Η Διονυσία Μπιτσικώκου είναι Business Development & Strategy Officer στην Tempo OMD Hellas (μέλος του πολυεθνικού δικτύου της OMNICOM), με εμπειρία 29 ετών στον κλάδο της Επικοινωνίας. Στη διάρκεια της καριέρας της έχει συνεργαστεί επιτυχημένα με πολλές διεθνείς και Ελληνικές εταιρείες, διαφορετικών προϊοντικών κατηγοριών, επικοινωνιακών αναγκών και ύψους διαφημιστικών κονδυλίων (ενδεικτικά: ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, Alpha Bank, ΒΣ. Καρούλιας, Vodafone, Barilla, The Walt Disney Company, feelgood, McDonald’s, Danone, Tellas).
Είναι μέλος της διοικητικής ομάδας της Tempo OMD από το 2015, ενώ από το 2002 εκπροσωπεί σταθερά την εταιρεία σε projects και strategic/ business development communities του δικτύου. Διακρίνεται για τη στρατηγική της σκέψη, την ομαδικότητα, τη δημιουργικότητα της και την έμφαση στην επίτευξη των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων των πελατών και της εταιρείας. Μαζί με τους συνεργάτες της έχουν κερδίσει πλήθος βραβείων Δημιουργικότητας και Αποτελεσματικότητας, με σημαντικότερες -ως τώρα- διακρίσεις την κατάκτηση του Grand Ermis Media τέσσερεις φορές (2023 για τη ΔΕΗ, 2016 για τον ΟΠΑΠ, 2013 για τη Vodafone και 2006 για το Cutty Sark) και του Best in Show IAB Mixx τρείς φορές (2024 για τη BIC και 2022-23 και 2016 για ταινίες Disney/feelgood).
Είναι κάτοχος πτυχίου Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών και MBA του Lancaster University Business School της Αγγλίας. Αγαπά τις τέχνες, τον αθλητισμό και να περνά χρόνο με την οικογένεια της και καλούς φίλους.