3 & 5 Δεκεμβρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Facts tell, stories sell.
Οι ιστορίες πείθουν. Συνδέουν τα γεγονότα. Αγγίζουν τους ανθρώπους. Αναδεικνύουν τη δράση και διαμορφώνουν την κουλτούρα των επιχειρήσεων. Βοηθούν τη διαχείριση αλλαγών και τη εμπέδωση της στρατηγικής τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό περιβάλλον. Στον χώρο της επικοινωνίας, το storytelling είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία, όχι μόνο μέσα από τη χρήση βίντεο αλλά και μέσα από κείμενα ή αναρτήσεις με εικόνες.
Αυτό το εξειδικευμένο σεμινάριο εξηγεί πώς μπορούμε να δημιουργούμε και να αναπτύσσουμε ιστορίες που υπακούουν σε συγκεκριμένες στρατηγικές και φέρνουν αποτελέσματα. Μέσα από case studies, παραδείγματα και ασκήσεις, οι συμμετέχοντες καλλιεργούν δεξιότητες σχετικές με τη δημιουργία αλλά και τη στρατηγική αξιοποίηση ιστοριών μέσα και έξω από τον οργανισμό.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
Σε ποιους απευθύνεται;
Σε στελέχη επιχειρήσεων που προδιαγράφουν, δημιουργούν και διαχειρίζονται στρατηγικό περιεχόμενο.
Ειδικοί στόχοι του σεμιναρίου:
Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:
- Να κατανοούν τη στρατηγική σημασία του storytelling
- Να διαμορφώνουν αποτελεσματικές ιστορίες που απαντούν σε συγκεκριμένες στρατηγικές ανάγκες
- Να αξιοποιούν με άνεση τα εργαλεία της διήγησης
- Να δημιουργούν ιστορίες κατάλληλες για multimedia περιβάλλον, που αγγίζουν τα κρίσιμα κοινά και εμπλέκουν τους χρήστες
Οργάνωση του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
Περιλαμβάνει:
- Θεωρητική εισήγηση
- Case Studies
- Ασκήσεις
- Τα παραδείγματα μπορούν να προέρχονται από τον εργασιακό χώρο των συμμετεχόντων.
- Στην ομάδα μπορούν να συμμετέχουν 5 έως 15, κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.
Περιγραφή Περιεχομένου του Σεμιναρίου:
Α) Εισαγωγή
Η δύναμη του storytelling: πώς οι ιστορίες δένουν τους ανθρώπους, τα γεγονότα και τα πράγματα, δημιουργώντας νόημα και ουσιαστικό περιεχόμενο
B) Ειδικές θεματικές ενότητες: συζήτηση και άσκηση για κάθε ενότητα
- Τα βήματα για τον εντοπισμό, την ανάπτυξη και τη διάχυση μιας ιστορίας
- Τα εργαλεία της αφήγησης, ως όπλα που ζωντανεύουν τις ιστορίες και τις μετατρέπουν σε στρατηγικά εργαλεία
- Ο πολυμεσικός χαρακτήρας των ιστοριών
Γ) Case Studies – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις
Δ) Best Practices – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις
Ε) Ασκήσεις πάνω σε πραγματικές περιπτώσεις, με δημιουργίες ιστοριών πάνω σε διαφορετικές παραλλαγές: κείμενο, σενάριο, εικόνες.
Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 25.11.2024.
Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.
Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.
Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.
Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 3 & 5 Δεκεμβρίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.