Η Διονυσία Μπιτσικώκου είναι Business Development & Strategy Officer στην Tempo OMD Hellas, μέλος του πολυεθνικού δικτύου της OMNICOM. Έχει εμπειρία 28 ετών στον κλάδο των Media Agencies. Στη διάρκεια της καριέρας της έχει χειριστεί επιτυχημένα πλήθος brands Διεθνών και Ελληνικών εταιρειών, διαφορετικών προϊοντικών κατηγοριών και ύψους διαφημιστικών κονδυλίων (ενδεικτικά: ΟΠΑΠ, Alpha Bank, ΒΣ. Καρούλιας, Vodafone, ΔΕΗ, Barilla, The Walt Disney Company, McDonald’s, Perfetti Van Melle, Danone, ΣΙΔΕΝΟΡ, Tellas)Είναι μέλος της διοικητικής ομάδας της Tempo OMD από το 2015, ενώ από το 2002 εκπροσωπεί σταθερά την εταιρεία σε projects και strategic/ business development communities του δικτύου.Διακρίνεται για τη στρατηγική της σκέψη, την ομαδικότητα, τη δημιουργικότητα της και την έμφαση στην επίτευξη των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων των πελατών και της εταιρείας. Μαζί με τους συνεργάτες της, έχει κερδίσει παραπάνω από 100 βραβεία από το 2003 ως και σήμερα, στα σημαντικότερα φεστιβάλ Δημιουργικότητας και Αποτελεσματικότητας του κλάδου. Οι μέχρι τώρα σημαντικότερες διακρίσεις είναι η κατάκτηση του Grand Ermis Media τρεις φορές (2006 για το Cutty Sark, 2013 για το λανσάρισμα του Vodafone Red και 2016 για το λανσάρισμα της καμπάνιας «Ζήσε το Παιχνίδι» του ΟΠΑΠ), του Grand Effie 2006 από τη DDB (για το λανσάρισμα της Tellas) και του Best in Show IAB Mixx 2016 (για τη ταινία «Inside Out» της Disney/Feelgood).Είναι κάτοχος , πτυχίου Μαθηματικών του Πανεπιστήμιο Πατρών και MBA από το Lancaster University Business School της Αγγλίας.Λατρεύει τον χορό, τον ήλιο και να περνά χρόνο με την οικογένεια της και καλούς φίλους.