skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

17 & 18 Ιουλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Maximize your Marketing Strategy & ROI with the appropriate marketing tools

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, Senior Marketing Manager, MON KOOLOOR & JERRY’S THE FOODTRUCK

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Group Brand/Product Managers, Marketing Directors, Marketing Strategists, Content Strategists που θέλουν να διαμορφώσουν ένα επιτυχημένο marketing & communication plan.

Ακόμη, απευθύνεται σε ιδιοκτήτες start up εταιρειών που θέλουν να χρησιμοποιήσουν σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα:

  • Γνωρίζουν τα βήματα μιας επιτυχούς στρατηγικής marketing
  • Μάθουν τα πιο δημοφιλή μοντέλα marketing και πώς να τα χρησιμοποιούν για το brand και το target group τους
  • Εντρυφήσουν στα θέματα positioning, pricing και product portfolio mapping
  • Εμβαθύνουν σε θέματα στρατηγικής περιεχόμενο
  • Ξέρουν πώς να υπολογίζουν το ROI του Marketing Investment

Θέματα Σεμιναρίου:

  • Boston Consulting Group Matrix
  • Ansoff Matrix
  • Strategy based on Pricing Positioning
  • The Content Marketing Matrix
  • Omnichannel Campaign
  • Content Strategy
  • Persona Mapping Model
  • PEST analysis
  • SWOT analysis
  • ROI

Οργάνωση Σεμιναρίου:

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες και περιλαμβάνει:

  • Θεωρητική Εισήγηση
  • Ομαδικές & Ατομικές Aσκήσεις
  • Οn the job tips
  • Check lists & Τemplates
  • Case studies

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 9.7.2024.

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια : 17 & 18 Ιουλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία Ινστιτούτου Επικοινωνίας,

τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, WS: www.ioc.gr.

Back To Top
Institute of Communication