skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr
21/3/2017

Το programmatic advertising είναι ένας όρος που μπήκε έντονα στο digital περιβάλλον τα τελευταία λίγα χρόνια. Στην πραγματικότητα όμως είναι κάτι το οποίο υπάρχει στην ζωή μας για πάνω από μια δεκαετία και αλλάζει όλο τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε την επικοινωνία, digital αλλά και μη. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα δούμε μια εισαγωγή στο programmatic advertising, ξεκινώντας από το market evolution που το δημιούργησε και προσπαθώντας, μέχρι το τέλος του σεμιναρίου, να έχουμε αλλάξει τον τρόπο σκέψης μας γύρω από την digital διαφήμιση εν γένει.

Εισηγητής:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director, iProspect Greece

Απευθύνεται:

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων, media planners and sales και marketers που έχουν επαφή με την ψηφιακή διαφήμιση.

 

Θεματικές Ενότητες:

  • Τι είναι το programmatic advertising και το real time bidding, και πως προέκυψαν στην διαφημιστική αγορά.
  • Πως λειτουργεί η διαδικασία της programmatic αγοράς και πώλησης διαφήμισης.
  • Τρόποι στόχευσης (content και audience targeting) και data
  • Τυπολογίες από την πλευρά advertiser και publisher
  • Metrics
  • Παράδειγμα ενός DSP και της διαδικασίας δημιουργίας και βελτιστοποίησης μιας καμπάνιας
  • Advance issues της διαφημιστικής αγοράς (viewability, brand safety and fraud κλπ.)

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 09.03.2018.

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%

Επιπλέον, παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (12), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 21 Μαρτίου 2018, 9:30 – 17:30 (8 ώρες)

Τόπος Διεξαγωγής: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Υπερείδου 7, Πλάκα

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065-6, Fax 2103213570, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top