skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

From Marketing Strategy to Effective Execution

21/5/2020

Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan

Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Branded Content & Native Advertising

31/3/2020

Στο ψηφιακό περιβάλλον οι χρήστες δεν ζητούν διαφημίσεις. Ζητούν περιεχόμενο. Το μάρκετινγκ και η επικοινωνία δεν αρκεί πια μόνο να εντυπωσιάζουν. Πρέπει να έχουν ουσία και αξία όπως την αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής. Το content marketing εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Νέοι όροι και νέες ιδέες αλλάζουν τον τρόπο σκέψης και γραφής.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.d. Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Media Strategy

19/3/2020

Ένα  σεμινάριο για τη media στρατηγική, τα Metrics και την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία, από τη σκοπιά του διαφημιζόμενου. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους marketers σε σχέση με τα media, τη χρήση τους, την αξιολόγηση και την αποτελεσματικότητά τους.

Εισηγήτρια:
Ματίνα ΜιχαλέτουSenior Marketing & Communication Professional

Usability: Form follows Function

24/3/2020

“Design is how it works” – Steve Jobs

Η ευχρηστία και η λειτουργικότητα αποτελούν απαραίτητα συστατικά επιτυχίας ενός website ή application. Σε αυτό το σεμινάριο, κοιτάζουμε πέρα από την εμφάνιση και το design, για να δούμε πώς οι βασικές αρχές Usability & Design μας βοηθούν να σχεδιάσουμε user interfaces που δουλεύουν.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

Content calendars: Planning for success!

25/6/2020

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας προσφέρει  ένα  εξειδικευμένο  Σεμινάριο-Εργαστήριο ειδικά τη στρατηγική και τη δημιουργικότητα στο περιεχόμενο των Social Media. Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να δημιουργούν και να υλοποιούν στρατηγικό περιεχόμενο και δημιουργικές αναρτήσεις σε σωστά δομημένα content calendar.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Find the Concept!

11/6/2020

Η δημιουργική επικοινωνία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ταλέντο. Χρειάζεται πείρα, τεχνικές και ευελιξία. Χρειάζεται ερεθίσματα, αντοχή και επιμονή. Κάθε μέρα φέρνει πίεση, άγχος, απόρριψη, αλλαγές… Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να φέρνει όλο και περισσότερες ιδέες. Γίνεται;

Το εξειδικευμένο workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά είτε ατομικά είτε σε ομάδες ώστε να σκέφτονται και να διατυπώνουν ακόμα καλύτερες ιδέες.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Customer Personas & Customer Journey

4/6/2020

Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Business Writing….Unusual!

9/4/2020

Αναφορές, προτάσεις, προσφορές, email… Στον χώρο της επικοινωνίας, η ανάγκη για αποτελεσματικό, σωστό αλλά και γρήγορο γράψιμο είναι πιο έντονη από ποτέ.

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που καλούνται να επικοινωνούν είτε εσωτερικά είτε με προμηθευτές και με πελάτες. Καλύπτει όλες τις βασικές αρχές για σωστό business writing, τόσο ως προς τη δομή όσο και ως προς το περιεχόμενο και τη μορφοποίηση. Βοηθά τους επαγγελματίες να υιοθετούν καλές πρακτικές, να ανταποκρίνονται γρήγορα, να αποφεύγουν λάθη και να τηρούν τους κανόνες και το netiquette όπου και όπως πρέπει.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Crisis in the Social Media!

5/3/2020

Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

The Psychology of User Experience

28/5/2020

Understanding and influencing behavior through cognitive design

Πώς οι αδυναμίες του ανθρώπινου μυαλού επηρεάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αποφασίζουμε; Τι μπορεί να μας μάθει η γνωστική ψυχολογία για το σχεδιασμό εύχρηστων και ευχάριστων εμπειριών στο web; Ποιες τεχνικές επιρροής μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα interfaces που σχεδιάζουμε;

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

Creative Digital Copy

13/5/2020

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Digital Strategy Methodology

5/5/2020

Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

Introduction to Google Analytics

30/4/2020

Η άνοδος του digital κατά την τελευταία δεκαετία αυξάνει τις προκλήσεις στο κομμάτι της μέτρησης αποτελεσματικότητας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για τα στελέχη στο κομμάτι του digital, και όχι μόνο, να έχουν γνώσεις μέτρησης της επίτευξης των στόχων τους. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα γνωρίσετε τις γενικές κατηγορίες εργαλείων digital analytics και θα εστιάσετε στην πλατφόρμα των Google analytics, με hands on εξάσκηση στο εργαλείο.

Εισηγητές:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director

 

Media Strategy

19/3/2020

Ένα  σεμινάριο για τη media στρατηγική, τα Metrics και την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία, από τη σκοπιά του διαφημιζόμενου. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους marketers σε σχέση με τα media, τη χρήση τους, την αξιολόγηση και την αποτελεσματικότητά τους.

Εισηγήτρια:
Ματίνα ΜιχαλέτουSenior Marketing & Communication Professional

Advanced Social Media & Επιχειρήσεις

19/2/2020
Facebook, Twitter, Instagram, YouTube… όλοι γνωρίζουμε τα Social Media. Ξέρουμε όμως πως να τα χρησιμοποιήσουμε για την επιχείρησή μας;

Ένα εντατικό σεμινάριο για όσους γνωρίζουν τον κόσμο των Social Media αλλά ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τρόπους για την καλύτερη αξιοποίησή τους για την προώθηση της επιχείρησής τους.

Γνωρίστε τις δυνατότητες που παρέχουν τα Social Media, εμπνευστείτε από επιτυχημένα παραδείγματα και μάθετε πως να τα εντάξετε στην γενικότερη επικοινωνιακή στρατηγική σας ώστε να μπορέσετε να προσελκύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει.

Εισηγητής:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director, iProspect Greece

 

UX Research Methods: A practical workshop

13/2/2020

Τι πιστεύουν πραγματικά οι χρήστες για το site σας; Πώς χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα το application σας; Τι τους δυσκολεύει και τι τους ευχαριστεί; Μάθετε ποιες ερευνητικές μεθόδους έχετε στη διάθεσή σας, τι insights μπορεί να αντλήσετε από την κάθε μία, και πως να επιλέξετε τη σωστή τεχνική, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το site σας.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

Back To Top