skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Digital Transformation

10/12/2019
Μέχρι το 2025 το 40% των επιχειρήσεων του S&P; 500 δεν θα υπάρχουν, γιατί θα αποτύχουν να προσαρμοστούν στην νεα ψηφιακή εποχή. Πως μπορεί κάποιος να “μεταμορφώσει” πραγματικά μια επιχείρηση? Μάθετε τι είναι το digital transformation και δείτε εργαλεία και case studies που μπορούν να εφαρμοστούν στα διάφορα functions μιας επιχείρησης.

Εισηγητές:
Κώστας Μάντζιαρης, co-Founder & Managing Partner at REBORRN
Γιώργος Βαρέλογλου, co-Founder & Managing Partner at REBORRN

Creative Digital Copy

12/12/2019

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Code 1

3/12/2019
Μέσα σε 8 ώρες θα μάθεις να φτιάχνεις το δικό σου web application, καθορίζοντας τη δομή, το στυλ και τη λειτουργικότητά του, χρησιμοποιώντας τις γλώσσες HTML, CSS και JavaScript!

Η διαδικασία είναι πλήρως διαδραστική και διασκεδαστική, χρησιμοποιώντας μία σειρά από προκαθορισμένα εργαλεία, θα μπορέσεις να «παίξεις» με τον κώδικα με έναν ασφαλή και απλό τρόπο.

Εισηγητές:
Γιώργος Μαστροκόλιας, Web Developer @Netstudio, Photoshop Instructor @Studio Melenikou

 

Usability: Form follows Function

21/11/2019

“Design is how it works” – Steve Jobs

Η ευχρηστία και η λειτουργικότητα αποτελούν απαραίτητα συστατικά επιτυχίας ενός website ή application. Σε αυτό το σεμινάριο, κοιτάζουμε πέρα από την εμφάνιση και το design, για να δούμε πώς οι βασικές αρχές Usability & Design μας βοηθούν να σχεδιάσουμε user interfaces που δουλεύουν.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

Search Engine Optimization

12/11/2019
Μέσα από ένα εντατικό σεμινάριο SEO (Search Engine Optimization) γνωρίστε πως έχει αλλάξει το παραδοσιακό SEO, πως μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την digital παρουσία σας και αποκτήστε ένα framework που θα μπορούσατε βήμα-βήμα να αξιοποιήσετε άμεσα.

Εισηγητές:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director, iProspect Greece

 Γιάννης Αμαξόπουλος, Digital Marketing Consultant

Content in a Social Media Crisis

7/11/2019
Ένα εξειδικευμένο workshop ειδικά για το ρόλο του περιεχομένου στη διαχείριση κρίσεων που ανακύπτουν στα Social Media. Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να γράφουν αποτελεσματικά βάσει ενός πλάνου περιεχομένου, στα Social Media.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Creative Boost

31/10/2019
Δουλεύεις στο δημιουργικό ή δουλεύεις μαζί με το δημιουργικό. Έχεις ιδέες. Έχεις και μια πρόκληση κάθε μέρα: ελάχιστος χρόνος, ελάχιστα κονδύλια, αλλαγές, απορρίψεις, άγχος… Κι ο μόνος τρόπος να τα νικήσεις είναι να έχεις ακόμα περισσότερες ιδέες. Ιδέες που απαντούν ακριβώς στο ζητούμενο. Γίνεται;

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Introduction to Google Analytics

22/10/2019

Η άνοδος του digital κατά την τελευταία δεκαετία αυξάνει τις προκλήσεις στο κομμάτι της μέτρησης αποτελεσματικότητας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για τα στελέχη στο κομμάτι του digital, και όχι μόνο, να έχουν γνώσεις μέτρησης της επίτευξης των στόχων τους. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα γνωρίσετε τις γενικές κατηγορίες εργαλείων digital analytics και θα εστιάσετε στην πλατφόρμα των Google analytics, με hands on εξάσκηση στο εργαλείο.

