skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr
3/5/2018

Στο ψηφιακό περιβάλλον οι χρήστες δεν ζητούν διαφημίσεις. Ζητούν περιεχόμενο. Το μάρκετινγκ και η επικοινωνία δεν αρκεί πια μόνο να εντυπωσιάζουν. Πρέπει να έχουν ουσία και αξία όπως την αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής. Το content marketing εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Νέοι όροι και νέες ιδέες αλλάζουν τον τρόπο σκέψης και γραφής.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Το εξειδικευμένο αυτό σεμινάριο μιλά για τις βασικές αρχές του περιεχομένου και καλύπτει όλες τις νέες online τάσεις στο περιεχόμενο, με έμφαση στο branded content και στο native advertising. Δίνει αναλυτικές οδηγίες για διαφορετικά είδη κειμένων από τη στρατηγική και τη σύλληψη, μέχρι τη συγγραφή και την τελική επιμέλεια. Συνδυάζει θεωρία με πρακτική, παρουσιάζει επιτυχημένες μελέτες περίπτωσης και δίνει ατομικό feedback. Έτσι, κάθε συμμετέχων εξοικειώνεται με έναν τρόπο δουλειάς προσαρμοσμένο στο σύγχρονο περιβάλλον κι αποκτά πρόσθετες δεξιότητες ώστε να διοχετεύει τη δημιουργικότητα και την ευρηματικότητά του πιο αποτελεσματικά, δημιουργώντας κατάλληλο περιεχόμενο για διαφορετικές περιστάσεις.

Ενδεικτικές ενότητες

  • Γενική εισαγωγή πάνω στο content marketing: βασικοί κανόνες, διαφορετικά είδη, πεδίο εφαρμογής
  • Ορισμοί: branded content & native advertising με παραδείγματα, καλές πρακτικές και μελέτες περίπτωσης
  • Branded content: όταν οι μάρκες γίνονται εκδότες, οι δημιουργικές απαιτήσεις αλλάζουν. Παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και ασκήσεις.
  • Συγγραφή κειμένων branded content: Δημιουργικός σχεδιασμός και γραφή για μάρκετινγκ, επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις, με παραδείγματα και ασκήσεις
  • Native Advertising: τι είναι, σε τι βοηθά, πώς κατευθύνεται η δημιουργική σκέψη. Αναλυτικές οδηγίες, παραδείγματα και ασκήσεις.
  • Τεχνικές και ευρήματα για native advertising: με κείμενα, εικόνες και βίντεο: memes, quotes, tweets.

 

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 20.04.2018

Για να κατεβάσετε την φόρμα συμμετοχής πατήστε εδώ.

 Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (12), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια: 3 Μαΐου 2018, 9:30 – 17:30 (8 ώρες)

Τόπος Διεξαγωγής: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, Υπερείδου 7, Πλάκα

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα, τηλ. 2103318065-6, Fax 2103213570, email: info@ioc.gr, www.ioc.gr.

Back To Top