(Online Seminar) Customer Personas & Customer Journeys
Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) The Psychology of User Experience
8 & 9 Φεβρουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Understanding and influencing behavior through cognitive design
Πώς οι αδυναμίες του ανθρώπινου μυαλού επηρεάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αποφασίζουμε; Τι μπορεί να μας μάθει η γνωστική ψυχολογία για το σχεδιασμό εύχρηστων και ευχάριστων εμπειριών στο web; Ποιες τεχνικές επιρροής μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα interfaces που σχεδιάζουμε;
Εισηγήτρια:
Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer
(Online Seminar) Digital Strategy Methodology
Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
(Online Seminar) Creative Digital Copy
17 & 19 Ιανουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.
Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop
25 & 26 Ιανουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Περιεχόμενο – Περιγραφή:
Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;
Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD
(Online Seminar) Personal Branding in Business
3 & 4 Μαΐου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Συμβάλετε στην επιτυχία του εαυτού & του brand σας με έξυπνο τρόπο!
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Online Seminar) From Marketing Strategy to Effective Execution
29 & 30 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan
Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Online Seminar) Effective Product Management & New Product Development
22 & 23 Φεβρουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Μεγιστοποιήστε την απόδοση του product portfolio σας!
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Online Seminar) Find the Concept!
9 & 11 Μαΐου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Η δημιουργική επικοινωνία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ταλέντο. Χρειάζεται πείρα, τεχνικές και ευελιξία. Χρειάζεται ερεθίσματα, αντοχή και επιμονή. Κάθε μέρα φέρνει πίεση, άγχος, απόρριψη, αλλαγές… Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να φέρνει όλο και περισσότερες ιδέες. Γίνεται;
Το εξειδικευμένο workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά είτε ατομικά είτε σε ομάδες ώστε να σκέφτονται και να διατυπώνουν ακόμα καλύτερες ιδέες.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) Business Writing in the New Media
18 & 20 Απριλίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Business Writing… unusual!
Εξειδικευμένο σεμινάριο Business Writing για στελέχη της επικοινωνίας
Αναφορές, προτάσεις, προσφορές, email… Στον χώρο της επικοινωνίας, η ανάγκη για αποτελεσματικό, σωστό αλλά και γρήγορο γράψιμο είναι πιο έντονη από ποτέ.
Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που καλούνται να επικοινωνούν είτε εσωτερικά είτε με προμηθευτές και με πελάτες. Καλύπτει όλες τις βασικές αρχές για σωστό business writing, τόσο ως προς τη δομή όσο και ως προς το περιεχόμενο και τη μορφοποίηση. Βοηθά τους επαγγελματίες να υιοθετούν καλές πρακτικές, να ανταποκρίνονται γρήγορα, να αποφεύγουν λάθη και να τηρούν τους κανόνες και το netiquette όπου και όπως πρέπει.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop
1 & 2 Μαρτίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;
Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε 12 από τις καλύτερες e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
(Online Seminar) Creative Digital Copy
17 & 19 Ιανουαρίου 2023, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.
Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) Find the Concept!
4 & 6 Οκτωβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Η δημιουργική επικοινωνία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ταλέντο. Χρειάζεται πείρα, τεχνικές και ευελιξία. Χρειάζεται ερεθίσματα, αντοχή και επιμονή. Κάθε μέρα φέρνει πίεση, άγχος, απόρριψη, αλλαγές… Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να φέρνει όλο και περισσότερες ιδέες. Γίνεται;
Το εξειδικευμένο workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά είτε ατομικά είτε σε ομάδες ώστε να σκέφτονται και να διατυπώνουν ακόμα καλύτερες ιδέες.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) Advanced Social Media Marketing & Creative Workshop
28 & 29 Σεπτεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Περιεχόμενο – Περιγραφή:
Πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα Social Media για τη διαφημιστική προώθηση μιας επιχείρησης ή ενός brand; Ποια είναι τα διαθέσιμα εργαλεία για να πετύχουμε τους στόχους μας; Με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσουμε στο έπακρο τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης; Ποια είναι η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσουμε προτού ξεκινήσουμε την προώθηση στα social media; Ποια είναι τα διαθέσιμα υλικά που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για τις διαφημίσεις μας; Πως θα εφαρμόσουμε στην πράξη όσα μάθαμε;
Εισηγητής:Ηλίας Χαραλαμπίδης, Digital Account Director, BGM OMD
(Online Seminar) Customer Personas & Customer Journeys
Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) UX Research Methods: A practical workshop
29 & 30 Νοεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Τι πιστεύουν πραγματικά οι χρήστες για το site σας; Πώς χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα το application σας; Τι τους δυσκολεύει και τι τους ευχαριστεί; Μάθετε ποιες ερευνητικές μεθόδους έχετε στη διάθεσή σας, τι insights μπορεί να αντλήσετε από την κάθε μία, και πως να επιλέξετε τη σωστή τεχνική, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το site σας.
