skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

27 & 28 Μαρτίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Paid Social Performance Masterclass

Εξερευνήστε τη δύναμη του Paid Social Performance στα Meta Platforms (Facebook & Instagram). Μέσα από ένα διήμερο hands-on Μasterclass, θα αναλύσουμε όλες εκείνες τις στρατηγικές και τις στοχεύσεις που αποδίδουν στις Meta Πλατφόρμες, θα δούμε πώς θα στήσετε σωστά τους λογαριασμούς της επιχείρησής μέσα από το εργαλείο του Meta Business Manager, πώς θα δημιουργήσετε product catalogues & products sets αλλά και πώς θα απογειώσετε τις πωλήσεις σας μέσα από τις νέες AI Based, Advantage+ Shopping καμπάνιες. Θα μάθουμε, επίσης, να τεστάρουμε διαφορετικές στρατηγικές μέσω του A/B Testing, να διαβάζουμε σωστά τα data μας και να δημιουργούμε interactive και actionable reports.

Εισηγητής:
Σπήλιος Τεμπονέρας, Performance Marketing Manager, Ogilvy

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος marketing και performance, που θέλουν να εξελίξουν τις γνώσεις τους πάνω στο κομμάτι του Meta Performance Marketing, με τον πλέον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Στόχοι σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες:

  • Θα είναι σε θέση να στήσουν ένα νέο Business Manager Account από το μηδέν, συνδέοντας σε αυτόν, όλα τα Meta Business Assets.
  • Θα μπορούν να σχεδιάζουν και να υλοποιούν καμπάνιες σε Facebook & Instagram, γνωρίζοντας όλα τα best practices που έχει εισάγει η Meta στον αλγόριθμό της το 2023.
  • Θα αποκτήσουν τις γνώσεις για τη δημιουργία accurate Meta Media πλάνων.
  • Θα μπορούν να κατανοήσουν πλήρως και να αναγνωρίσουν τα success metrics κάθε campaign.
  • Θα μπορούν να αξιολογήσουν και να ερμηνεύσουν τα Conversions/Sales βάση των διαφορετικών Attribution Μοντέλων που εισήγαγε πρόσφατα το Meta.
  • Θα είναι σε θέση να παρακολουθούν το performance των καμπανιών τους, με interactive reports τόσο μέσω του Meta Ads Manager, όσο και μέσω τρίτων εργαλείων, όπως το Looker Studio της Google.
  • Θα μπορούν να μετρούν τα conversions που γίνονται attributed στις Meta καμπάνιες τους, μέσα από τα Google Analytics
  • Θα αποκτήσουν εξοικείωση με τη δημιουργία A/B testing τόσο σε επίπεδο κοινού και στοχεύσεων όσο και σε επίπεδο εικαστικού και μηνύματος.

Θέματα σεμιναρίου

  • A deep dive into advanced advertising features on Meta.
  • Leveraging Meta’s algorithm for ad placements.
  • Scaling & budget management. Strategies for maximizing reach and engagement.
  • Dynamic ads and product catalogs.
  • Advanced tracking and conversion attribution.
  • Implementing A/B and multivariate testing.
  • Analyzing creative performance data.
  • Creating dynamic ads for personalized content.
  • Integrating product catalogs for e-commerce campaigns.
  • Dynamic ad setup and optimization.
  • Crafting highly effective remarketing campaigns.
  • Advanced reporting techniques to extract actionable insights.
  • Creating custom reports and dashboards for advanced analysis.
  • Utilizing third-party analytics tools (GA4 & Looker Studio) for in-depth data analysis.
  • Advanced e-commerce advertising tactics on Meta platforms.
  • Setup and optimize a Commerce Manager Account
  • Leveraging Meta for product catalog sales and dynamic ads.

Οργάνωση σεμιναρίου

Το σεμινάριο αποτελείται τόσο από θεωρητικό κομμάτι όσο και hands-on walkthrough εντός της πλατφόρμας, σε συνδυασμό με quiz, αληθινά παραδείγματα και video με σκοπό την πληρέστερη κατανόηση των εργαλείων. Παράλληλα θα υπάρχει και χρόνος για QnA.

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 19.3.2024

Επιπλέον, παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 27 & 28 Μαρτίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top
Institute of Communication