skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

(Live Online) Usability: Form follows Function

8 & 9 Δεκεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

“Design is how it works” – Steve Jobs

Η ευχρηστία και η λειτουργικότητα αποτελούν απαραίτητα συστατικά επιτυχίας ενός website ή application. Σε αυτό το σεμινάριο, κοιτάζουμε πέρα από την εμφάνιση και το design, για να δούμε πώς οι βασικές αρχές Usability & Design μας βοηθούν να σχεδιάσουμε user interfaces που δουλεύουν.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Live Online) Introduction to Google Analytics

6 & 7 Οκτωβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Η άνοδος του digital κατά την τελευταία δεκαετία αυξάνει τις προκλήσεις στο κομμάτι της μέτρησης αποτελεσματικότητας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, γίνεται επιτακτική πλέον η ανάγκη για τα στελέχη στο κομμάτι του digital, και όχι μόνο, να έχουν γνώσεις μέτρησης της επίτευξης των στόχων τους. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα γνωρίσετε τις γενικές κατηγορίες εργαλείων digital analytics και θα εστιάσετε στην πλατφόρμα των Google analytics, με hands on εξάσκηση στο εργαλείο.

Εισηγητής:
Αντώνης Βεντούρης, Performance Marketing Director

(Live Online) Content calendars: Planning for success!

(Live Online)

12 & 14 Οκτωβρίου 2021

10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας προσφέρει  ένα  εξειδικευμένο  Σεμινάριο-Εργαστήριο ειδικά τη στρατηγική και τη δημιουργικότητα στο περιεχόμενο των Social Media. Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να δημιουργούν και να υλοποιούν στρατηγικό περιεχόμενο και δημιουργικές αναρτήσεις σε σωστά δομημένα content calendar.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) From Marketing Strategy to Effective Execution

21 & 22 Δεκεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Ένα workshop για το πώς η Marketing Στρατηγική μεταμορφώνεται σε ένα αποδοτικό Action Plan

Οn the Job Βήματα & Τips που θα βοηθήσουν τους marketers να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν επιτυχημένα προγράμματα marketing

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Live Online) Find the Concept!

13 & 14 Δεκεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Η δημιουργική επικοινωνία χρειάζεται κάτι παραπάνω από ταλέντο. Χρειάζεται πείρα, τεχνικές και ευελιξία. Χρειάζεται ερεθίσματα, αντοχή και επιμονή. Κάθε μέρα φέρνει πίεση, άγχος, απόρριψη, αλλαγές… Γι’ αυτό κάθε μέρα πρέπει να φέρνει όλο και περισσότερες ιδέες. Γίνεται;

Το εξειδικευμένο workshop του Ινστιτούτου Επικοινωνίας απευθύνεται σε ανθρώπους που θέλουν να ξεκλειδώσουν τη δημιουργικότητά τους, να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά είτε ατομικά είτε σε ομάδες ώστε να σκέφτονται και να διατυπώνουν ακόμα καλύτερες ιδέες.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) Usability: Form follows Function

8 & 9 Δεκεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

“Design is how it works” – Steve Jobs

Η ευχρηστία και η λειτουργικότητα αποτελούν απαραίτητα συστατικά επιτυχίας ενός website ή application. Σε αυτό το σεμινάριο, κοιτάζουμε πέρα από την εμφάνιση και το design, για να δούμε πώς οι βασικές αρχές Usability & Design μας βοηθούν να σχεδιάσουμε user interfaces που δουλεύουν.

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Live Online) E-Shop Methodology: An E-Commerce Strategical Workshop

1 & 2 Δεκεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Τι ακριβώς ψωνίζουμε πρώτα online, το προϊόν, το brand, το experience; Σε ποιο απ’ όλα δίνουμε προτεραιότητά στην επικοινωνία και για πόσο χρονικό διάστημα; Πρέπει το traffic να αναλογεί σε συγκεκριμένες πωλήσεις και αν ναι, ποιο είναι το benchmark conversion rate της αγοράς; Πως βρίσκουμε το σωστό κοινό;

Στο σεμινάριο “E-Shop Traffic but No sales? Let’s Fix it!“ , θα παρουσιάσουμε, θα συζητήσουμε και θα αναλύσουμε  12 από τις καλύτερες  e-commerce στρατηγικές για την προώθηση της φήμης ενός e-shop, με στόχο την «εκτόξευση» του traffic και συνεπώς την αύξηση των πωλήσεων.