Εισηγητές:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director, iProspect Greece

 Γιάννης Αμαξόπουλος, Digital Marketing Consultant

Branded Content & Native Advertising

10/10/2019

Στο ψηφιακό περιβάλλον οι χρήστες δεν ζητούν διαφημίσεις. Ζητούν περιεχόμενο. Το μάρκετινγκ και η επικοινωνία δεν αρκεί πια μόνο να εντυπωσιάζουν. Πρέπει να έχουν ουσία και αξία όπως την αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής. Το content marketing εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Νέοι όροι και νέες ιδέες αλλάζουν τον τρόπο σκέψης και γραφής.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Advanced Social Media & Επιχειρήσεις

24/9/2019
Facebook, Twitter, Instagram, YouTube… όλοι γνωρίζουμε τα Social Media. Ξέρουμε όμως πως να τα χρησιμοποιήσουμε για την επιχείρησή μας;

Ένα εντατικό σεμινάριο για όσους γνωρίζουν τον κόσμο των Social Media αλλά ενδιαφέρονται να αναπτύξουν τρόπους για την καλύτερη αξιοποίησή τους για την προώθηση της επιχείρησής τους.

Γνωρίστε τις δυνατότητες που παρέχουν τα Social Media, εμπνευστείτε από επιτυχημένα παραδείγματα και μάθετε πως να τα εντάξετε στην γενικότερη επικοινωνιακή στρατηγική σας ώστε να μπορέσετε να προσελκύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει.

Εισηγητής:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director, iProspect Greece

Γιάννης Αμαξόπουλος, Digital Marketing Consultant

Digital Storytelling: Creating powerful & engaging content

19/9/2019
Ένα εξειδικευμένο workshop που φέρνει τη δύναμη του storytelling στα χέρια κάθε στελέχους. Στόχος του είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία να εντοπίζουν και να αναπτύσσουν ιστορίες που δένουν τους οργανισμούς και τις μάρκες με τα κοινά τους.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

UX Research Methods: A practical workshop

12/9/2019

Τι πιστεύουν πραγματικά οι χρήστες για το site σας; Πώς χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα το application σας; Τι τους δυσκολεύει και τι τους ευχαριστεί; Μάθετε ποιες ερευνητικές μεθόδους έχετε στη διάθεσή σας, τι insights μπορεί να αντλήσετε από την κάθε μία, και πως να επιλέξετε τη σωστή τεχνική, ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεται το site σας.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

Usability: Form follows Function

4/6/2019

“Design is how it works” – Steve Jobs

Η ευχρηστία και η λειτουργικότητα αποτελούν απαραίτητα συστατικά επιτυχίας ενός website ή application. Σε αυτό το σεμινάριο, κοιτάζουμε πέρα από την εμφάνιση και το design, για να δούμε πώς οι βασικές αρχές Usability & Design μας βοηθούν να σχεδιάσουμε user interfaces που δουλεύουν.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

Media Strategy

27/6/2019

Ένα  σεμινάριο για τη media στρατηγική, τα Metrics και την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία, από τη σκοπιά του διαφημιζόμενου. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους marketers σε σχέση με τα media, τη χρήση τους, την αξιολόγηση και την αποτελεσματικότητά τους.

Εισηγήτρια:
Ματίνα ΜιχαλέτουSenior Marketing & Communication Professional

Digital Strategy Methodology

4/7/2019

Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

Online Brand Communities

20/6/2019

Fans, friends, followers or ambassadors? Leveraging the power of brand communities

Από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας 

Συντηρείς σελίδες και λογαριασμούς στα social media; Προσπαθείς να χτίσεις engagement; Θέλεις τον διάλογο με τους καταναλωτές ενώ από την άλλη πλευρά θέλεις να προστατεύσεις την ταυτότητα και το ύφος της μάρκας; Θέλεις να βρίσκεις και να αξιοποιείς τους κατάλληλους influencer; Πώς μπορείς να δώσεις πρόσθετη αξία στο προϊόν που προωθείς;

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που ξεκινούν να ασχολούνται με content management & community management δουλεύοντας είτε από την πλευρά του διαφημιζόμενου είτε από την πλευρά του agency. Σε ανθρώπους που καλούνται να συνδυάσουν από τη μια τον διάλογο και το engagement και από την άλλη τις κατευθύνσεις που απαιτεί η μάρκα. Μέσα από παραδείγματα, μελέτες περίπτωσης και καλές πρακτικές, το workshop εστιάζει σε λύσεις, ιδέες και βασικές στρατηγικές για την επίτευξη στόχων στα social media.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Back To Top