skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr
5 & 7 Μαρτίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Χαλασμένο τηλέφωνο – ή email, βιαστικές πληροφορίες, τρελές προθεσμίες, αλλαγούλες, ασκήσεις επί χάρτου, ιστορίες καθημερινής τρέλας ανάμεσα σε clients & agencies, creatives & accounts…

Στον χώρο της επικοινωνίας το creative brief είναι ένα διαρκές πεδίο μάχης. Όσα κι αν ξέρουμε, όσα κι αν πιστεύουμε, τελικά η επικοινωνία μέσα από ένα creative brief δεν είναι ποτέ απλή και ποτέ ιδανική.

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που γράφουν ή διαβάζουν creative brief. Καλύπτει σφαιρικά όχι μόνο τις βασικές αρχές αλλά και τις ρεαλιστικές λύσεις που μπορούν να υλοποιηθούν στο σημερινό περιβάλλον των agencies. Βοηθά τους εργαζόμενους στον χώρο της επικοινωνίας να ευθυγραμμίζονται, να υιοθετούν καλύτερες πρακτικές και να εργάζονται αποτελεσματικά, αποδοτικά, ρεαλιστικά, μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Σε ποιους απευθύνεται;

Σε στελέχη από τον χώρο της διαφήμισης, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.

Ειδικοί Στόχοι του σεμιναρίου:

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:

  • Η εξοικείωση με τις καλές πρακτικές γύρω από τη δημιουργία ενός creative brief και την υλοποίηση των ζητουμένων που αυτό το brief περιλαμβάνει
  • Να κατανοούν τον ρόλο του creative brief συνολικά σε όλα τα στάδια της δημιουργίας επικοινωνιακών εκστρατειών
  • Να βρίσκουν τις πληροφορίες που απαιτούνται σε κάθε περίπτωση, να αξιοποιούν σωστά πηγές και δεδομένα
  • Να δημιουργούν creative briefs τα οποία ευθυγραμμίζουν διαφορετικές ομάδες πάνω σε κοινό στόχο
  • Να κατανοούν τα διαφορετικά templates και να προσαρμόζουν τη στρατηγική τους σκέψη
  • Να χρησιμοποιούν σωστά το Creative Brief ως εργαλείο μάνατζμεντ σε όλα τα στάδια και τις επαφές από το πρώτο ζητούμενο του πελάτη μέχρι τη συνεργασία με το δημιουργικό και άλλες ομάδες, μέχρι την τελική παρουσίαση

Οργάνωση του Σεμιναρίου:

  • Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
  • Περιλαμβάνει:
    • Θεωρητική εισήγηση
    • Μελέτη περιπτώσεων και παραδείγματα
    • Ασκήσεις
  • Στην ομάδα μπορούν να  συμμετέχουν 5 έως 15, κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.

Περιγραφή Περιεχομένου του Σεμιναρίου:

  • Τι είναι το brief – και τι δεν είναι…
  • Ενότητες ενός brief και καλές πρακτικές
  • Διαφορετικά μοντέλα, διαφορετικό σκεπτικό, ένα ζητούμενο: η καλή δουλειά
    • Παραδείγματα και ασκήσεις
  • Το creative brief ως εργαλείο για διαχείριση έργου
    • Μελέτες περίπτωσης, παραδείγματα και ασκήσεις
  • Το creative brief ως εργαλείο για διαχείριση σχέσεων με το δημιουργικό, τους πελάτες και τους συνεργάτες
    • Μελέτες περίπτωσης, παραδείγματα και ασκήσεις
  • Τι επιτυγχάνει ένα σωστό brief – και τι όχι…
    • Σε μικρά έργα
    • Σε μεγάλα έργα
  • Δεοντολογία – τα βασικά
    • Παραδείγματα και ασκήσεις

 

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 26.2.2024

Επιπλέον, παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 5 & 7 Μαρτίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

 

Back To Top
Institute of Communication