skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

(Live Online) Introduction to Google Analytics

4 & 5 Νοεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Η άνοδος του digital κατά την τελευταία δεκαετία αυξάνει τις προκλήσεις στο κομμάτι της μέτρησης αποτελεσματικότητας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για τα στελέχη στο κομμάτι του digital, και όχι μόνο, να έχουν γνώσεις μέτρησης της επίτευξης των στόχων τους. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα γνωρίσετε τις γενικές κατηγορίες εργαλείων digital analytics και θα εστιάσετε στην πλατφόρμα των Google analytics, με hands on εξάσκηση στο εργαλείο.

Εισηγητές:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director

(Live Online) Integrated Marketing Communications

14 & 15 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Combining all relevant elements for a successful communications plan based on brand’s positioning

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Live Online) Pricing for Marketers

1 & 2 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τhe number one factor for a successful commercial policy

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Live Online) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop

23 & 24 Σεπτεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;

Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε  12 από τις καλύτερες  e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Live Online) Digital Strategy Methodology

9 & 10 Σεπτεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Live Online) Creative Digital Copy

 25 & 26 Νοεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) The Psychology of User Experience

 26 & 27 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Understanding and influencing behavior through cognitive design

Πώς οι αδυναμίες του ανθρώπινου μυαλού επηρεάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αποφασίζουμε; Τι μπορεί να μας μάθει η γνωστική ψυχολογία για το σχεδιασμό εύχρηστων και ευχάριστων εμπειριών στο web; Ποιες τεχνικές επιρροής μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα interfaces που σχεδιάζουμε;

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Live Online) Crisis in the Social Media!

(Live Online)

15 & 17 Σεπτεμβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

15 & 17/9/2020

Ένα εξειδικευμένο workshop για τη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων στα Social Media. Εφοδιάζει τους συμμετέχοντες με γνώση και εργαλεία ώστε να μπορούν να προλαμβάνουν, να αξιολογούν και να απαντούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, αξιοποιώντας τη δυναμική του περιεχομένου.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) Customer Personas & Customer Journey

(Live Online)

20 & 22 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Βασισμένο σε πραγματικά παραδείγματα και σε εξειδικευμένες ασκήσεις, το workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας σχεδιάστηκε ειδικά για τους επαγγελματίες της επικοινωνίας στα νέα μέσα, αλλά απευθύνεται γενικότερα σε στελέχη του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές έρευνας και κατάτμησης κοινού (consumer research & segmentation) μέσα από κατάλληλες πηγές και βοηθά τους επαγγελματίες να σχεδιάζουν αποτελεσματικά customer journeys & customer personas

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) Find the Concept!

(Live Online)

6 & 8 Οκτωβρίου 2020, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Η δημιουργική επικοινωνία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ταλέντο. Χρειάζεται πείρα, τεχνικές και ευελιξία. Χρειάζεται ερεθίσματα, αντοχή και επιμονή. Κάθε μέρα φέρνει πίεση, άγχος, απόρριψη, αλλαγές… Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να φέρνει όλο και περισσότερες ιδέες. Γίνεται;

Το εξειδικευμένο workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά είτε ατομικά είτε σε ομάδες ώστε να σκέφτονται και να διατυπώνουν ακόμα καλύτερες ιδέες.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) Content calendars: Planning for success!

(Live Online)

14 & 15 Δεκεμβρίου 2020

10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας προσφέρει  ένα  εξειδικευμένο  Σεμινάριο-Εργαστήριο ειδικά τη στρατηγική και τη δημιουργικότητα στο περιεχόμενο των Social Media. Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να δημιουργούν και να υλοποιούν στρατηγικό περιεχόμενο και δημιουργικές αναρτήσεις σε σωστά δομημένα content calendar.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) Usability: Form follows Function

(Live Online)

9 & 10 Δεκεμβρίου 2020

10.00 – 14.00 (8 ώρες)

“Design is how it works” – Steve Jobs

Η ευχρηστία και η λειτουργικότητα αποτελούν απαραίτητα συστατικά επιτυχίας ενός website ή application. Σε αυτό το σεμινάριο, κοιτάζουμε πέρα από την εμφάνιση και το design, για να δούμε πώς οι βασικές αρχές Usability & Design μας βοηθούν να σχεδιάσουμε user interfaces που δουλεύουν.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Live Online) Media Strategy

(Live Online)

11 & 12 Νοεμβρίου 2020

10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Ένα  σεμινάριο για τη media στρατηγική, τα Metrics και την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία, από τη σκοπιά του διαφημιζόμενου. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους marketers σε σχέση με τα media, τη χρήση τους, την αξιολόγηση και την αποτελεσματικότητά τους.

Εισηγήτρια:
Ματίνα ΜιχαλέτουSenior Marketing & Communication Professional

(Live Online) From Marketing Strategy to Effective Execution

(Live Online)

18 & 19 Νοεμβρίου 2020

10.00 – 14.00 (8 ώρες)

 

Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan

Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Live Online) Remote UX Research Methods for the COVID era

(Live Online)

22 & 23 Ιουνίου 2020

10.00 – 14.00 (8 ώρες)

What are users really thinking, doing and feeling?

Τι πιστεύουν πραγματικά οι χρήστες για το site σας; Πώς χρησιμοποιούν στην πραγματικότητα το application σας; Τι τους δυσκολεύει και τι τους ευχαριστεί; Μάθετε ποιες ερευνητικές μεθόδους έχετε στη διάθεσή σας, τι insights μπορεί να αντλήσετε από την κάθε μία, και πως να επιλέξετε τη σωστή τεχνική, αξιοποιώντας εργαλεία που επιτρέπουν την έρευνα εξ’ αποστάσεως.

 

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Live Online) From Marketing Strategy to Effective Execution

(Live Online)

11 & 12 Ιουνίου 2020

10.00 – 14.00 (8 ώρες)

 

Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan

Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Back To Top