skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr
04/04/2017
Ένα εξειδικευμένο workshop που φέρνει τη δύναμη του storytelling στα χέρια κάθε στελέχους. Στόχος του είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία να εντοπίζουν και να αναπτύσσουν ιστορίες που δένουν τους οργανισμούς και τις μάρκες με τα κοινά τους.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Professor – Full Time Faculty, DEREE

Απευθύνεται:

Σε στελέχη επιχειρήσεων που προδιαγράφουν, δημιουργούν και διαχειρίζονται στρατηγικό περιεχόμενο.

 

Ειδικοί στόχοι του Σεμιναρίου

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:

  • Να κατανοούν τη στρατηγική σημασία του storytelling
  • Να εντοπίζουν ιστορίες μέσα στον οργανισμό τους και να τις μετατρέπουν σε αποτελεσματικό περιεχόμενο για το ψηφιακό περιβάλλον και όχι μόνο
  • Να αξιοποιούν με άνεση τα εργαλεία της διήγησης, δημιουργώντας ουσία, χρώμα, συναίσθημα και εμπλοκή, επιτυγχάνοντας συγκεκριμένους στόχους
  • Να δημιουργούν ιστορίες σε multimedia περιβάλλον, που αγγίζουν τα κρίσιμα κοινά και εμπλέκουν τους χρήστες

Οργάνωση του Σεμιναρίου

  • Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
  • Περιλαμβάνει:
    • Θεωρητική εισήγηση
    • Case Studies
    • Ασκήσεις
  • Τα παραδείγματα μπορούν να προέρχονται από τον εργασιακό χώρο των συμμετεχόντων.
  • Στην ομάδα μπορούν να συμμετέχουν 5 έως 15, κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.

 

Περιγραφή Περιεχομένου του Σεμιναρίου

Α) Εισαγωγή

  • Η δύναμη του storytelling: πώς δένουν τους ανθρώπους, τα γεγονότα και τα πράγματα, δημιουργώντας νόημα και ουσιαστικό περιεχόμενο

B) Ειδικές θεματικές ενότητες: συζήτηση και άσκηση για κάθε ενότητα

  • Τα βήματα για τον εντοπισμό, την ανάπτυξη και τη διάχυση μιας ιστορίας
  • Τα εργαλεία της αφήγησης, ως όπλα που ζωντανεύουν τις ιστορίες και τις μετατρέπουν σε στρατηγικά εργαλεία
  • Ο πολυμεσικός χαρακτήρας των ιστοριών

Γ) Case Studies – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις

Δ) Best Practices – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις

Ε) Ασκήσεις πάνω σε πραγματικές περιπτώσεις, με δημιουργίες ιστοριών πάνω σε διαφορετικές παραλλαγές: κείμενο, σενάριο, εικόνες.

 

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 27.03.17.

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

 Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (12), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 4 Απριλίου 2017, 9:30 – 17:30 (8 ώρες)

Τόπος Διεξαγωγής: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Υπερείδου 7, Πλάκα

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065-6, Fax 2103213570, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

 

Back To Top
Institute of Communication