Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan
Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing
Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
Απευθύνεται:
To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers με εμπειρία μέχρι 8 ετών που σχεδιάζουν και υλοποιούν ενέργειες marketing & επικοινωνίας στο πλαίσιο της εταιρικής/ προϊοντικής στρατηγικής.
Επίσης απευθύνεται σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, account executives, account managers & account directors που θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες από την πλευρά του πελάτη από εμπορικής πλευράς.
Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες:
- Θα έχουν εικόνα για την πρακτική on the job σύνδεση της marketing στρατηγικής με τoν σχεδιασμό και την υλοποίηση marketing plan.
- Θα γνωρίζουν τις «γέφυρες» μεταξύ των δύο εννοιών και πώς η θεωρία γίνεται πράξη.
- Θα αντιληφθούν πώς μια στοχευμένη στρατηγική μπορεί να «επιμεριστεί» σε ένα επιτυχημένο marketing action plan/calendar.
- Θα μάθουν πώς το content strategy σε συνδυασμό με το targeting μπορεί να αποτελέσει το μυστικό επιτυχίας μιας ευφυούς στρατηγικής
- Θα δουν μέσα από πρακτικές ασκήσεις πώς σχηματίζεται ένα πλήρες brief προς διαφημιστική εταιρεία ανά είδος ενέργειας. Πχ integrated campaign
- Θα κατανοήσουν καλύτερα την έννοια του ROI ανά ενέργεια και της μέτρησης της απόδοσης.
- Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, θα δημιουργήσουμε one pagers με :
– action plan/marketing calendar ενεργειών
– πλήρες brief προς διαφημιστική εταιρεία (με extra smart περιεχόμενο που βοηθά στην καλύτερη κατανόηση)
Θέματα του σεμιναρίου:
- Διαφορά στρατηγικής και τακτικών ενεργειών (Strategy vs. Tactics). O Ρόλος τους.
- Σημείο «συνάντησης» à Πώς μία στρατηγική παίρνει σάρκα και οστά και γίνεται execution
- Check list για ένα πλήρες action plan
- Πώς καταγράφουμε τακτικές ενέργειες και δομούμε την υλοποίησή τους (επιλογή, budget, timeline)
- Μarketing Calendar Template (Less is More)
- Περιεχόμενο + Τargeting: Οι δύο πυλώνες της επιτυχίας
- Επιλογή τακτικών ενεργειών βάσει Consumer Journey
- Επιλογή MarCom assets βάσει του Product Lifecycle
- Brief προς διαφημιστική εταιρεία
- Μέτρηση Απόδοσης /ROI βάσει κερδοφορίας
Το σεμινάριο περιλαμβάνει on the job tips, check lists & templates ώστε μετά πέρας του workshop, οι συμμετέχοντες να μπορούν να τα εφαρμόσουν εύκολα κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού της marketing στρατηγικής & του action plan.
Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.
Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 13.12.2021.
Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.
Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.
Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 21 & 22 Δεκεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.