skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Σεμινάρια

(Live Online) Branded Content & Native Advertising

 25 & 26 Νοεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Στο ψηφιακό περιβάλλον οι χρήστες δεν ζητούν διαφημίσεις. Ζητούν περιεχόμενο. Το μάρκετινγκ και η επικοινωνία δεν αρκεί πια μόνο να εντυπωσιάζουν. Πρέπει να έχουν ουσία και αξία όπως την αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής. Το content marketing εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Νέοι όροι και νέες ιδέες αλλάζουν τον τρόπο σκέψης και γραφής.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.d. Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) The Psychology of User Experience

 17 & 18 Νοεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Understanding and influencing behavior through cognitive design

Πώς οι αδυναμίες του ανθρώπινου μυαλού επηρεάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αποφασίζουμε; Τι μπορεί να μας μάθει η γνωστική ψυχολογία για το σχεδιασμό εύχρηστων και ευχάριστων εμπειριών στο web; Ποιες τεχνικές επιρροής μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα interfaces που σχεδιάζουμε;

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Live Online) Integrated Marketing Communications

3 & 4 Νοεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Combining all relevant elements for a successful communications plan based on brand’s positioning

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Επερχόμενα Σεμινάρια

Σεμινάρια

Αναλυτική παρουσίαση των σεμιναρίων του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Ημερολόγιο Σεμιναρίων

Δείτε με μια ματιά όλα τα σεμινάρια του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Ομάδα Επιμόρφωσης

Γνωρίστε την ομάδα επιμόρφωσης του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Γίνετε Μέλη

Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής για να γίνετε μέλος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Από το Facebook
This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts.
Click to show error
Error: Server configuration issue

Πρόσφατα Νέα & Ανακοινώσεις

Έκδοση βιβλίου 70 Χρόνια Ελληνική και Έντυπη Διαφήμιση (1945-2015)

Έκδοση βιβλίου 70 Χρόνια Ελληνική και Έντυπη Διαφήμιση  (1945-2015) - Καταναλωτική Κουλτούρα, Κοινωνικά Πρότυπα, Στρατηγικές Επικοινωνίας Με τη…

13ο Virtual Dialogue: INDUSTRY NEXT/ Iδέες, όχι ιδεοληψίες. Οδηγός για την επόμενη μέρα.

Πατήστε εδώ για να παρακολουθήσετε τη μαγνητοσκόπηση

12ο Virtual Dialogue: Brand Next Self-Regulation Next! Ensuring Responsible and Compliant Advertising in a Complex World.

Πατήστε εδώ για να παρακολουθήσετε τη μαγνητοσκόπηση

Χορηγοί

Back To Top