skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr
22 & 23  Μαϊου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Data – Inspired Marketing: Strategize. Personalize. Optimize.

Πολλοί πιστεύουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός στο marketing είναι η εκμετάλλευση των ψηφιακών καναλιών κι όμως, είναι πολλά περισσότερα από αυτό.

Η τεχνολογία σήμερα δίνει πρωτοφανείς δυνατότητες στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν ουσιαστικότερα με τους πελάτες τους σε όλα τα στάδια διάδρασης με το brand τους, να αναπτύσσουν νέα revenue streams και να λειτουργούν προληπτικά σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει.

Σε αυτό το σεμινάριο θα δούμε πως χρησιμοποιώντας την τεχνολογία μπορούμε να χαράσσουμε data-driven στοχευμένες στρατηγικές marketing που οδηγούν σε μοναδικές εμπειρίες για τον πελάτη και φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα.

Εισηγητής:
Τάσος Τάσκαρης, Co-Founder, Partner & Executive Director  of EXIS I.T

Σε ποιους απευθύνεται

To σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες και ανώτερα στελέχη των τμημάτων marketing και digital marketing των επιχειρήσεων και των διαφημιστικών εταιρειών που θέλουν να γνωρίσουν ψηφιακά εργαλεία και τεχνικές για τη χάραξη αποτελεσματικής επιχειρηματικής και επικοινωνιακής στρατηγικής.

 Στόχοι σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες:

  • Θα γνωρίζουν τι σημαίνει digital transformation στο marketing
  • Θα γνωρίζουν τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία για χάραξη επιχειρηματικής και επικοινωνιακής στρατηγικής
  • Θα μπορούν να ενσωματώνουν στη στρατηγική τους αποτελεσματικά, ψηφιακά εργαλεία που αυτοματοποιούν διαδικασίες και δίνουν μετρήσιμα αποτελέσματα.
  • Θα γνωρίζουν πως να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά την τεχνολογία, ανάλογα με τη στόχευση
  • Θα γνωρίζουν τα βήματα για μια επιτυχημένη ψηφιακή μετάβαση

Θέματα σεμιναρίου

  • Digital Transformation in Marketing
  • Data-Driven Decision Making
  • Personalization & Customer Centricity
  • Marketing Automation
  • Critical steps for digital transformation
  • Workshop

Οργάνωση σεμιναρίου

Το σεμινάριο είναι χωρισμένο σε θεωρητική εισήγηση και πρακτική εξάσκηση. Οι συμμετέχοντες θα εκτεθούν σε επιτυχημένες data-driven στρατηγικές marketing και θα εφαρμόσουν τις γνώσεις που αποκόμισαν από το σεμινάριο σε workshop πάνω σε συγκεκριμένο case study.

Οι ερωτήσεις και η συζήτηση ενθαρρύνονται για την καλύτερη κατανόηση των μεθόδων και των τεχνολογιών.

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 13.05.2024

Επιπλέον, παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 22 & 23  Μαϊου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

 

Back To Top
Institute of Communication