Digital Storytelling: Creating powerful & engaging content

Digital Storytelling: Creating powerful & engaging content

15 Οκτωβρίου 2015

 

Ένα εξειδικευμένο workshop που φέρνει τη δύναμη του storytelling στα χέρια κάθε στελέχους. Στόχος του είναι να δώσει στους συμμετέχοντες τα εργαλεία να εντοπίζουν και να αναπτύσσουν ιστορίες που δένουν τους οργανισμούς και τις μάρκες με τα κοινά τους. Που αποτελούν ουσιαστικό, ανταγωνιστικό περιεχόμενο στο απαιτητικό ψηφιακό περιβάλλον.

 

Εισηγήτρια: Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Ph.D.
Professor – Full Time Faculty
DEREE, The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

 

Σε ποιους απευθύνεται;

Σε στελέχη επιχειρήσεων που προδιαγράφουν, δημιουργούν και διαχειρίζονται στρατηγικό περιεχόμενο.

 

 

Ειδικοί στόχοι του Σεμιναρίου

 

Οι συμμετέχοντες θα διδαχθούν αρχές και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν:

• Να κατανοούν τη στρατηγική σημασία του storytelling
• Να εντοπίζουν ιστορίες μέσα στον οργανισμό τους και να τις μετατρέπουν σε αποτελεσματικό περιεχόμενο για το ψηφιακό περιβάλλον και όχι μόνο
• Να αξιοποιούν με άνεση τα εργαλεία της διήγησης, δημιουργώντας ουσία, χρώμα, συναίσθημα και εμπλοκή, επιτυγχάνοντας συγκεκριμένους στόχους
• Να δημιουργούν ιστορίες σε multimedia περιβάλλον, που αγγίζουν τα κρίσιμα κοινά και εμπλέκουν τους χρήστες

 

Οργάνωση του Σεμιναρίου

 

• Το σεμινάριο διαρκεί 8 ώρες.
• Περιλαμβάνει:

  1. Θεωρητική εισήγηση
  2. Case Studies
  3. Ασκήσεις

• Τα παραδείγματα μπορούν να προέρχονται από τον εργασιακό χώρο των συμμετεχόντων.
• Στην ομάδα μπορούν να συμμετέχουν 5 έως 15, κατ’ ανώτατο όριο, άτομα.

 

 

Περιγραφή Περιεχομένου του Σεμιναρίου

Α) Εισαγωγή

• Η δύναμη του storytelling: πώς δένουν τους ανθρώπους, τα γεγονότα και τα πράγματα, δημιουργώντας νόημα και ουσιαστικό περιεχόμενο

B) Ειδικές θεματικές ενότητες: συζήτηση και άσκηση για κάθε ενότητα

• Τα βήματα για τον εντοπισμό, την ανάπτυξη και τη διάχυση μιας ιστορίας
• Τα εργαλεία της αφήγησης, ως όπλα που ζωντανεύουν τις ιστορίες και τις μετατρέπουν σε στρατηγικά εργαλεία
• Ο πολυμεσικός χαρακτήρας των ιστοριών

Γ) Case Studies – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις

Δ) Best Practices – συζήτηση, αξιολόγηση, παρατηρήσεις, ασκήσεις

Ε) Ασκήσεις πάνω σε πραγματικές περιπτώσεις, με δημιουργίες ιστοριών πάνω σε διαφορετικές παραλλαγές: κείμενο, σενάριο, εικόνες.

 

Κατεβάστε τη φόρμα δήλωσης συμμετοχής.

 

 

Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,24%
Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 30.09.2015.
Επιπλέον, παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών, θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια :
15 Οκτωβρίου 2015,
9:30 – 17:30 (8 ώρες)
Τόπος Διεξαγωγής:
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,
Υπερείδου 7, Πλάκα
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: 
Γραμματεία ΙΕπ: 
Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα,
τηλ. 2103318065-6,
Fax 2103213570,
email: info@ioc.gr

  • 22 Σεπ, 2015
  • Posted by Ελένη
  • 1 Tags
  • 0 Comments
COMMENTS