skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr
27/6/2019

Ένα  σεμινάριο για τη media στρατηγική, τα Metrics και την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία, από τη σκοπιά του διαφημιζόμενου. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους marketers σε σχέση με τα media, τη χρήση τους, την αξιολόγηση και την αποτελεσματικότητά τους.

Εισηγήτρια:
Ματίνα ΜιχαλέτουSenior Marketing & Communication Professional

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, 360 Business Strategy, CTO και υπεύθυνους social media που ενδιαφέρονται να μάθουν με ποιόν τρόπο μπορούν να  χαράξουν ένα digital strategy plan, που να ανταποκρίνεται στο σύγχρονο και ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον και να συμβάλει στο να μεγαλώσει το ψηφιακό αποτύπωμα της εταιρείας.

Ειδικοί στόχοι του Σεμιναρίου:

Οι συμμετέχοντες μέσα από το σεμινάριο θα έχουν τη δυνατότητα:

  • Να αυξήσουν  την αντίληψη και κατανόηση που έχουν για τα Μέσα ενημέρωσης, έτσι ώστε να μπορούν να διαμορφώσουν την καταλληλότερη media στρατηγική για το brand τους
  • Να εστιάσουν στα metrics που είναι σημαντικά για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας όλων των ενεργειών marketing
  • Να αναγνωρίσουν τη σημασία των μετρήσεων και την αξιοποίηση των δεδομένων

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Στελέχη που συμμετέχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων για τη media στρατηγική
  • Μεσαία και  νέα  στελέχη που επιθυμούν να κατανοήσουν τη λειτουργία, χρησιμότητα και αξιοποίηση των Μέσων
    • Advertising
    • Consumer insights
    • Promotions
    • DigitalΣτελέχη Marketing με αντικείμενο:
    • Δημόσιες Σχέσεις

Περιγραφή του Σεμιναρίου:

Α) Εισαγωγή

  • Το περιβάλλον και τα media
  • Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι διαφημιζόμενοι και οι προκλήσεις για τους marketers
  • Η χρήση των media για την επίτευξη αποτελεσματικής επικοινωνίας

B) Καθορισμός κοινού-στόχος στην επικοινωνία – διαμόρφωση του media strategy, σκοπιμότητα, συζήτηση

Γ) Media Brief – διαμόρφωση, media brief templates, συζήτηση 

Δ) Τα metrics αποτελεσματικότητας και η αξιολόγησή τους   

  • Τα metrics ανά μέσο
  • Η εγκυρότητα των μετρήσεων
  • Συσχέτιση & αντιπαλότητα των metrics
  • Μedia auditing
  • Συζήτηση

Ε) Case study

Οργάνωση του Σεμιναρίου:

  • Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
  • Περιλαμβάνει:

–  Θεωρητική εισήγηση

–  Παραδείγματα και  media briefs templates (case studies)

  • Στην ομάδα μπορούν να  συμμετέχουν 5 έως 15, κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 18.06.2019.

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

 Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (15), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 27 Ιουνίου 2019, 9:30 – 17:30 (8 ώρες)

Τόπος Διεξαγωγής: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Υπερείδου 7, Πλάκα

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

 

Back To Top