skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

(Online Seminar) Ανάλυση και Βελτιστοποίηση με Google Analytics 4

13 Ιουλίου 2023, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

Βασικά του Google Analytics 4:

  • Ανακαλύψτε τις ουσιαστικές αρχές του GA4 για ανάλυση και βελτιστοποίηση δεδομένων σε ένα συνοπτικό και πρακτικό workshop.
  • Αποκτήστε πρακτικές γνώσεις για την αξιοποίηση της δύναμης του GA4 στην βελτιστοποίηση της ψηφιακής σας παρουσίας.

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Creative Brief – The Holy Grail!

6 & 8 Ιουνίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Χαλασμένο τηλέφωνο – ή email, βιαστικές πληροφορίες, τρελές προθεσμίες, αλλαγούλες, ασκήσεις επί χάρτου, ιστορίες καθημερινής τρέλας ανάμεσα σε clients & agencies, creatives & accounts…

Στον χώρο της επικοινωνίας το creative brief είναι ένα διαρκές πεδίο μάχης. Όσα κι αν ξέρουμε, όσα κι αν πιστεύουμε, τελικά η επικοινωνία μέσα από ένα creative brief δεν είναι ποτέ απλή και ποτέ ιδανική.

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που γράφουν ή διαβάζουν creative brief. Καλύπτει σφαιρικά όχι μόνο τις βασικές αρχές αλλά και τις ρεαλιστικές λύσεις που μπορούν να υλοποιηθούν στο σημερινό περιβάλλον των agencies. Βοηθά τους εργαζόμενους στον χώρο της επικοινωνίας να ευθυγραμμίζονται, να υιοθετούν καλύτερες πρακτικές και να εργάζονται αποτελεσματικά, αποδοτικά, ρεαλιστικά, μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) UX Research & Testing: A practical workshop

31 Μαΐου 2023 & 1 Ιουνίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Optimizing the UX based on real user insights

Τι πιστεύουν πραγματικά οι χρήστες για το site σας; Πώς χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα το application σας; Τι τους δυσκολεύει και τι τους ευχαριστεί; Μάθετε ποιες ερευνητικές μεθόδους έχετε στη διάθεσή σας, τι insights μπορεί να αντλήσετε από την κάθε μία, και πως να επιλέξετε τη σωστή τεχνική, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το site σας.

Εισηγήτρια: Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Online Seminar) Crisis in the Social Media!

23 & 25 Μαΐου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) Marketing Budget & Return on Investment

19 & 20 Ιουλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Σωστή κατανομή του budget σε offline & online ενέργειες marketing.

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Effective Product Management & New Product Development

5 & 6 Ιουλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Μεγιστοποιήστε την απόδοση του product portfolio σας!

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Creative Digital Copy

27 & 29 Ιουνίου 2023,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

21 & 22 Ιουνίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop

14 & 15 Ιουνίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;

Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε  12 από τις καλύτερες  e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Pricing for Marketers

17 & 18 Μαΐου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τhe number one factor for a successful commercial policy

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Emotional Design: Going further than usability

  26 & 27 Απριλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

How to engage users and boost conversions with emotions

Τι είναι το “Emotional Design” και πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ψηφιακά προϊόντα, sites και apps, που δημιουργούν αυθεντικά θετικά συναισθήματα στους χρήστες μας; Με το Emotional Design μπορούμε να σχεδιάσουμε εμπειρίες που ξεπερνούν τα όρια της ευχρηστίας και της λειτουργικότητας, και κάνουν engage το χρήστη σε ένα βαθύτερο συναισθηματικό και ψυχολογικό επίπεδο.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Online Seminar) Media Strategy – Εξελίξεις & Δυνατότητες Βελτιστοποίησης της Αποτελεσματικότητας της Επικοινωνίας

5 & 6 Απριλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Δημιουργικότητα, Τεχνολογία, Metrics και Aποτελεσματικότητα. Ποια η σχέση τους;

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Ένα  σεμινάριο για τη Στρατηγική Μέσων και την αποτελεσματικότητα στην Επικοινωνία. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους Marketers σε σχέση με τα Media: τη χρήση τους, την αξιολόγηση και τις δυνατότητες βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους.

