skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

24 & 25 Απριλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Μεγιστοποιήστε την απόδοση του product portfolio σας!

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Group Brand/Product Managers, Commercial Managers, Εμπορικούς Διευθυντές με εμπειρία μέχρι 9 ετών που είναι υπεύθυνοι για προϊοντικό χαρτοφυλάκιο

Ακόμη, απευθύνεται σε ιδιοκτήτες start up εταιρειών που θέλουν να μάθουν γρήγορα πώς να χαράζουν στρατηγική και να υλοποιούν ενέργειες product management & product marketing.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες:

Θα γνωρίζουν:

  • Πώς να σχεδιάζουν και να υλοποιούν product strategies σε συνοχή με τη συνολική εταιρική στρατηγική
  • Πώς να προτεραιοποιούν το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο τους
  • Πώς να δημιουργούν ένα αποδοτικό product plan απ’ την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, την τιμή και τη διανομή μέχρι και την επικοινωνία του above/below the line
  • Πώς να θέτουν βασικές αρχές Pricing Strategy
  • Πώς να δημιουργούν ένα σωστό Channel Plan
  • Πώς να κάνουν ένα αποτελεσματικό Competition Analysis
  • Πώς να επιτυγχάνουν το σωστό volume forecasting ανά μήνα
  • Πώς να υπολογίζουν το ROI βάσει budget και μεικτής κερδοφορίας
  • Πώς να βρίσκουν ευκαιρίες προϊοντικής ανάπτυξης στην αγορά, βάσει μελέτης του ανταγωνισμού
  • Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, θα δημιουργήσουμε one pagers με :

– action plan/marketing calendar ενεργειών

– καταμερισμό budget

Θα μελετήσουμε επιτυχημένα case studies

Θέματα του σεμιναρίου:

  • Product Strategy
  • Product Planning
  • Pricing
  • Channel plan
  • Communication Plan
  • Volume forecasting
  • Υπολογισμός ROI βάσει budget και μεικτής κερδοφορίας
  • Competitive Analysis

Οργάνωση Σεμιναρίου:

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες και περιλαμβάνει:

  • Θεωρητική Εισήγηση
  • Ομαδικές & Ατομικές Aσκήσεις
  • Οn the job tips
  • Check lists & Τemplates
  • Case studies

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 16.4.2024

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

 Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών , θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια : 24 & 25 Απριλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία Ινστιτούτου Επικοινωνίας, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, WS: www.ioc.gr.

 

Back To Top
Institute of Communication