επίσης, σε όλα τα βασικά report που προσφέρει το εργαλείο, θα αναλύσουμε τα data privacy collection concerns, θα δούμε τα διαφορετικά User Types & Audiences και θα μάθουμε πώς να συνδέουμε το GA4 Property μας με τα Google Ads ή το Google Search Console. Τέλος, θα συζητήσουμε τους λόγους για τους οποίους το Data-Driven Attribution μοντέλο ήρθε για να μείνει, ενώ θα παρουσιάσουμε όλα εκείνα τα εργαλεία που μπορούν να μας βοηθήσουν στο αποτελεσματικό reporting.

Εισηγητής:
Σπήλιος Τεμπονέρας, Performance Marketing Manager, Ogilvy

(Online Seminar) Influencer Marketing: How to make it have ROI

30 & 31 Ιανουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Influencer Marketing: How to make it have ROI

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Find the Concept!

16 & 18 Ιανουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Η δημιουργική επικοινωνία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ταλέντο. Χρειάζεται πείρα, τεχνικές και ευελιξία. Χρειάζεται ερεθίσματα, αντοχή και επιμονή. Κάθε μέρα φέρνει πίεση, άγχος, απόρριψη, αλλαγές… Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να φέρνει όλο και περισσότερες ιδέες. Γίνεται;

Το εξειδικευμένο workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά είτε ατομικά είτε σε ομάδες ώστε να σκέφτονται και να διατυπώνουν ακόμα καλύτερες ιδέες.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Internal Communication Strategy

13 & 14 Μαρτίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Keep the employees engaged!

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Media Strategy – Εξελίξεις & Δυνατότητες Βελτιστοποίησης της Αποτελεσματικότητας της Επικοινωνίας

24 & 25 Ιανουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Δημιουργικότητα, Τεχνολογία, Metrics και Aποτελεσματικότητα. Ποια η σχέση τους;

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Ένα  σεμινάριο για τη Στρατηγική Μέσων και την αποτελεσματικότητα στην Επικοινωνία. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους Marketers σε σχέση με τα Media: τη χρήση τους, την αξιολόγηση και τις δυνατότητες βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους.

Εισηγήτρια: Διονυσία Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas

(Online Seminar) Customer Personas & Customer Journeys

6 & 8 Φεβρουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Media Strategy – Εξελίξεις & Δυνατότητες Βελτιστοποίησης της Αποτελεσματικότητας της Επικοινωνίας

15 & 16 Νοεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Δημιουργικότητα, Τεχνολογία, Metrics και Aποτελεσματικότητα. Ποια η σχέση τους;

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Ένα  σεμινάριο για τη Στρατηγική Μέσων και την αποτελεσματικότητα στην Επικοινωνία. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους Marketers σε σχέση με τα Media: τη χρήση τους, την αξιολόγηση και τις δυνατότητες βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους.

Εισηγήτρια: Διονυσία Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas

(Online Seminar) Google Analytics 4 Masterclass

22 & 23 Νοεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Google Analytics 4 Masterclass

Ετοιμαστείτε να ανακαλύψετε τον μοναδικό κόσμο των Google Analytics 4, μέσα από ένα διήμερο Μasterclass, στο οποίο θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε τα Analytics… που ήρθαν να αντικαταστήσουν όλα τα προηγούμενα!

Στο συναρπαστικό αυτό Masterclass, θα μάθουμε τις διαφορές μεταξύ GA4 και Universal Analytics, θα δούμε τις βέλτιστες πρακτικές για ένα σωστό Migration, θα μάθουμε πώς θα εντοπίσουμε εάν το site μας έχει εγκατεστημένα Analytics, ενώ, θα δούμε βήμα βήμα πώς μπορούμε να κάνουμε ένα νέο GA4 Install, με τη χρήση του Google Tag Manager. Θα εμβαθύνουμε, επίσης, σε όλα τα βασικά report που προσφέρει το εργαλείο, θα αναλύσουμε τα data privacy collection concerns, θα δούμε τα διαφορετικά User Types & Audiences και θα μάθουμε πώς να συνδέουμε το GA4 Property μας με τα Google Ads ή το Google Search Console. Τέλος, θα συζητήσουμε τους λόγους για τους οποίους το Data-Driven Attribution μοντέλο ήρθε για να μείνει, ενώ θα παρουσιάσουμε όλα εκείνα τα εργαλεία που μπορούν να μας βοηθήσουν στο αποτελεσματικό reporting.

Εισηγητής:
Σπήλιος Τεμπονέρας, Performance Marketing Manager, Ogilvy

(Online Seminar) Paid Social Performance Masterclass

 8 & 9 Νοεμβρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Paid Social Performance Masterclass

Εξερευνήστε τη δύναμη του Paid Social Performance στα Meta Platforms (Facebook & Instagram). Μέσα από ένα διήμερο hands-on Μasterclass, θα αναλύσουμε όλες εκείνες τις στρατηγικές και τις στοχεύσεις που αποδίδουν στις Meta Πλατφόρμες, θα δούμε πώς θα στήσετε σωστά τους λογαριασμούς της επιχείρησής μέσα από το εργαλείο του Meta Business Manager, πώς θα δημιουργήσετε product catalogues & products sets αλλά και πώς θα απογειώσετε τις πωλήσεις σας μέσα από τις νέες AI Based, Advantage+ Shopping καμπάνιες. Θα μάθουμε, επίσης, να τεστάρουμε διαφορετικές στρατηγικές μέσω του A/B Testing, να διαβάζουμε σωστά τα data μας και να δημιουργούμε interactive και actionable reports.

Εισηγητής:
Σπήλιος Τεμπονέρας, Performance Marketing Manager, Ogilvy

Back To Top
Institute of Communication