24 & 25 Απριλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Μεγιστοποιήστε την απόδοση του product portfolio σας!
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
Απευθύνεται:
To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Group Brand/Product Managers, Commercial Managers, Εμπορικούς Διευθυντές με εμπειρία μέχρι 9 ετών που είναι υπεύθυνοι για προϊοντικό χαρτοφυλάκιο
Ακόμη, απευθύνεται σε ιδιοκτήτες start up εταιρειών που θέλουν να μάθουν γρήγορα πώς να χαράζουν στρατηγική και να υλοποιούν ενέργειες product management & product marketing.
Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες:
Θα γνωρίζουν:
- Πώς να σχεδιάζουν και να υλοποιούν product strategies σε συνοχή με τη συνολική εταιρική στρατηγική
- Πώς να προτεραιοποιούν το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο τους
- Πώς να δημιουργούν ένα αποδοτικό product plan απ’ την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, την τιμή και τη διανομή μέχρι και την επικοινωνία του above/below the line
- Πώς να θέτουν βασικές αρχές Pricing Strategy
- Πώς να δημιουργούν ένα σωστό Channel Plan
- Πώς να κάνουν ένα αποτελεσματικό Competition Analysis
- Πώς να επιτυγχάνουν το σωστό volume forecasting ανά μήνα
- Πώς να υπολογίζουν το ROI βάσει budget και μεικτής κερδοφορίας
- Πώς να βρίσκουν ευκαιρίες προϊοντικής ανάπτυξης στην αγορά, βάσει μελέτης του ανταγωνισμού
- Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, θα δημιουργήσουμε one pagers με :
– action plan/marketing calendar ενεργειών
– καταμερισμό budget
Θα μελετήσουμε επιτυχημένα case studies
Θέματα του σεμιναρίου:
- Product Strategy
- Product Planning
- Pricing
- Channel plan
- Communication Plan
- Volume forecasting
- Υπολογισμός ROI βάσει budget και μεικτής κερδοφορίας
- Competitive Analysis
Οργάνωση Σεμιναρίου:
Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες και περιλαμβάνει:
- Θεωρητική Εισήγηση
- Ομαδικές & Ατομικές Aσκήσεις
- Οn the job tips
- Check lists & Τemplates
- Case studies
Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 16.4.2024
Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.
Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.
Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών , θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.
Ημερομηνίες/ Διάρκεια : 24 & 25 Απριλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία Ινστιτούτου Επικοινωνίας, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, WS: www.ioc.gr.