skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

(Live Online)

26 & 27 Μαϊού 2020

11.00 – 15.00 (8 ώρες)

26 & 27/5/2020

Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Ειδικοί Στόχοι του σεμιναρίου:

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές, εργαλεία και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:

  • Να προλαμβάνουν τις κρίσεις και τις αρνητικές αντιδράσεις
  • Να υιοθετούν καλές πρακτικές και να διοχετεύουν σωστά το περιεχόμενό τους στα Social Media
  • Να οργανώνουν και να συγγράφουν το κατάλληλο περιεχόμενο, στις κατάλληλες ενότητες ώστε να διαχειρίζονται τις δύσκολες καταστάσεις με τον καλύτερο τρόπο
  • Να χτίζουν κοινότητες που στηρίζουν τη μάρκα και βοηθούν τη γρήγορη αποκατάσταση μετά από μια κρίση ή ένα δύσκολο περιστατικό.

 Οργάνωση του Σεμιναρίου:

  • Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
  • Περιλαμβάνει:

–  Θεωρητική εισήγηση

–  Case Studies

–  Ασκήσεις

–  Τελική άσκηση πάνω σε πραγματική περίπτωση.

  • Τα παραδείγματα μπορούν να προέρχονται από τον εργασιακό χώρο των συμμετεχόντων.
  • Στην ομάδα μπορούν να  συμμετέχουν 8 έως 10, κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.

Περιγραφή Περιεχομένου του Σεμιναρίου:

Α) Εισαγωγή

  • Βασικές αρχές γύρω από τη λειτουργία των SocialMedia
  • Πώς διαφοροποιούν την επικοινωνία τους τα διαφορετικά είδη προϊόντων και γιατί
  • Η αξιοποίηση του διαλόγου και των BrandCommunities

B) Ειδικές θεματικές ενότητες: συζήτηση και άσκηση για κάθε ενότητα

  • Επιχειρησιακές και επικοινωνιακές κρίσεις: κοινά και διαφορές στην αξιοποίηση των Social Media
  • Ποιες κατηγορίες μαρκών και προϊόντων βρίσκονται σε πιο δύσκολη θέση
  • Διάλογος και αντίλογος: καλές πρακτικές
  • Δύσκολες απαντήσεις: πότε, πώς και γιατί
  • Αποκατάσταση και αξιοποίηση της κρίσης ως ευκαιρίας.

 

Γ) Case Studies – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις

Δ) Καλές πρακτικές – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις

Ε) Ρεαλιστικό παράδειγμα διαμόρφωσης πλάνου διαχείρισης απαντήσεων και άσκηση

 

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

 Παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (10), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 26 & 27 Μαΐου 2020, 11:00 – 15:00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

 

Back To Top
Institute of Communication