skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr
3/10/2019

Understanding and influencing behavior through cognitive design

Πώς οι αδυναμίες του ανθρώπινου μυαλού επηρεάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αποφασίζουμε; Τι μπορεί να μας μάθει η γνωστική ψυχολογία για το σχεδιασμό εύχρηστων και ευχάριστων εμπειριών στο web; Ποιες τεχνικές επιρροής μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα interfaces που σχεδιάζουμε;

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

Σε ποιους απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε digital product & project managers, UX/UI designers, υπεύθυνους CRO, marketers και όποιον ασχολείται με το σχεδιασμό ή τη βελτιστοποίηση websites και applications.

 

Στόχοι του Σεμιναρίου

Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα γνωρίζουν συγκεκριμένες αρχές και τεχνικές, ώστε να μπορούν να:

  • Επηρεάσουν τη συμπεριφορά των εν δυνάμει πελατών τους
  • Σχεδιάσουν εύχρηστες και ευχάριστες εμπειρίες για τους χρήστες τους
  • Διενεργούν αποτελεσματικές έρευνες αποφεύγοντας λάθη και προκαταλήψεις

Θέματα του Σεμιναρίου

  • Διανοητικές διεργασίες (mental processes) που επηρεάζουν την ανθρώπινη συμπεριφορά (attention, visual perception, memory, decision making κ.α.)
  • Behavioural Economics και πως παίρνουμε αποφάσεις
  • Γνωστικές προκαταλήψεις (cognitive biases) και τα «παράλογα» λάθη που κάνουμε
  • System 1 & System 2 thinking, του Daniel Kahneman
  • Θεωρία Gestalt για το πως αντιλαμβανόμαστε οπτικά ερεθίσματα
  • Εφαρμόζοντας συγκεκριμένες αρχές & τεχνικές στην πράξη, ενδεικτικά:
    • Confirmation Bias
    • Paradox of Choice
    • Loss Aversion
    • Peak-End Rule
    • Anchoring
    • Priming
    • Social Proof
    • Asymmetric Dominance
    • Status Quo Bias
    • Commitment Bias

Οργάνωση του Σεμιναρίου

Το σεμινάριο είναι συνδυασμός θεωρητικής εισήγησης και πρακτικών, ομαδικών ασκήσεων που απαιτούν την hands-on εμπλοκή των συμμετεχόντων. Παράλληλα, στο τέλος κάθε ενότητας υπάρχουν σύντομα «quiz» με στόχο την εμπέδωση των πληροφοριών.

 

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 24.09.2019.

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

 Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (12), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 3 Οκτωβρίου 2019, 9:30 – 17:30 (8 ώρες)

Τόπος Διεξαγωγής: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Υπερείδου 7, Πλάκα

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

 

Back To Top