skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

1 & 2 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τhe number one factor for a successful commercial policy

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Marketing Managers, Junior Brand/Product Managers, Marketing Assistants, Pricing Administrators και στελέχη εμπορικών τμημάτων με εμπειρία μέχρι 10 ετών που ασχολούνται με τη στρατηγική pricing και τον ορισμό της τιμής του προϊοντικού χαρτοφυλακίου τους.

Επίσης απευθύνεται σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, account executives, account managers & account directors που θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τη σημασία της απόδοσης των marketing ενεργειών των πελατών τους στο πλαίσιο της ευρύτερης εμπορικής πολιτικής.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες:

  • Θα γνωρίζουν τη θεωρητική και την πρακτική εφαρμογή του pricing για τα προϊόντα τους.
  • Θα μάθουν τις βασικές στρατηγικές pricing
  • Θα εμβαθύνουν στον τρόπο ορισμού τιμής νέων προϊόντων
  • Θα δουν μέσα από πρακτικές ασκήσεις υπολογισμούς τιμής προϊόντος και μεικτής κερδοφορίας
  • Θα συνδυάσουν τις έννοιες τις έννοιες του pricing, με το κόστος προϊόντος και το διαφημιστικό budget
  • Θα μάθουν πως σχετίζεται η έννοια του μεικτού κέρδους με το ROI μιας διαφημιστικής καμπάνιας.
  • Θα γνωρίσουν πώς το pricing, ως αναπόσπαστο κομμάτι του marketing mix, μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία ενός marketing plan

Θέματα του σεμιναρίου:

  • Ορισμός Pricing & Πρακτικές Ασκήσεις
  • Pricing Strategies
  • Υπολογισμοί τιμής και μεικτής κερδοφορίας
  • Υπολογισμοί εμπορικών ευκαιριών βάσει ποσότητας
  • Ορισμός pricing σε νέα προϊόντα
  • Συσχετισμός Pricing & Positioning
  • Συνδυασμός Pricing με τις ανάγκες της αγοράς
  • Έλεγχος και σωστός καταμερισμός διαφημιστικού budget
  • Μέτρηση Απόδοσης /ROI βάσει κερδοφορίας

 

Το σεμινάριο περιλαμβάνει ασκήσεις & on the job tips καθώς και check lists ώστε μετά πέρας του workshop, οι συμμετέχοντες να μπορούν να τα εφαρμόσουν εύκολα. Το υλικό θα μοιραστεί ηλεκτρονικά.

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 21.9.2020.

Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 1 & 2 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top