skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Πατήστε εδώ για να παρακολουθήσετε τη μαγνητοσκόπηση

Η Πραγματική Ιστορία πίσω από τα πιο επιτυχημένα Brands

Στις 16 Δεκεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε το τρίτο virtual dialogue του νέου θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα BRAND TEXT.
Παρακολούθησαν 43 εταιρίες από τον χώρο του banking, του retail, των τροφίμων, των smoke free προϊόντων, των φαρμακευτικών προϊόντων, των τηλεπικοινωνιών, της ένδυσης, των αναψυκτικών, της τεχνολογίας, της έρευνας αγοράς, των media, του branding & design, των δημοσίων σχέσεων, της διαφήμισης, καθώς και σύμβουλοι επιχειρήσεων, φοιτητές και ιδιώτες.

Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights | Vodafone Greece με την Αιμιλία Τσειμαζίδου, President of IoC & Chairman attp, συζήτησαν για το πώς το brand purpose γίνεται σήμερα το νέο νόμισμα, υπηρετώντας το κοινό καλό.

Τα συμπεράσματα του 3ου Virtual Dialogue συνοψίζονται παρακάτω:

Back To Top