skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Πατήστε εδώ για να παρακολουθήσετε τη μαγνητοσκόπηση

INDUSTRY NEXT / PARTNERSHIP NEXT

Η επόμενη μέρα στη σχέση διαφημιζόμενων και agencies.  Τι αλλάζει;

Στις 13 Ιανουαρίου 2021 πραγματοποιήθηκε το τέταρτο Virtual Dialogue του νέου θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα PARTNERSHIP ΝEXT.

Παρακολούθησαν πάνω από 100 εταιρίες από τον χώρο του banking, του retail, των τροφίμων, των smoke free προϊόντων, των φαρμακευτικών προϊόντων, των καλλυντικών, των αναψυκτικών,  των τηλεπικοινωνιών, των αυτοκινητοβιομηχανιών, της τεχνολογίας, των τυχερών παιχνιδιών, της έρευνας αγοράς, των media και των τηλεοπτικών σταθμών, του branding & design, των δημοσίων σχέσεων, της διαφήμισης καθώς και εκπρόσωποι εμπορικών συλλόγων, σύμβουλοι επιχειρήσεων, φοιτητές και ιδιώτες.

Ο Γιώργος Κοντάκος, General Manager Consumer Products Division | L’Oreal Italia και ο Γιώργος Βαρέλογλου, Co-Founder & Managing Partner | REBORNN συζήτησαν με τον Νίκο Σύμπουρα, CEO Tempo OMD σχετικά με τις νέες πρακτικές και τα μοντέλα συνεργασίας μεταξύ διαφημιζομένων και agencies, που θα επικρατήσουν στη νέα εποχή.

Τα συμπεράσματα του 4ου Virtual Dialogue συνοψίζονται παρακάτω:

Back To Top