skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

26 & 27 Οκτωβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Σωστή κατανομή του budget σε offline & online ενέργειες marketing.

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Group Brand/Product Managers, με εμπειρία μέχρι 5 ετών που σχεδιάζουν και υλοποιούν ενέργειες marketing & επικοινωνίας στο πλαίσιο της εταιρικής/προϊοντικής στρατηγικής καθώς και σε entrepreneurs start up εταιρειών που θέλουν να μάθουν εύκολα και γρήγορα πώς

Επίσης, απευθύνεται σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, account executives, account managers & account directors που θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες από την πλευρά του πελάτη από εμπορικής πλευράς.

Ακόμη, απευθύνεται σε ιδιοκτήτες start up εταιρειών που θέλουν να μάθουν γρήγορα πώς να χαράζουν στρατηγική και να υλοποιούν ενέργειες marketing.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες:

  • Θα γνωρίζουν τις πιο βασικές έννοιες του marketing (personas, targeting, positioning κτλ) καθώς και τους τρόπους κατάρτισης μιας marketing στρατηγικής κι ενός action plan
  • Θα γνωρίσουν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα των πιο σημαντικών Μέσων Επικοινωνίας στο πλαίσιο ενός integrated marketing campaign.
  • Θα δουν μέσα από πρακτικές ασκήσεις πώς σχηματίζεται ένα πλήρες brief προς διαφημιστική εταιρεία ανά είδος ενέργειας. Πχ integrated campaign
  • Θα κατανοήσουν καλύτερα την έννοια των καθαρών πωλήσεων, του μεικτού κέρδους και του ROI ανά ενέργεια και της μέτρησης της απόδοσης.
  • Θα δουν προτάσεις αξιολόγησης ενός marketing campaign
  • Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, θα δημιουργήσουμε one pagers με:
    • action plan/marketing calendar ενεργειών
    • καταμερισμό budget
    • πλήρες brief προς διαφημιστική εταιρεία (με extra smart περιεχόμενο που βοηθά στην καλύτερη κατανόηση)
    • Consumer/Customer Journey παραδείγματα

Θέματα του σεμιναρίου:

  • Διαφορά στρατηγικής και τακτικών ενεργειών (Strategy vs. Tactics). O Ρόλος τους.
  • Integrated Marketing Communications media
  • Check list για ένα πλήρες action plan
  • Πώς καταγράφουμε τακτικές ενέργειες και πώς δομούμε την υλοποίησή τους (επιλογή, budget, timeline)
  • Consumer & Customer Journey
  • Brief προς διαφημιστική εταιρεία
  • Yπολογισμός Kαθαρών Πωλήσεων & Μεικτού Κέρδους
  • Μέτρηση Απόδοσης /ROI βάσει κερδοφορίας & pricing

Οργάνωση Σεμιναρίου:

Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες και περιλαμβάνει:

  • Θεωρητική Εισήγηση
  • Ομαδικές & Ατομικές Aσκήσεις
  • Οn the job tips
  • Check lists & Τemplates

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 18.10.2021.

Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 26 & 27 Οκτωβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top
Institute of Communication