Εισηγήτρια: Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer
(Online Seminar) Business Writing in the New Media
24 & 25 Νοεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Business Writing… unusual!
Εξειδικευμένο σεμινάριο Business Writing για στελέχη της επικοινωνίας
Αναφορές, προτάσεις, προσφορές, email… Στον χώρο της επικοινωνίας, η ανάγκη για αποτελεσματικό, σωστό αλλά και γρήγορο γράψιμο είναι πιο έντονη από ποτέ.
Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που καλούνται να επικοινωνούν είτε εσωτερικά είτε με προμηθευτές και με πελάτες. Καλύπτει όλες τις βασικές αρχές για σωστό business writing, τόσο ως προς τη δομή όσο και ως προς το περιεχόμενο και τη μορφοποίηση. Βοηθά τους επαγγελματίες να υιοθετούν καλές πρακτικές, να ανταποκρίνονται γρήγορα, να αποφεύγουν λάθη και να τηρούν τους κανόνες και το netiquette όπου και όπως πρέπει.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) Effective Product Management & New Product Development
16 & 17 Νοεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Μεγιστοποιήστε την απόδοση του product portfolio σας!
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Online Seminar) Introduction to Google Analytics
2 & 3 Νοεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Η άνοδος του digital κατά την τελευταία δεκαετία αυξάνει τις προκλήσεις στο κομμάτι της μέτρησης αποτελεσματικότητας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για τα στελέχη στο κομμάτι του digital, και όχι μόνο, να έχουν γνώσεις μέτρησης της επίτευξης των στόχων τους. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα γνωρίσετε τις γενικές κατηγορίες εργαλείων digital analytics και θα εστιάσετε στην πλατφόρμα των Google analytics, με hands on εξάσκηση στο εργαλείο.
Εισηγητής:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director
(Online Seminar) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop
7 & 8 Δεκεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;
Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε 12 από τις καλύτερες e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
(Online Seminar) Personal Branding in Business
19 & 20 Οκτωβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Συμβάλετε στην επιτυχία του εαυτού & του brand σας με έξυπνο τρόπο!
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Online Seminar) The Psychology of User Experience
12 & 13 Οκτωβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Understanding and influencing behavior through cognitive design
Πώς οι αδυναμίες του ανθρώπινου μυαλού επηρεάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αποφασίζουμε; Τι μπορεί να μας μάθει η γνωστική ψυχολογία για το σχεδιασμό εύχρηστων και ευχάριστων εμπειριών στο web; Ποιες τεχνικές επιρροής μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα interfaces που σχεδιάζουμε;
Εισηγήτρια:
Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer
(Online Seminar) Creative Digital Copy
20 & 22 Σεπτεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.
Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) Digital Strategy Methodology
Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
(Online Seminar) Digital Storytelling: Creating Powerful & Engaging Content
8 & 10 Νοεμβρίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Ένα εξειδικευμένο workshop που φέρνει τη δύναμη του storytelling στα χέρια κάθε στελέχους. Στόχος του είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία να εντοπίζουν και να αναπτύσσουν ιστορίες που δένουν τους οργανισμούς και τις μάρκες με τα κοινά τους.
Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) Branded Content & Native Advertising
Στο ψηφιακό περιβάλλον οι χρήστες δεν ζητούν διαφημίσεις. Ζητούν περιεχόμενο. Το μάρκετινγκ και η επικοινωνία δεν αρκεί πια μόνο να εντυπωσιάζουν. Πρέπει να έχουν ουσία και αξία όπως την αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής. Το content marketing εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Νέοι όροι και νέες ιδέες αλλάζουν τον τρόπο σκέψης και γραφής.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.d. Associate Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
(Online Seminar) Personal Branding in Business
1 & 2 Ιουνίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Συμβάλετε στην επιτυχία του εαυτού & του brand σας με έξυπνο τρόπο!
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Online Seminar) Usability: Form follows Function
“Design is how it works” – Steve Jobs
Η ευχρηστία και η λειτουργικότητα αποτελούν απαραίτητα συστατικά επιτυχίας ενός website ή application. Σε αυτό το σεμινάριο, κοιτάζουμε πέρα από την εμφάνιση και το design, για να δούμε πώς οι βασικές αρχές Usability & Design μας βοηθούν να σχεδιάσουμε user interfaces που δουλεύουν.
Εισηγήτρια:
Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer
(Online Seminar) Marketing Budget & Return on Investment
6 & 7 Ιουλίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Σωστή κατανομή του budget σε offline & online ενέργειες marketing.
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Online Seminar) From Marketing Strategy to Effective Execution
29 & 30 Ιουνίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan
Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M