skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

30 Νοεμβρίου 2020 & 1 Δεκεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το online εκπαιδευτικό πρόγραμμα  «Εξυπηρέτηση πελατών – Διαχείριση παραπόνων» είναι ένα εργαστηριακό και έντονα διαδραστικό πρόγραμμα σκοπός του οποίου είναι να βοηθήσει τους συμμετέχοντες τόσο να αναπτύξουν δεξιότητες βέλτιστης εξυπηρέτησης των πελατών τους όσο και διαχείρισης δυσαρεστημένων πελατών και ενδεχόμενων παραπόνων τους ή και αντιρρήσεων.

Εισηγητής:
Πέτρος Ρούσης, Σύμβουλος εκπαίδευσης και πιστοποιημένος, full-time, εκπαιδευτής σε θέματα ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού

Απευθύνεται:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων στο αντικείμενο των οποίων  συμπεριλαμβάνεται η εξυπηρέτηση πελατών.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες, συμμετέχουσες θα είναι σε θέση:

  • Να κατανοούν τις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών τους και να ευθυγραμμίζονται μαζί τους
  • Να αντιλαμβάνονται τις προσδοκίες και τα σημεία επαφής του κάθε πελάτη και να επικεντρώνουν την εξυπηρέτηση τους
  • Να διαχειρίζονται αποτελεσματικά και ευέλικτα ακόμα και τους πιο «δύσκολους» πελάτες τα παράπονα και τις αντιρρήσεις τους
  • Να δημιουργούν ικανοποιημένους και πιστούς πελάτες

 

Θέματα του σεμιναρίου:

  • Customer Excellence, Mapping the journey
  • Συντονισμός με τον Πελάτη, αποκάλυψη αναγκών, εντοπισμός προσδοκιών
  • Customer Touch Points
  • Ευελιξία, επικέντρωση εξυπηρέτησης
  • Expectations VS Experience, έλεγχος χάσματος
  • Καλωσόρισμα παραπόνων, Τι λες – πως το λες
  • Έλεγχος και διαχείριση προκαταλήψεων
  • Χειρισμός παραπόνων, από τον θυμό στην ικανοποίηση
  • Καθησυχαστική και Πειστική επικοινωνία
  • Building Customer Royalty, Extending the Relationship Life Cycle

 

 

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 20.11.2020.

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%

Επιπλέον, παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 30 Νοεμβρίου 2020 & 1 Δεκεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top