Virtual Dialogues από το Ινστιτούτο Επικοινωνίας
Συνέντευξη Αιμιλίας Τσεϊμαζίδου στο Adbusiness - Το Industry Next και η κουλτούρα ulearn
Συνέντευξη Αιμιλίας Τσεϊμαζίδου στο Adbusiness - Το Industry Next και η κουλτούρα ulearn
INDUSTRY NEXT : Εξερευνώντας το αποτύπωμα της νέας εποχής Στις 2 Δεκεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, το δεύτερο virtual dialogue στην ενότητα “People Next”. Παρακολούθησαν 49 εταιρίες από τον χώρο του banking, του retail, των τροφίμων, των smoke free…
Ο θεσμός INDUSTRY NEXT του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, διοργανώνει τη νέα σειρά events «Virtual Dialogues», με θέμα την εξερεύνηση νέων προοπτικών στην αγορά. Καταξιωμένοι ειδήμονες από τον χώρο του επιχειρείν, του HR και της επικοινωνίας συζητούν για τις ανερχόμενες τάσεις, τις…
INDUSTRY NEXT : Εξερευνώντας το αποτύπωμα της νέας εποχής Στις 25/11 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, φτάνοντας τον μέγιστο δυνατό αριθμό ψηφιακών συμμετοχών, το πρώτο virtual dialogue στην ενότητα “Brand Next”. Παρακολούθησαν στελέχη από τον χώρο του banking, του retail,…
INDUSTRY NEXT: Συζητώντας για το αποτύπωμα της νέας εποχής σε live streaming Ο θεσμός INDUSTRY NEXT του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, διοργανώνει τη νέα σειρά events «Virtual Dialogues», με θέμα την εξερεύνηση νέων προοπτικών στην αγορά. Καταξιωμένοι ειδήμονες από τον…
Το Berlin School of Creative Leadership, σε συνεργασία με την ΕΔΕΕ και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ανακοινώνει το Future of Doing. Πρόκειται για ανοιχτό online πρόγραμμα, το οποίο αρχίζει στις 14 Αυγούστου και ολοκληρώνεται στις…
The 11th edition of the EACA International Advertising Summer School During one week, students and young professionals will be guided through the world of advertising and commercial communications by industry professionals whilst developing a campaign for a real client, working…
Η EACA, μέσω του εκπαιδευτικού της φορέα edcom (European Institute for Commercial Communications Education), στο οποίο είναι Μέλος το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, προσκάλεσε φοιτητές Μέλη της από όλη την Ευρώπη να βρεθούν την πρώτη εβδομάδα…
Έρευνα: Πώς οι διαφημίσεις "διαφήμισαν" την κρίση Οι αλλαγές στην εικονογράφηση και οι νέες λέξεις που επέβαλαν τα διαφημιστικά σποτ για να αποτυπώσουν την Ελλάδα της τελευταίας δεκαετίας μέσα από την έρευνα του Βασίλη Βαμβακά, Επίκουρου Καθηγητής Κοινωνιολογίας της Επικοινωνίας στο…
Η EACA, μέσω του εκπαιδευτικού της φορέα edcom (European Institute for Commercial Communications Education), στο οποίο είναι Μέλος το Ινστιτούτο Επικοινωνίας, όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, προσκάλεσε φοιτητές Μέλη της από όλη την Ευρώπη να βρεθούν από 2…