Δείτε τη λίστα των σεμιναρίων του 2017

Σεμινάρια
22 Μαρ2017
0

Programmatic Advertising

Διεξαγωγή Σεμιναρίου: 25 Μαΐου 2017

Ένα σεμινάριο για το παρόν και το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης.Όλες οι έρευνες προβλέπουν ότι έως το 2018-19, έως και το 80% της ψηφιακής διαφήμισης θα είναι Programmatic. Τι σημαίνει όμως αυτό για το χώρο της διαφήμισης; Πως επηρεάζει τα media, το δημιουργικό και τον τρόπο που δουλεύει η διαφήμιση και οι διαφημιζόμενοι;

22 Μαρ2017
0

Content in a Social Media Crisis

Διεξαγωγή Σεμιναρίου: 9 Μαΐου 2017

Ένα εξειδικευμένο workshop ειδικά για το ρόλο του περιεχομένου στη διαχείριση κρίσεων που ανακύπτουν στα κοινωνικά μέσα. Στόχος του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε να γράφουν αποτελεσματικά βάσει ενός πλάνου περιεχομένου, στα Social Media.

21 Μαρ2017
0

Social Media & Επιχειρήσεις

Διεξαγωγή Σεμιναρίου: 4 Μαΐου 2017

Facebook, Twitter, Instagram, YouTube… όλοι γνωρίζουμε τα Social Media. Ξέρουμε όμως πως να τα χρησιμοποιήσουμε για την επιχείρησή μας;

21 Μαρ2017
0

Search Engine Optimization

Διεξαγωγή Σεμιναρίου: 27 Απριλίου 2017

To SEO (Search Engine Optimization) πέθανε! Αυτό είναι που ακούγεται συχνά τελευταία, ιδιαίτερα όταν η Google κάνει κάποια σημαντική αλλαγή. Είναι όμως αλήθεια; Πως μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την συνολική digital παρουσία μας ώστε να επιτύχουμε καλύτερη προβολή αλλά τελικά και καλύτερα business αποτελέσματα;

21 Μαρ2017
0

Creative Boost

Διεξαγωγή Σεμιναρίου: 15 Ιουνίου 2017Δουλεύεις στο δημιουργικό ή δουλεύεις μαζί με το δημιουργικό. Έχεις ιδέες. Έχεις και μια πρόκληση κάθε μέρα: ελάχιστος χρόνος, ελάχιστα κονδύλια, αλλαγές, απορρίψεις, άγχος… Κι ο μόνος τρόπος να τα νικήσεις είναι να έχεις ακόμα περισσότερες ιδέες. Ιδέες που απαντούν ακριβώς στο ζητούμενο. Γίνεται;

Τελευταία Νέα
20 Δεκ2016
0

Διαγωνισμός Ad Venture

  Στο φετινό Διαγωνισμό Ad Venture της edcom θα συμμετάσχει μία ομάδα φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Πρόκειται για τον πανευρωπαϊκό, ετήσιο θεσμό, που καλεί τους φοιτητές να συνεργαστούν σαν ομάδα και να δημιουργήσουν μια καμπάνια διεθνούς ενδιαφέροντος, όπως αν δούλευαν σε μια οργανωμένη εταιρία επικοινωνίας. Τα έργα κρίνονται από επαγγελματίες διαφημιστές από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες
19 Δεκ2016
0

Copywriting Crash Course

  Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας εκπαιδεύει δωρεάν 10 νέους κειμενογράφους και τους παρέχει ευκαιρία απασχόλησης σε εταιρίες επικοινωνίας   Το Ινστιτούτο επικοινωνίας, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς, δημιουργεί το τρίμηνο σεμινάριο κειμενογραφίας, Copywriting Crash Course.   To Copywriting Crash Course, την επιμέλεια του οποίου έχει η Δάφνη Ζαννιά, αφορά απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ έως 30 ετών
08 Ιουν2016
0

2nd CSR Connecting Day

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Ίδρυμα Μποδοσάκη και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας συνδιοργανώνουν, την Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016 και ώρες 10.00 με 16.00, την ημερίδα 2nd CSR Connecting Day, μια συνάντηση Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών, με εκπροσώπους εταιρειών που επενδύουν σε ενέργειες ΕΚΕ.
31 Μαρ2016
0

Παρουσιάστηκαν τα ευρήματα της πανελλαδικής Έρευνας «CSR 2015»

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2015» που υλοποιήθηκε για 11η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη 30 Μαρτίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION IIΙ» που διοργάνωσε το περιοδικό Marketing Week με την αιγίδα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.