Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας απευθύνεται σε στελέχη του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας και του Marketing, στελέχη των διαφημιζομένων του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, στελέχη και δημοσιογράφους των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, καθηγητές και φοιτητές ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και άλλων εκπαιδευτικών οργανισμών σχετικών κλάδων.
Το Ινστιτούτο αριθμεί μέχρι σήμερα 13 μεγάλους πάγιους Χορηγούς, 6 Υποστηρικτές, 18 Εταιρείες – Μέλη.
Προνόμια Μελών
- Προνομιακή Συμμετοχή στα Εκπαιδευτικά Προγράμματα και τα Επιμορφωτικά Σεμινάρια του Ινστιτούτου Επικοινωνίας
- Προνομιακή Συμμετοχή σε Ημερίδες και Ενημερωτικά Σεμινάρια για Κρίσιμα και Επίκαιρα Θέματα
- Πρόσβαση στα Αποτελέσματα Ερευνών και Μελετών που πραγματοποιεί το Ινστιτούτο Επικοινωνίας
- Πρόσβαση σε Αρχεία “Case Studies” απ’ όλες τις Εξειδικεύσεις της Επικοινωνίας
- Πρόσβαση στο Αρχείο Ελληνικής Διαφήμισης και Επικοινωνίας
- Πρόσβαση στην Εξειδικευμένη Βιβλιοθήκη
- Οργάνωση Σεμιναρίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων διαμορφωμένα σύμφωνα με Εξειδικευμένες Ανάγκες Εταιρειών – Μελών του Ινστιτούτου Επικοινωνίας
- Δυνατότητα Επαφής και Ανταλλαγής Ιδεών με Μέλη του Επαγγελματικού και Ακαδημαϊκού Χώρου
- Ενημέρωση για Εξειδικευμένες Μεταπτυχιακές Σπουδές και Βοήθεια για Επαφές με Ελληνικά και Ξένα Πανεπιστήμια
- Δυνατότητα Πρακτικής Ασκησης σε Εταιρείες του Κλάδου της Επικοινωνίας
- Συμμετοχή σε Διαγωνισμούς που προκηρύσσει το Ινστιτούτο Επικοινωνίας
- Έκπτωση στις Ειδικές Εκδόσεις του ΙΕπ
- Συνεχής Ηλεκτρονική Ενημέρωση για τις Δραστηριότητες του Ινστιτούτου Επικοινωνίας