skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Έκδοση βιβλίου 70 Χρόνια Ελληνική και Έντυπη Διαφήμιση  (1945-2015) – Καταναλωτική Κουλτούρα, Κοινωνικά Πρότυπα, Στρατηγικές Επικοινωνίας

Με τη συνεργασία του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Το βιβλίο αυτό προκύπτει μετά από μακροχρόνια εργασία ταξινόμησης και επεξεργασίας

του αρχείου των 70 χρόνων (1945 – 2015) ελληνικής έντυπης διαφήμισης, που δημιούργησαν οι φοιτητές και φοιτήτριες του τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων

Επικοινωνίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τα

προαπαιτούμενα της ηλεκτρονικής βάσης δεδομένων του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Ελλάδος. Αντί μιας απλής λευκωματικής παράθεσης των ευρημάτων αυτής της

πολυσχιδούς έρευνας, επιλέχθηκε μια πρώτη χαρτογράφηση στοιχείων κοινωνιολογικού

και επικοινωνιολογικού ενδιαφέροντος.

Απώτερος στόχος είναι να δοθεί στο αναγνωστικό και ερευνητικό κοινό μια ιδέα-πιλότος για το πώς θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ακόμη περαιτέρω σε πιο εστιασμένες μελέτες το υλικό που εμπεριέχεται στο αρχείο, που έχουν συνδιαμορφώσει το Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Επικοινωνίας του ΑΠΘ με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Ελλάδος.

Επιμέλεια: ΒΑΣΙΛHΣ ΒΑΜΒΑΚΑΣ & ΚΛΕΙΩ ΚΕΝΤΕΡΕΛΙΔΟΥ

Ερευνητική -Συγγραφική Ομάδα: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΒΑΡΥΤΙΜΙΔΟΥ, ΜΥΡΤΩ ΔΕΛΚΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΙΩΑΝΝΟΥ, ΘΩΜΑΣ ΛΙΟΥΤΑΣ, ΑΘΗΝΑ ΜΗΤΡΑΚΟΥ, ΧΑΡΙΣ ΠΑΓΩΝΙΔΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΠΑ, ΕΡΙΦΥΛΗ ΤΡΟΪΖΗ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΑΛΕΠΛΗ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΧΑΤΖΗΑΔΑΜΙΔΟΥ

Εκδόσεις: ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ

Ακούστε το podcast της lifo για το βιβλίο 70 Χρόνια Ελληνική και Έντυπη Διαφήμιση  (1945-2015) εδώ

Back To Top
Institute of Communication