skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

(Live Online)

29 & 30 Ιουνίου 2020

09.30 – 13.30 (8 ώρες)

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας προσφέρει  ένα  εξειδικευμένο  Σεμινάριο-Εργαστήριο ειδικά τη στρατηγική και τη δημιουργικότητα στο περιεχόμενο των Social Media. Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να δημιουργούν και να υλοποιούν στρατηγικό περιεχόμενο και δημιουργικές αναρτήσεις σε σωστά δομημένα content calendar.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Σε ποιους απευθύνεται

Σε στελέχη που ασχολούνται με content management & community management, σε junior digital copy και σε digital account manager που καλούνται να οργανώνουν τις θεματικές του περιεχομένου.

Στόχοι του Σεμιναρίου:

Μέσα από παραδείγματα και ασκήσεις, οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:

  • Να διαμορφώνουν κατάλληλες στρατηγικές για κάθε μάρκα και κάθε πλατφόρμα
  • Να δημιουργούν σωστούς πυλώνες περιεχομένου με βάση το προϊόν, την εποχικότητα, τον ανταγωνισμό και τη συνολική επικοινωνιακή στρατηγική
  • Να βρίσκουν πηγές και ερεθίσματα για δημιουργικές αναρτήσεις
  • Να οργανώνουν σωστά το πλάνο περιεχομένου
  • Να κινούνται στους ρυθμούς που επιτάσσουν τα social media, με αποτελεσματικότητα.

 Οργάνωση του Σεμιναρίου:

  • Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
  • Περιλαμβάνει:
    • Θεωρητική εισήγηση
    • Μελέτη περιπτώσεων
    • Ασκήσεις σε ρεαλιστικά παραδείγματα.
  • Τα παραδείγματα μπορούν να διαμορφώνονται με βάση τα ενδιαφέροντα των συμμετεχόντων.
  • Στην ομάδα μπορούν να  συμμετέχουν 5 έως 15, κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.

Περιγραφή Περιεχομένου του Σεμιναρίου:

Α) Εισαγωγή

  • Βασικές αρχές γύρω από τη λειτουργία των social media και την αξιοποίησή τους για επιχειρησιακούς λόγους
  • Πώς αλλάζει η επικοινωνία στα socialmedia ανάλογα με τα διαφορετικά προϊόντα: ανάγκες, λύσεις και καλές πρακτικές.

Β) Ειδικές θεματικές ενότητες: συζήτηση και άσκηση για κάθε βήμα

  • Content types
  • Content pillars
  • Content calendars
  • Content writing
  • Content management
  • Timing
  • Μετρήσεις
  • Πηγές

Γ) Μελέτες περίπτωσης – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις

Δ) Καλές πρακτικές – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις

Ε) Ρεαλιστικό παράδειγμα διαμόρφωσης πλάνου περιεχομένου και άσκηση

 

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 19.06.2020.

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

 Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (12), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 29 & 30 Ιουνίου 2020, 09.30 – 13.30 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

 

Back To Top