skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr
21/5/2020

Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan

Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers με εμπειρία μέχρι 8 ετών που σχεδιάζουν και υλοποιούν ενέργειες marketing & επικοινωνίας στο πλαίσιο της εταιρικής/ προϊοντικής στρατηγικής.

Επίσης απευθύνεται σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, account executives, account managers & account directors που θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες από την πλευρά του πελάτη από εμπορικής πλευράς.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες:

  • Θα έχουν εικόνα για την πρακτική on the job σύνδεση της marketing στρατηγικής με τoν σχεδιασμό και την υλοποίηση marketing plan.
  • Θα γνωρίζουν τις «γέφυρες» μεταξύ των δύο εννοιών και πώς η θεωρία γίνεται πράξη.
  • Θα αντιληφθούν πώς μια στοχευμένη στρατηγική μπορεί να «επιμεριστεί» σε ένα επιτυχημένο marketing action plan/calendar.
  • Θα μάθουν πώς το content strategy σε συνδυασμό με το targeting μπορεί να αποτελέσει το μυστικό επιτυχίας μιας ευφυούς στρατηγικής
  • Θα δουν μέσα από πρακτικές ασκήσεις πώς σχηματίζεται ένα πλήρες brief προς διαφημιστική εταιρεία ανά είδος ενέργειας. Πχ integrated campaign
  • Θα κατανοήσουν καλύτερα την έννοια του ROI ανά ενέργεια και της μέτρησης της απόδοσης.
  • Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, θα δημιουργήσουμε one pagers με :

– action plan/marketing calendar ενεργειών

– πλήρες brief προς διαφημιστική εταιρεία (με extra smart περιεχόμενο που βοηθά στην καλύτερη κατανόηση)

 

Θέματα του σεμιναρίου:

  • Διαφορά στρατηγικής και τακτικών ενεργειών (Strategy vs. Tactics). O Ρόλος τους.
  • Σημείο «συνάντησης» à Πώς μία στρατηγική παίρνει σάρκα και οστά και γίνεται execution
  • Check list για ένα πλήρες action plan
  • Πώς καταγράφουμε τακτικές ενέργειες και δομούμε την υλοποίησή τους  (επιλογή, budget, timeline)
  • Μarketing Calendar Template (Less is More)
  • Περιεχόμενο + Τargeting: Οι δύο πυλώνες της επιτυχίας
  • Επιλογή τακτικών ενεργειών βάσει Consumer Journey
  • Επιλογή MarCom assets βάσει του Product Lifecycle
  • Brief προς διαφημιστική εταιρεία
  • Μέτρηση Απόδοσης /ROI βάσει κερδοφορίας

 

Το σεμινάριο περιλαμβάνει on the job tips, check lists & templates ώστε μετά πέρας του workshop, οι συμμετέχοντες να μπορούν να τα εφαρμόσουν εύκολα κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού της marketing στρατηγικής & του action plan.

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 12.05.2020

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (12), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 21 Μαΐου 2020, 9:30 – 17:30 (8 ώρες)

Τόπος Διεξαγωγής: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Υπερείδου 7, Πλάκα

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top