Female Role Stereotypes in Print Advertising

Το ερευνητικό άρθρο δημοσιεύθηκε στο European Journal of Marketing.

Γιώργος Ζώτος,Καθηγητής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Αντιπρόεδρος ΔΣ Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Εμμανουέλα Πλακογιαννάκη,Λέκτωρ,Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

The use of humor in Greek TV advertising
*εργασία η οποία έχει δημοσιευθεί και στο "Journal of Current Issues and Research in Advertising"

Χατζηθωμάς Λεωνίδας, Υποψήφιος Διδάκτωρ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Μπουτσούκη Χριστίνα, Λέκτορας Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, μέλος Επιτροπής Επιμόρφωσης Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Γιώργος Ζώτος, Καθηγητής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Αντιπρόεδρος ΔΣ Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Αποτελεσματικοί δικτυακοί τόποι

Γιώργος Τσουρβάκας, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτέλειο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Μέλος Επιτροπής Ερευνών-Μελετών Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Ανδρέας Βέγλης, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ του Αριστοτέλειο Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Internet και Οικογένεια
Γιώργος Τσουρβάκας, Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου, Μέλος Επιτροπής Ερευνών-Μελετών Ινστιτούτου Επικοινωνίας
Το αναγνωστικό κοινό στην Ελλάδα
Γιώργος Τσουρβάκας, Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτελείου, Μέλος Επιτροπής Ερευνών-Μελετών Ινστιτούτου Επικοινωνίας