skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Στόχος της FORECOMM_s είναι να καταγράψουμε και να δώσουμε στην ελληνική επιχειρηματική κοινότητα, την εκτίμηση των επαγγελματιών που ασχολούνται με την επικοινωνία στην Ελλάδα, είτε από την πλευρά των διαφημιζόμενων είτε από την πλευρά των εταιρειών επικοινωνίας, σχετικά με την εξέλιξη των μεγεθών της αγοράς μας.

Δείτε το report του Α’ κύματος της έρευνας εδώ.

Δείτε το report του Β’ κύματος της έρευνας εδώ.

Δείτε το report του Γ’ κύματος της έρευνας εδώ.

Δείτε το report του Δ’ κύματος της έρευνας εδώ.

Δείτε το report του Ε’ κύματος της έρευνας εδώ.

Δείτε το report του ΣΤ’ κύματος της έρευνας εδώ.

Δείτε το report του Ζ’ κύματος της έρευνας εδώ.

Δείτε το report του Η’ κύματος της έρευνας εδώ.

«Η Διαφήμιση – Επικοινωνία σε αριθμούς»

εκδίδεται, ανά διετία από την Ένωση, προκειμένου να εκφραστεί με ποσοτικά στοιχεία η εικόνα των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών του χώρου που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της πραγματικής οικονομίας, παρουσιάζει σημαντικό αριθμό ανάπτυξης, συγκεντρώνει στελέχη υψηλού μορφωτικού επιπέδου και παράγει καθημερινά καινοτομία.

Census ΕΔΕΕ – Μάιος 2009

Census ΕΔΕΕ – Ιούνιος 2011

Census ΕΔΕΕ – Ιούνιος 2013

Census ΕΔΕΕ – Ιούνιος 2015

Η συνεισφορά της Διαφήμισης – Επικοινωνίας στην ελληνική οικονομία

Για κάθε ένα ευρώ που επενδύεται στην εμπορική επικοινωνία, παράγονται τέσσερα στην ελληνική οικονομία

Δείτε πώς.

.

Back To Top