skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

24 & 25 Ιανουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Δημιουργικότητα, Τεχνολογία, Metrics και Aποτελεσματικότητα. Ποια η σχέση τους;

Περιεχόμενο – Περιγραφή:

Ένα  σεμινάριο για τη Στρατηγική Μέσων και την αποτελεσματικότητα στην Επικοινωνία. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους Marketers σε σχέση με τα Media: τη χρήση τους, την αξιολόγηση και τις δυνατότητες βελτίωσης της αποτελεσματικότητάς τους.

Εισηγήτρια: Διονυσία Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas

Ειδικοί στόχοι του Σεμιναρίου:

Οι συμμετέχοντες μέσα από το σεμινάριο θα έχουν τη δυνατότητα :

  • Να αυξήσουν  την αντίληψη και κατανόηση που έχουν για τα Μέσα ενημέρωσης, έτσι ώστε να μπορούν μαζί με τους εξειδικευμένους συνεργάτες τους να διαμορφώσουν την καταλληλότερη Media στρατηγική για τα brands τους
  • Να αναγνωρίσουν τη σημασία των μετρήσεων και της αξιοποίησης των δεδομένων
  • Να εστιάσουν στα metrics που είναι σημαντικά για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των εκάστοτε καμπανιών, ανάλογα με τους στόχους των ενεργειών Marketing

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Στελέχη που συμμετέχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τη Media στρατηγική
  • Ανώτερα και Μεσαία στελέχη που επιθυμούν να κατανοήσουν τη λειτουργία, τις συνέργειες, τη χρησιμότητα και αξιοποίηση των Μέσων
  • Στελέχη Marketing με αντικείμενο:
    • Advertising
    • Consumer insights
    • Promotions
    • Digital
    • Δημόσιες Σχέσεις

Οργάνωση του Σεμιναρίου:

  • Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
  • Περιλαμβάνει:

–  Θεωρητική εισήγηση

–  Παραδείγματα και case studies

  • Στην ομάδα μπορούν να  συμμετέχουν 5 έως 15 κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.

Περιγραφή Περιεχομένου του Σεμιναρίου:

Α) Το περιβάλλον Media

  • Οι κατηγορίες Μέσων, η αλληλεπίδραση τους και η συνεισφορά τους στην Επικοινωνία
  • Κύριες τάσεις
  • Συζήτηση

Β)  Διαμόρφωση της Στρατηγικής Μέσων 

  • Οι προκλήσεις για τους Marketers
  • Ευθυγραμμίζοντας τους Eπιχειρηματικούς & Marketing στόχους με τους στόχους Επικοινωνίας και Μέσων
  • Media Brief – τι πρέπει να περιλαμβάνει. Ενδεικτικό Media brief template
  • Oρισμός κοινών-στόχος. Ανάγκες και δυνατότητες στόχευσης
  • Παραδείγματα/Case studies
  • Συζήτηση

Γ) Στρατηγική Μέσων και Metrics αποτελεσματικότητας

  • Metrics ανά μέσο
  • Διαθέσιμες Μετρήσεις και εγκυρότητα
  • Μedia auditing: Ωφέλη. Ισχύον νομικό πλαίσιο και περιορισμοί
  • Νέα διεθνή metrics: Attention
  • Παραδείγματα/Case studies
  • Συζήτηση

Δ) Δημιουργικότητα, Δεδομένα και Τεχνολογίες

  • Δυνατότητες που προσφέρουν για την βελτιστοποίηση της Επικοινωνίας
  • Παραδείγματα/Case studies
  • Συζήτηση

Ε)  Επίλογος – Συζήτηση

 

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 15.1.2024.

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 24 & 25 Ιανουαρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top
Institute of Communication