skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Έρευνα: Πώς οι διαφημίσεις «διαφήμισαν» την κρίση
Οι αλλαγές στην εικονογράφηση και οι νέες λέξεις που επέβαλαν τα διαφημιστικά σποτ για να αποτυπώσουν την Ελλάδα της τελευταίας δεκαετίας μέσα από την έρευνα του Βασίλη Βαμβακά, Επίκουρου Καθηγητής Κοινωνιολογίας της Επικοινωνίας στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε. του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ.

 

Back To Top