skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Πατήστε εδώ για να παρακολουθήσετε τη μαγνητοσκόπηση

INDUSTRY NEXT / Ιδέες, όχι ιδεοληψίες. Οδηγός για την επόμενη μέρα.

Στην εποχή της Πόλωσης η διαφημιστική βιομηχανία είναι παγιδευμένη σε ψευδό-διχοτομήσεις, παλεύοντας να αποδείξει την αξία που δημιουργεί για μάρκες και επιχειρήσεις. Ήρθε η ώρα να πολεμήσουμε την τυραννία του διαζευκτικού ‘’ για να κερδίσουμε ένα μεγαλύτερο μερίδιο μέλλοντος.

Στις 21 Απριλίου 2021 πραγματοποιήθηκε ο δέκατος τρίτος Virtual Dialogue του θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, ολοκληρώνοντας τον πρώτο κύκλο διαλόγων της περιόδου 2020-2021.

Παρακολούθησαν 62 εταιρείες από τον χώρο του retail, των τηλεπικοινωνιών, των τροφίμων, των τραπεζικών υπηρεσιών, των super markets, των ιατρικών υπηρεσιών, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των ηλεκτρονικών ειδών και της τεχνολογίας, των παιχνιδιών, των καλλυντικών, του τουρισμού των συμβουλευτικών και νομικών υπηρεσιών, του entertainment, του e-business, των Media, της διαφήμισης, της έρευνας αγοράς, των δημοσίων σχέσεων, της ψηφιακής επικοινωνίας, καθώς και content creators, ακαδημαϊκοί, φοιτητές και ιδιώτες.

Ο Αντώνης Κόχειλας*, Global CEO of Ogilvy Advertising, σε μία συζήτηση με την Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, President of IoC & Chairperson attp group, μοιράστηκε απόψεις και εμπειρίες που φιλοδοξούν να θυμίσουν σε όλους γιατί η διαφήμιση είναι η καλύτερη δουλειά στον κόσμο και το “σήμερα” η καλύτερη εποχή να δουλεύεις σε αυτήν.

Ο επόμενος κύκλος των Virtual Dialogues θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο 2021.

* Οι γνώμες και οι απόψεις που ακούστηκαν ήταν του ιδίου και δεν αποτελούν επίσημες θέσεις της Ogilvy Advertising ούτε του WPP.

Τα συμπεράσματα του 13ου Virtual Dialogue συνοψίζονται παρακάτω:

Συνεντεύξεις κου Α.Κόχειλα

1. https://www.ogilvy.com/ideas/brave-new-world-cpg-brands
2. https://www.ogilvy.com/ideas/libations-gods-our-industry-raising-glass-what-weve-lost-what-weve-learned
3. https://www.ogilvy.com/ideas/amazon-brand-service-can-it-be-both
4. https://www.ogilvy.com/ideas/making-brands-matter-generations-come
5. https://www.ogilvy.com/ideas/brand-not-brand-symbols-stories-systems

Back To Top
Institute of Communication