skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

CSR 2016

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2016» που υλοποιήθηκε για 12η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017, στο συνέδριο «CSR IN ACTION IV» που διοργάνωσε το περιοδικό Marketing Week με την αιγίδα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

Η έρευνα απαντάει σε βασικά ερωτήματα αναφορικά με τη στάση των καταναλωτών στις ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων, αναδεικνύει τους λόγους για τους οποίους αποφασίζουν άλλοτε να τις επιβραβεύσουν ή /και άλλοτε να τις «τιμωρήσουν» και παρέχει αναλυτικά στοιχεία για περισσότερους από 10 διαφορετικούς κλάδους επιχειρήσεων.

Διαβάστε τη σύνοψη της έρευνας.

Κόστος Αγοράς της Έρευνας: 350€ (συν ΦΠΑ) για μέλη του ΙΕπ και 750€ (συν ΦΠΑ) για μη μέλη του ΙΕπ

Φόρμα παραγγελίας

CSR 2015

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2015» που υλοποιήθηκε για 11η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη 30 Μαρτίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION IIΙ» που διοργάνωσε το περιοδικό Marketing Week με την αιγίδα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκε η διαχρονική έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας η οποία πραγματοποιείται από το 2003 μέχρι σήμερα, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό GlobeScan και το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Η έρευνα απαντάει σε βασικά ερωτήματα αναφορικά με τη στάση των καταναλωτών στις ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων, αναδεικνύει τους λόγους για τους οποίους αποφασίζουν άλλοτε να τις επιβραβεύσουν ή /και άλλοτε να τις «τιμωρήσουν» και παρέχει αναλυτικά στοιχεία για περισσότερους από 10 διαφορετικούς κλάδους επιχειρήσεων.

Διαβάστε τη σύνοψη της έρευνας.

Κόστος Αγοράς της Έρευνας: 350€ (συν ΦΠΑ) για μέλη του ΙΕπ και 750€ (συν ΦΠΑ) για μη μέλη του ΙΕπ

Φόρμα παραγγελίας

CSR 2014

Αναλυτικά στοιχεία για 17 διαφορετικούς κλάδους επιχειρήσεων

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2014» που υλοποιήθηκε για 10η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION II» που διοργάνωσε το περιοδικό Marketing Week με την αιγίδα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκε η διαχρονική έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας η οποία πραγματοποιείται από το 2003 μέχρι σήμερα, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό GlobeScan και το Πάντειο Πανεπιστήμιο.

Δελτίο Τύπου
Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας

CSR 2013

CSR is Dead, Long Live CSR

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2013» που υλοποιήθηκε για 9η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου, στην Ημερίδα «CSR is Dead, Long Live CSR» που διοργάνωσε το Ινστιτούτου Επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο της Ημερίδας παρουσιάστηκε η διαχρονική έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας η οποία πραγματοποιείται από το 2003 μέχρι σήμερα, σε συνεργασία με τον διεθνή οργανισμό GlobeScan και το Πάντειο Πανεπιστήμιο. Η έρευνα απάντησε σε σημαντικά ερωτήματα, αναφορικά με τη στάση και τα ζητούμενα των καταναλωτών από τις ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων και σκιαγράφησε τις νέες τάσεις στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.

Κόστος Αγοράς της Έρευνας: 350€ (συν ΦΠΑ) για μέλη του ΙΕπ και 750€ (συν ΦΠΑ) για μη μέλη του ΙΕπ.

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας
Δελτίο Τύπου
Ομιλία Δ.Γ. Μαύρου

CSR 2012

Hμερίδα CSR 2012: Ώρα ευθύνης!
Ανάκτηση Εμπιστοσύνης – Επιχειρησιακή ετοιμότητα.

To Ινστιτούτο Επικοινωνίας και το Ελληνικό Δίκτυο για την ΕΚΕ οργανώνουμε μαζί Ημερίδα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και τις εξελίξεις στον Ελληνικό και το διεθνή χώρο συνδυάζοντας την παρουσίαση της έρευνας «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Υπεύθυνη Κατανάλωση – CSR 2012» (που σχεδιάστηκε και υλοποιείται για όγδοη φορά από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, με τη συνεργασία του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και την MRB) με δημόσια συζήτηση πάνω στην αναγκαιότητα και τις προκλήσεις της ΕΚΕ στο σημερινό ιδιαίτερα δυσχερές περιβάλλον παρατεταμένης κρίσης.

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας
Ομιλία Προέδρου

CSR 2011

H παρουσίαση της νέας αντιπροσωπευτικής ποσοτικής έρευνας CSR 2011 για την «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Υπεύθυνη Κατανάλωση» διοργανώθηκε για 7η χρονιά από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, την Τρίτη 31 Μαΐου, 2011 στο «THE HUB EVENTS».

