Social Media 2012

«Social Media & Επιχειρήσεις: Πού θα πάει αυτή η σχέση;»
Οι Επιχειρήσεις θα πρέπει «να αφεθούν στα Social Media κι όχι να προσπαθούν να προσδεθούν».

Τα ευρήματα συγκλίνουν στο ότι οι επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται τον ρόλο και τις δυνατότητες των social media -και social networks- και φαίνεται πως άρχισαν να τα εντάσσουν ως χρήσιμα και δημιουργικά εργαλεία για την προβολή της επιχείρησης.  Τα Social Media ήρθαν όχι μόνο για να μείνουν, αλλά και να ενσωματωθούν στη ζωή των επιχειρήσεων, να γίνουν εργαλεία δουλειάς και άντλησης γνώσης και να σταθούν επί ίσοις όροις με τα παραδοσιακά κανάλια επικοινωνίας.

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας
Δελτίο Τύπου

Social Media 2010

Ποιος φοβάται τα Social Media;
Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας οργάνωσε, την Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010 Ημερίδα με θέμα
“Ποιος φοβάται τα Social Media;” όπου παρουσιάστηκαν τα ευρήματα δύο μεγάλων ερευνών που διεξήχθησαν με τη συνεργασία του Οικονομικού Πανεπιστημίου, του Παντείου Πανεπιστημίου και της MRB Hellas.

Δελτίο Τύπου

Social Media 2009

Social Media και Επικοινωνία
Το Ινστιτούτο Επικοινωνίας οργάνωσε, την Τετάρτη, 18 Φεβρουαρίου 2009, Ημερίδα με θέμα’Social Media και Επικοινωνία’.

Στην Ημερίδα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια-ιδρυτικά μέλη του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, παρουσιάστηκαν τα ευρήματα της πρώτης ad hoc έρευνας που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Επικοινωνίας για τα Social Media.

Συνοπτικά Ευρήματα Έρευνας
Δελτίο Τύπου