5 & 6 Μαρτίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Crisis & Community Management in the Social Media
(Και τώρα τι;)
Ένα αρνητικό σχόλιο που φέρνει θύελλα. Πολλά αρνητικά σχόλια που ξεχνιούνται την επόμενη μέρα. Χρήστες καχύποπτοι ή ύποπτοι. Πότε και πώς πρέπει να απαντά κανείς σε αρνητικές αντιδράσεις; Πώς μπορεί να χτίζει θετικές σχέσεις ακόμα και μέσα από δύσκολες καταστάσεις;
Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.
Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D. Associate Professor, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication
Σε ποιους απευθύνεται;
Σε community managers, social media managers και content managers που διαχειρίζονται αναρτήσεις στα κοινωνικά μέσα και απαντούν στις αντιδράσεις των χρηστών.
Ειδικοί στόχοι του σεμιναρίου:
- Εξοικείωση με φαινόμενα όπως social media storms, cancelled brands, toxic consumers
- Διαχείριση απαντήσεων με βάση τις τελευταίες τάσεις αλλά και τη στρατηγική
- Στρατηγική διάκριση ανάμεσα στο buzz και στα storms – πρόληψη, διαχείριση, αποκατάσταση
Οργάνωση του σεμιναρίου:
Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
Περιλαμβάνει:
- Εισήγηση
- Παραδείγματα
- Case studies
- Ασκήσεις
- Συζήτηση για καλές πρακτικές
Περιγραφή Περιεχομένου του Σεμιναρίου:
- Εισαγωγή
- Τύποι και στάδια κρίσεων
- Η διαχείριση στα νέα μέσα, βήμα-βήμα
- Ο ρόλος του community manager – workflows & proactiveness
Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 25.2.2025.
Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.
Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.
Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.
Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 5 & 6 Μαρτίου 2025, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.