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Live Online) Branded Content & Native Advertising

 25 & 26 Νοεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Στο ψηφιακό περιβάλλον οι χρήστες δεν ζητούν διαφημίσεις. Ζητούν περιεχόμενο. Το μάρκετινγκ και η επικοινωνία δεν αρκεί πια μόνο να εντυπωσιάζουν. Πρέπει να έχουν ουσία και αξία όπως την αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής. Το content marketing εξελίσσεται μέρα με τη μέρα. Νέοι όροι και νέες ιδέες αλλάζουν τον τρόπο σκέψης και γραφής.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.d. Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Live Online) The Psychology of User Experience

 17 & 18 Νοεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Understanding and influencing behavior through cognitive design

Πώς οι αδυναμίες του ανθρώπινου μυαλού επηρεάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αποφασίζουμε; Τι μπορεί να μας μάθει η γνωστική ψυχολογία για το σχεδιασμό εύχρηστων και ευχάριστων εμπειριών στο web; Ποιες τεχνικές επιρροής μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στα interfaces που σχεδιάζουμε;

Εισηγήτρια:

Κατερίνα Καραγιάννη, UX Consultant στην K Consulting | UX & Usability Trainer

(Live Online) Integrated Marketing Communications

3 & 4 Νοεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Combining all relevant elements for a successful communications plan based on brand’s positioning

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Live Online) Marketing Budget & Return on Investment

26 & 27 Οκτωβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Σωστή κατανομή του budget σε offline & online ενέργειες marketing.

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Live Online) Media Strategy

20 & 21 Οκτωβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Ένα  σεμινάριο για τη media στρατηγική, τα Metrics και την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία, από τη σκοπιά του διαφημιζόμενου. Στόχος του σεμιναρίου είναι να αναδείξει και να αναλύσει τα θέματα που απασχολούν σήμερα τους marketers σε σχέση με τα media, τη χρήση τους, την αξιολόγηση και την αποτελεσματικότητά τους.

Εισηγήτρια:
Ματίνα ΜιχαλέτουSenior Marketing & Communication Professional

(Live Online) Marketing Plan

29 & 30 Σεπτεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Δημιουργήστε το κατάλληλο υπόβαθρο για μια αποδοτική χρονιά από πλευράς marketing & επικοινωνίας!

Εισηγήτρια:
Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

(Live Online) Digital Strategy Methodology

22 & 23 Σεπτεμβρίου 2021,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Live Online) Data & Magic. How to Blend Data & Creativity to Create the Most Inspiring Campaigns

15 & 16 Σεπτεμβρίου 2021, 16.00 – 20.00 (8 ώρες)

Η λέξη ‘data’ χρησιμοποιείται σαν την πανάκεια που βρίσκει λύσεις σε όλα τα προβλήματα. Για κάποιους είναι η πιο φυσική και εύκολη λύση ενώ για κάποιους άλλους δημιουργεί αισθήματα αρνητικά. Σε αυτό το σεμινάριο θα μάθετε πως να χρησιμοποιείτε τα data για να δημιουργήσετε (όχι για να μετρήσετε). Ο στόχος του σεμιναρίου αυτού είναι να σας δώσει τις γνώσεις και την αυτοπεποίθηση ώστε να βρείτε τα πιο σχετικά  data και να τα χρησιμοποιήσετε στη δημιουργική διαδικασία. Το αποτέλεσμα; Data driven καμπάνιες γεμάτες δημιουργική έμπνευση.

Εισηγήτρια:
Μέλπω Γκόφα, Head of Planning

(Live Online) Creative Digital Copy

8 & 9 Σεπτεμβρίου 2021, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Το μοναδικό εξειδικευμένο workshop για τα κείμενα στο web και τα social media. Ένα εντατικό hands-on πρόγραμμα, που διδάσκει συγκεκριμένες τεχνικές ενώ παρουσιάζει τις διεθνείς τάσεις και καλές πρακτικές συνδέοντας τις με στρατηγικές ανάγκες επικοινωνίας.

Εισηγητές:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Full time Assistant Professor Deree, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

Back To Top