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας
Δελτίο Τύπου

CSR 2010

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 6 Μαίου 2010, ώρα 12:00, στο Μέγαρο Θ. Καρατζά -ΕΤΕ (Αιόλου 82-84).

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας

CSR 2009

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 32 χώρες, με την άδεια της καναδικής εταιρίας δημοσκοπήσεων GlobeScan Inc. η οποία ειδικεύεται σε θέματα διερεύνησης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ), σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στην Ελλάδα η έρευνα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για 5η φορά από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, με τη συνεργασία του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και την υποστήριξη του Ελληνικού Δικτύου για την ΕΚΕ. Περιλαμβάνει για δεύτερη χρονιά, ειδικό τομέα διερεύνησης της Υπευθυνότητας των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Το τεχνικό μέρος της έρευνας ανέλαβε η MRB HELLAS.

Η παρουσίαση των ευρημάτων πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Ιουνίου, στο Ιωνικό Κέντρο.
Για περισσότερες πληροφορίες ή για την αγορά του πλήρους report της έρευνας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Ινστιτούτο Επικοινωνίας: τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας

CSR 2008

Οι καταναλωτές είναι επιφυλακτικοί και δύσπιστοι απέναντι στις Εταιρείες και τα ΜΜΕ.

Ολοκληρώθηκε, η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της νέας αντιπροσωπευτικής ποσοτικής έρευνας CSR 2008 για την «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Υπεύθυνη Κατανάλωση», που διοργανώθηκε για 4η χρονιά από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας,.

Τα αποτελέσματα της έρευνας ανάδειξαν για μία ακόμη χρονιά σημαντικά στοιχεία για τη συμπεριφορά του καταναλωτή απέναντι στις μη κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες, για την επικοινωνία των εταιρειών και την αποτελεσματικότητά της καθώς και για τους τομείς στους οποίους ο καταναλωτής επιθυμεί να δει τις εταιρείες να δραστηριοποιούνται. Με έντονη επιφύλαξη επίσης οι ερωτώμενοι αντιμετωπίζουν την κοινωνική & περιβαλλοντική ευαισθησία που επιδεικνύουν οι εταιρείες.

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας
Ομιλία Δ.Γ.Μαύρου

CSR 2007

Tο Ινστιτούτο Επικοινωνίας, σχεδίασε και υλοποίησε, για τρίτη φορά στην Ελλάδα, την μεγάλη αντιπροσωπευτική ποσοτική έρευνα CSR 2007 για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Υπεύθυνη Κατανάλωση σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα σε 24 χώρες, διεξήχθη στην Ελλάδα σε δείγμα 1000 πολιτών. Η έρευνα διενεργείται με την άδεια της καναδικής εταιρείας δημοσκοπήσεων GlobeScan Inc. η οποία ειδικεύεται σε θέματα διερεύνησης της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η έρευνα για την «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Υπεύθυνη Κατανάλωση» πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο και την υποστήριξη του Ελληνικού Δικτύου για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Το τεχνικό μέρος της έρευνας έχει αναλάβει η MRB Hellas.

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας

CSR 2005

Η δεύτερη έρευνα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Υπεύθυνη Κατανάλωση CSR 2005 διεξήχθη στην Ελλάδα κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο, σε δείγμα 2.500 πολιτών αντιπροσωπευτικό του ελληνικού πληθυσμού, σε ηλικίες άνω των 15 ετών, με την μεθοδολογία της προσωπικής συνέντευξης με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας

CSR 2004

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας πραγματοποίησε την πρώτη έρευνα για την Eταιρική Kοινωνική Eυθύνη και την Yπεύθυνη Kατανάλωση σε συνεργασία με τη GlobeScan Inc, το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών, την MRB Hellas και με την υποστήριξη του Ελληνικού Δικτύου για την ΕΚΕ. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 21 χώρες, από μεγάλους φορείς επικοινωνίας και έρευνας αγοράς σε κάθε χώρα, με την άδεια της καναδικής εταιρίας δημοσκοπήσεων GlobeScan Inc. η οποία ειδικεύεται σε θέματα διερεύνησης της ΕΚΕ σε παγκόσμιο επίπεδο. Στην Ελλάδα η έρευνα διεξήχθη κατά τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2003, σε δείγμα 2.500 πολιτών, αντιπροσωπευτικό του ελληνικού πληθυσμού, σε ηλικίες άνω των 15 ετών, με την μεθοδολογία της προσωπικής συνέντευξης και τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας

Back To Top