skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Πατήστε εδώ για να παρακολουθήσετε τη μαγνητοσκόπηση

Πατήστε εδώ για να παρακολουθήσετε τη μαγνητοσκόπηση

INDUSTRY NEXT / EFFECTIVENESS NEXT

2019-2021. Χρονιές με ραγδαίες αλλαγές που έχουν αλλάξει τον ορισμό του Effectiveness των Brands.

Στις 03 Μαρτίου & στις 10 Μαρτίου 2021 πραγματοποιήθηκαν οι δύο Virtual Dialogues του νέου θεσμού Industry Next του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, στην ενότητα EFFECTIVENESS NEXT.

Παρακολούθησαν συνολικά 51 εταιρίες από τον χώρο της ένδυσης, του ηλεκτρονικού εμπορίου, των προϊόντων γυναικείας ομορφιάς και περιποίησης, των τηλεπικοινωνιών, των ηλεκτρικών ειδών, της τεχνολογίας, του entertainment, των τηλεοπτικών καναλιών, των media, της διαφήμισης, του branding & design, των εταιριών έρευνας, των δημοσίων σχέσεων, καθώς και σύμβουλοι επιχειρήσεων, εκπρόσωποι φορέων επιχειρηματικότητας των νέων και επαγγελματικού προσανατολισμού.

Συγκεκριμένα στις 03 Μαρτίου στον πρώτο διάλογο, οι Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer | Ogilvy, Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate & Bakery| Mondelez International, Μάρκος Άρης, Co Founder/Strategic Planning Director | 4 Wise Monkeys και Διονυσία Δουλαβέρη, Business Unit Manager Health Care | Beiersdorf Hellas και στις 10 Μαρτίου, στον διάλογο που ακολούθησε, οι Ναταλία Συμεωνίδου, Head of Strategy | McCann Worldgroup, Γιώργος Γεωργαλάς, Senior Brand Manager R&G Coffees | Nestlé Hellas, Λάζαρος Ευμορφίας, Chief Creative Officer | Wunderman Thompson και η Χάιδω Ηλιοπούλου, Head of Brand, Marketing Communications, Media & Insights | Vodafone, συζήτησαν για το νέο πλαίσιο που ορίζει τη δημιουργική αποτελεσματικότητα, με τον James Nass, Management Advisor on Business Development and Strategy | MullenLowe Athens.

Τα συμπεράσματα του 8ου και του 9ου Virtual Dialogue συνοψίζονται παρακάτω:

Back To Top