B2B Sales in Crisis

B2B Sales in Crisis

3 και 4 Απριλίου 2014

Λόγω των δυσκολιών της σημερινής οικονομίας, ο ανταγωνισμός που βιώνουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με τις πωλήσεις και οποιαδήποτε μορφή διαπραγμάτευσης είναι τεράστιος.

Στο 2ήμερο σεμινάριο, οι επαγγελματίες των πωλήσεων θα αποκτήσουν ένα γερό θεμέλιο και την κατανόηση βασικών αρχών της πώλησης από επιχείρηση σε επιχείρηση. Ένα εντατικό και άκρως διαδραστικό σεμινάριο με πολλά case studies και ασκήσεις.

Εισηγητής: Πέτρος Ρούσης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων και Εκπαιδευτής, με πολυετή εμπειρία στη εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σε ποιους απευθύνεται;

Σε account executives, sales managers και σε όποιον εμπλέκεται με διαδικασίες διαπραγμάτευσης και πώλησης.

 

Στόχοι του σεμιναρίου:

Στο τέλος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει τις ικανότητές τους να αντεπεξέρχονται στις δυσκολίες των πωλήσεων προσαρμόζοντας την προσέγγιση τους στις ιδιαιτερότητες της τρέχουσας περιόδου στη χώρα.

Ειδικότερα:
-Στην αποτελεσματική τηλεφωνική προσέγγιση υποψηφίων πελατών
-Στην οργανωμένη πρώτη και επόμενες επαφές με τον πελάτη
-Στον ευέλικτο χειρισμό των αντιρρήσεων της εποχής
-Στο αποφασιστικό κλείσιμο πώλησης
-Στην αξιοποίηση του συστήματος συστάσεων

 

Θέματα του σεμιναρίου:

 

- Prospecting, εξεύρεση και προσέγγιση υποψηφίων Πελατών
- Κατευθυνόμενη προσέγγιση
- Cold Calling
- Γρήγορη και αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία
- Η πρώτη παρουσίαση, τα συνήθη λάθη και αποφυγή τους
- Εγώ και ο Πελάτης
- Πώληση Step by Step
- Χειρισμός Πρώτης και Επόμενων επαφών
- Τα 7 βήματα για μια επιτυχημένη πώληση
- Τυποποίηση συμπεριφοράς για σίγουρες πωλήσεις
- Ευελιξία συμπεριφοράς για καλύτερες πωλήσεις
- Φροντίζω τη πρώτη εντύπωση, Δημιουργώ τη Σχέση
- Προσέχω τις Ανάγκες του
- Τυποποιημένη διερεύνηση Συμπεριφορικών & Προϊοντικών
αναγκών
- Το πρόβλημα της Προκατάληψης & του Ανταγωνισμού
- Η παρουσίαση δεν είναι ενημέρωση, Παρουσιάζω με στόχο- Προσοχή : Όλοι οι Πελάτες δεν είναι ίδιοι, τύποι Πελατών
- Προσοχή : Ο πελάτης δεν λέει μόνος του, όσα, εγώ θέλω να
ακούσω- Αντιρρήσεις : ένδειξη ενδιαφέροντος, χειρισμός αντιρρήσεων
- Ενδιαφέρον, Ταχύτητα και Ευελιξία : Πάντα υπάρχουν λύσεις!!
- Αποφυγή και χειρισμός εντάσεων
- Προσέχω τα σινιάλα πώλησης
- Trial-closing questions
- Κλείσιμο πώλησης
- Από τη συναισθηματική ακαμψία στη θετική Σκέψη και Δράση
- Αν χάσω τη πώληση, δεν χάνω τον Πελάτη
- Αξιοποιώ γνωριμία, Ενισχύω τη σχέση
- Αξιοποιώ Συστάσεις

 

 Κατεβάστε τη φόρμα δήλωσης συμμετοχής

 

Ημερομηνίες/ Διάρκεια :
3 και 4 Απριλίου 2014, 9:30 – 16:30 (14 ώρες)
Τόπος Διεξαγωγής:
Ινστιτούτο Επικοινωνίας, Υπερείδου 7, 10558, Πλάκα
Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής:
Γραμματεία ΙΕπ: Υπερείδου 7, 10558 Αθήνα,
τηλ. 2103318065-6,
Fax 2103213570,
email: secretariat@instofcom.gr

 

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών (12), θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο επιδοτείται από το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%
Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και τις 19.3.2014.
Επιπλέον, παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

  • 19 Μαρ, 2014
  • Posted by Ελένη
  • 1 Tags
  • 0 Comments
COMMENTS