skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

30 & 31 Ιανουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Influencer Marketing: How to make it have ROI

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Group Brand/Product Managers, Marketing Directors, PR Directors, PR Managers, PR Executives, Digital Marketers, Content Creators, Account Managers και Account Directors που θέλουν να μεγιστοποιήσουν τη συμβολή του Influencer Marketing στο πλαίσιο της omnichannel καμπάνιας τους.

Ακόμη, απευθύνεται σε ιδιοκτήτες start up εταιρειών που θέλουν να χρησιμοποιήσουν σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα:

  • Γνωρίζουν τον ρόλο του Influencer Marketing στο πλαίσιο μιας omnichannel καμπάνιας
  • Μάθουν τα 3 Rs του Influencer Marketing
  • Δουν ποια είναι τα βήματα δημιουργίας μιας Influencer Marketing Strategy
  • Μάθουν πώς να επιλέγουν τους πιο αποδοτικούς influencers σε σχέση με το brand & το target group τους
  • Μπορούν να διακρίνουν τα είδη των influencers ανάλογα με τον αριθμό των followers τους
  • Κατανοήσουν τον τρόπο δημιουργίας περιεχομένου
  • Αντιλαμβάνονται πώς να επιλέγουν το σωστό tone of voice ανά influencer
  • Μάθουν πώς να θέτουν Influencer Marketing KPIs
  • Ξέρουν να αξιολογούν το «influence» του influencer

Θέματα Σεμιναρίου:

  • Influencer Marketing σε σχέση με άλλες μορφές επικοινωνίας
  • Influencer Strategy
  • Influencer Categorization
  • Influencer Selection
  • Content/Τone of Voice
  • Communication Plan
  • KPIs
  • ROI

Οργάνωση Σεμιναρίου:

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες και περιλαμβάνει:

  • Θεωρητική Εισήγηση
  • Ομαδικές & Ατομικές Aσκήσεις
  • Οn the job tips
  • Check lists & Τemplates
  • Case studies

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 22.1.2024.

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια : 30 & 31 Ιανουαρίου 2024, 10.00 – 14:00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία Ινστιτούτου Επικοινωνίας,

τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, WS: www.ioc.gr.

Back To Top
Institute of Communication