skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

20 & 21 Ιανουαρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Δημιουργήστε το κατάλληλο υπόβαθρο για μια αποδοτική χρονιά από πλευράς marketing & επικοινωνίας!

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Group Brand/Product Managers, με εμπειρία μέχρι 8 ετών που σχεδιάζουν και υλοποιούν ενέργειες marketing & επικοινωνίας στο πλαίσιο της εταιρικής/προϊοντικής στρατηγικής καθώς και σε entrepreneurs start up εταιρειών που θέλουν να μάθουν εύκολα και γρήγορα πώς η θεωρία γίνεται πράξη. Oι επαγγελματίες αυτοί ενδέχεται να μη διαθέτουν marketing ακαδημαϊκό υπόβαθρο και γι’ αυτό να αποζητούν ένα περιεκτικό και συνοπτικό σεμινάριο που θα τους δείξει τις πιο σημαντικές έννοιες και τρόπους εργασίας στην πράξη.

Επίσης, απευθύνεται σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, account executives, account managers & account directors που θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες από την πλευρά του πελάτη από εμπορικής πλευράς.

Ακόμη, απευθύνεται σε ιδιοκτήτες start up εταιρειών που θέλουν να μάθουν γρήγορα πώς να χαράζουν στρατηγική και να υλοποιούν ενέργειες marketing.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα μπορούν:

  • να αποδώσουν σωστά την αποστολή, το όραμα και τη φιλοσοφία της εταιρείας
  • Να περιγράψουν την παρούσα κατάσταση εσωτερικού & εξωτερικού περιβάλλοντος
  • Να θέσουν στόχους marketing
  • Nα κάνουν τμηματοποίηση του target group τους
  • Να καθορίσουν το positioning του προϊόντος/υπηρεσίας τους
  • Να επιλέξουν στρατηγική
  • Να καταρτίσουν ένα action plan που να περιλαμβάνει δράσεις, ενέργειες marketing, καθορισμό budget και χρονοδιάγραμμα
  • Να αξιολογήσουν τις ενέργειες marketing βάσει ROI

Θέματα του σεμιναρίου:

  • Ορισμός Marketing Strategy vs Action Plan
  • Στόχοι, Αποστολή & Φιλοσοφία
  • W.O.T analysis
  • Targeting & Personas
  • Positioning statements
  • Action Plan
  • Budgeting
  • Consumer & Customer Journey
  • Brief προς διαφημιστική εταιρεία
  • Yπολογισμός Kαθαρών Πωλήσεων & Μεικτού Κέρδους
  • Μέτρηση Απόδοσης /ROI βάσει κερδοφορίας & pricing

Οργάνωση Σεμιναρίου:

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες και περιλαμβάνει:

  • Θεωρητική Εισήγηση
  • Ομαδικές & Ατομικές Aσκήσεις
  • Οn the job tips
  • Check lists & Τemplates

 

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 7.1.2021.

Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 20 & 21 Ιανουαρίου 2021,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top