Νέα
Τελευταία Νέα
20 Δεκ2016
0

Διαγωνισμός Ad Venture

  Στο φετινό Διαγωνισμό Ad Venture της edcom θα συμμετάσχει μία ομάδα φοιτητών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Πρόκειται για τον πανευρωπαϊκό, ετήσιο θεσμό, που καλεί τους φοιτητές να συνεργαστούν σαν ομάδα και να δημιουργήσουν μια καμπάνια διεθνούς ενδιαφέροντος, όπως αν δούλευαν σε μια οργανωμένη εταιρία επικοινωνίας. Τα έργα κρίνονται από επαγγελματίες διαφημιστές από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες
19 Δεκ2016
0

Copywriting Crash Course

  Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας εκπαιδεύει δωρεάν 10 νέους κειμενογράφους και τους παρέχει ευκαιρία απασχόλησης σε εταιρίες επικοινωνίας   Το Ινστιτούτο επικοινωνίας, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες της αγοράς, δημιουργεί το τρίμηνο σεμινάριο κειμενογραφίας, Copywriting Crash Course.   To Copywriting Crash Course, την επιμέλεια του οποίου έχει η Δάφνη Ζαννιά, αφορά απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ έως 30 ετών
08 Ιουν2016
0

2nd CSR Connecting Day

Για δεύτερη συνεχή χρονιά, το Ίδρυμα Μποδοσάκη και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας συνδιοργανώνουν, την Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016 και ώρες 10.00 με 16.00, την ημερίδα 2nd CSR Connecting Day, μια συνάντηση Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών, με εκπροσώπους εταιρειών που επενδύουν σε ενέργειες ΕΚΕ.
31 Μαρ2016
0

Παρουσιάστηκαν τα ευρήματα της πανελλαδικής Έρευνας «CSR 2015»

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη «CSR 2015» που υλοποιήθηκε για 11η χρονιά, παρουσιάστηκαν την Τετάρτη 30 Μαρτίου, στο συνέδριο «CSR IN ACTION IIΙ» που διοργάνωσε το περιοδικό Marketing Week με την αιγίδα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας.
30 Μαρ2016
0

Cause Marketing Seminar

Διεξαγωγή Σεμιναρίου: 21 Απριλίου 2016

H Global Sustain, σε συνεργασία με τη Sympraxis Team, παρουσιάζει τον “Mr. Goodvertising” Thomas Kolster σε ένα ολοήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με τίτλο “Cause Marketing: Where Profit Meets Purpose”.