Σεμινάρια
(Live Online) Pricing for Marketers
1 & 2 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Τhe number one factor for a successful commercial policy
Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M
(Live Online) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop
23 & 24 Σεπτεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;
Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε 12 από τις καλύτερες e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
(Live Online) Digital Strategy Methodology
9 & 10 Σεπτεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)
Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;
Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360
Πρόσφατα Νέα & Ανακοινώσεις
Χορηγοί