H Σίσσυ Θεοφανοπούλου είναι Senior Marketing Manager στην MON KOOLOOR & JERRY’S THE FOODTRUCK.
Με πάνω από 17 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του marketing & της επικοινωνίας, εξειδικεύεται στους τομείς του marketing strategy & execution καθώς και της δημιουργίας 360ο campaigns με έμφαση στο brand, το content και το ROI.
Έχει εργαστεί ως Marketing Manager σε γνωστές πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες για δημοφιλή brands, διοικώντας ομάδες, ενώ πολλές καμπάνιες της έχουν βραβευτεί με Retail Business Award, Social Media Award, Corporate Affairs Excellence Award κτλ
Κάθε χρόνο είναι key note speaker σε συνέδρια στελεχών marketing & sales, παρουσιάζοντας best practices.
Παράλληλα, ασχολείται με την κειμενογραφία διαφημίσεων και τη δημιουργία concept σε συνεργασία με διαφημιστικές εταιρείες.
Είναι συγγραφέας στις εκδόσεις Λιβάνη, έχοντας συνολικά εκδώσει 5 λογοτεχνικά βιβλία, ανάμεσά τους οι επιτυχίες το «Κέντημα του Όρκου» (εκδ. Λιβάνη 2017) και «Γυναίκες Θάλασσες» (εκδ. Λιβάνη 2016)
Άρθρα της για το marketing και τη διοίκηση επιχειρήσεων έχουν δημοσιευτεί σε κλαδικό περιοδικό για τον τουρισμό.
Διαθέτει μεταπτυχιακό στο Marketing από το Leicester University και Bachelor of Science από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος απ’ όπου αποφοίτησε με Highest Distinction και Υποτροφία Αριστείας.
Επίσης, έχει πιστοποιήσεις Digital Marketing από το Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την εταιρεία E-Consultancy των Η.Π.Α.
Είναι στη διαδικασία απόκτησης πιστοποίησης εκπαιδευτών ενηλίκων στον τομέα του marketing.
Μιλά αγγλικά, γαλλικά και ισπανικά.