Εισηγήτρια: Διονυσία Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas

(New Online Seminar) SEO Strategy Masterclass “Πώς μπορεί το brand μου να βγει πρώτο στην Google;”

16 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

The Steps to a Winning SEO Strategy 2023

SEO Strategy Masterclass, ένα strategical workshop που έρχεται να απαντήσει στην one million dollar question “Πώς μπορεί το brand/site μου να βγει πρώτο στην Google;»

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

22 & 23 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(New Online Seminar) YouTube Advertising

YouTube Ads από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας

9 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (4 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο το YouTube για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία που μας δίνει η πλατφόρμα για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στο YouTube; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) Customer Personas & Customer Journeys

14 & 16 Φεβρουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) The Psychology of User Experience

 8 & 9 Φεβρουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Understanding and influencing behavior through cognitive design

Πώς οι αδυναμίες του ανθρώπινου μυαλού επηρεάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αποφασίζουμε; Τι μπορεί να μας μάθει η γνωστική ψυχολογία για το σχεδιασμό εύχρηστων και ευχάριστων εμπειριών στο web; Ποιες τεχνικές επιρροής μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα interfaces που σχεδιάζουμε;

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Online Seminar) Digital Strategy Methodology

 1 & 2 Φεβρουαρίου 2023,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Creative Digital Copy

17 & 19 Ιανουαρίου 2023,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

25 & 26 Ιανουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) Personal Branding in Business

3 & 4 Μαΐου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Συμβάλετε στην επιτυχία του εαυτού & του brand σας με έξυπνο τρόπο!

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) From Marketing Strategy to Effective Execution

29 & 30 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan

Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Effective Product Management & New Product Development

22 & 23 Φεβρουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Μεγιστοποιήστε την απόδοση του product portfolio σας!

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Online Seminar) Find the Concept!

9 & 11 Μαΐου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Η δημιουργική επικοινωνία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ταλέντο. Χρειάζεται πείρα, τεχνικές και ευελιξία. Χρειάζεται ερεθίσματα, αντοχή και επιμονή. Κάθε μέρα φέρνει πίεση, άγχος, απόρριψη, αλλαγές… Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να φέρνει όλο και περισσότερες ιδέες. Γίνεται;

Το εξειδικευμένο workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά είτε ατομικά είτε σε ομάδες ώστε να σκέφτονται και να διατυπώνουν ακόμα καλύτερες ιδέες.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Business Writing in the New Media

18 & 20 Απριλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Business Writing… unusual!

Εξειδικευμένο σεμινάριο Business Writing για στελέχη της επικοινωνίας

Αναφορές, προτάσεις, προσφορές, email… Στον χώρο της επικοινωνίας, η ανάγκη για αποτελεσματικό, σωστό αλλά και γρήγορο γράψιμο είναι πιο έντονη από ποτέ.

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που καλούνται να επικοινωνούν είτε εσωτερικά είτε με προμηθευτές και με πελάτες. Καλύπτει όλες τις βασικές αρχές για σωστό business writing, τόσο ως προς τη δομή όσο και ως προς το περιεχόμενο και τη μορφοποίηση. Βοηθά τους επαγγελματίες να υιοθετούν καλές πρακτικές, να ανταποκρίνονται γρήγορα, να αποφεύγουν λάθη και να τηρούν τους κανόνες και το netiquette όπου και όπως πρέπει.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop

1 & 2 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;

Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε  12 από τις καλύτερες  e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Creative Digital Copy

17 & 19 Ιανουαρίου 2023,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Find the Concept!

4 & 6 Οκτωβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Η δημιουργική επικοινωνία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ταλέντο. Χρειάζεται πείρα, τεχνικές και ευελιξία. Χρειάζεται ερεθίσματα, αντοχή και επιμονή. Κάθε μέρα φέρνει πίεση, άγχος, απόρριψη, αλλαγές… Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να φέρνει όλο και περισσότερες ιδέες. Γίνεται;

Το εξειδικευμένο workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά είτε ατομικά είτε σε ομάδες ώστε να σκέφτονται και να διατυπώνουν ακόμα καλύτερες ιδέες.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop

28 & 29 Σεπτεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;

Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD

(Online Seminar) Customer Personas & Customer Journeys

14 & 15 Δεκεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Back To Top
Institute of Communication