6 & 7 Οκτωβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Η άνοδος του digital κατά την τελευταία δεκαετία αυξάνει τις προκλήσεις στο κομμάτι της μέτρησης αποτελεσματικότητας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για τα στελέχη στο κομμάτι του digital, και όχι μόνο, να έχουν γνώσεις μέτρησης της επίτευξης των στόχων τους. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα γνωρίσετε τις γενικές κατηγορίες εργαλείων digital analytics και θα εστιάσετε στην πλατφόρμα των Google analytics, με hands on εξάσκηση στο εργαλείο.
Εισηγητής:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director
Απευθύνεται:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων, marketers και αναλυτές, που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν καλύτερα την ανάλυση δεδομένων και το πώς αυτή εντάσσεται στη διαδικασία λήψης αποφάσεων στο digital περιβάλλον. Προηγούμενη εμπειρία είναι θετική αλλά όχι απαραίτητη.
Θεματικές Ενότητες:
- Intro to analytics and digital analytics – ανάλυση των τύπων αναλύσεων και των κατηγοριών digital analytics εργαλείων.
- Intro to Google Analytics functionality, με έμφαση στην πλήρη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο δουλεύουν τα Google Analytics, καθώς και της μεθοδολογίας μέτρησης και της ορολογίας βασικών metrics
- Admin Panel, διαχείριση και παραμετροποίηση σε επίπεδο account, property και view.
- Standard Reporting, με ανάλυση των 4 βασικών reporting components και παραδείγματα αναλύσεων.
- Customizations (segments, custom reports, dashboards)
Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 27.9.2021.
Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.
Επιπλέον, παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.
Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.
Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 6 & 7 Οκτωβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.