skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

14 & 15 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Combining all relevant elements for a successful communications plan based on brand’s positioning

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers με εμπειρία μέχρι 8 ετών που σχεδιάζουν και υλοποιούν ενέργειες marketing & επικοινωνίας στο πλαίσιο της εταιρικής/ προϊοντικής στρατηγικής.

Επίσης απευθύνεται σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, account executives, account managers & account directors που θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες από την πλευρά του πελάτη από εμπορικής πλευράς.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες:

  • Θα δουν πώς η στρατηγική επικοινωνίας γίνεται πράξη μέσα από τις ενέργειες marketing που επιλέγονται ανά περίπτωση
  • Θα γνωρίσουν πώς όλες οι τακτικές ενέργειες ενός πλάνου επικοινωνίας συνδυάζονται αποδοτικά για να εξυπηρετήσουν τους business στόχους του brand
  • Θα αναλύσουν τη σημασία των digital and social media σε ένα σύγχρονο ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας
  • Θα γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη του κάθε μέσου επικοινωνίας
  • Θα δουν πώς να επιλέγουν τους σωστούς πυλώνες περιεχομένου αναλόγως τον στόχο επικοινωνίας
  • Θα εμβαθύνουν στα διαφορετικά είδη positioning
  • Θα κατανοήσουν την έννοια του omni-channel marketing
  • Θα oρίζουν personas και consumer journeys
  • Θα δουν μέσα από πρακτικές ασκήσεις πώς σχηματίζεται ένα πλήρες brief προς διαφημιστική εταιρεία ανά είδος ενέργειας.
  • Θα κατανοήσουν καλύτερα την έννοια του ROI ανά ενέργεια και της μέτρησης της απόδοσης.
  • Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, θα δημιουργήσουμε one pagers με :

– action plan/marketing calendar ενεργειών

– πλήρες brief προς διαφημιστική εταιρεία

Θέματα του σεμιναρίου:

  • Ορισμός integrated marketing communications στο σύγχρονο marketing
  • Eίδη καμπάνιας
  • Ανάλυση Μέσων & Δυνατοτήτων
  • Έννοια Content Strategy
  • Έννοια Οmni-Channel Marketing
  • Έλεγχος και σωστός καταμερισμός διαφημιστικού budget
  • Check list για ένα πλήρες integrated communications plan
  • Επιλογή MarCom assets βάσει του Product Lifecycle
  • Brief προς διαφημιστική εταιρεία
  • Μέτρηση Απόδοσης /ROI βάσει κερδοφορίας

Το σεμινάριο περιλαμβάνει ασκήσεις, on the job tips, check lists & templates ώστε μετά πέρας του workshop, οι συμμετέχοντες να μπορούν να τα εφαρμόσουν εύκολα. Το υλικό θα μοιραστεί ηλεκτρονικά.

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 5.10.2020.

Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 15 & 16 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top